Dit is de mooiste poederfilm van dit jaar

Dit is de mooiste poederfilm van dit jaar

Het is nogal een claim, de mooiste poederfilm van het jaar. Maar als je bovenstaande filmpje zelf even bekijkt snap je waarom. Nee, deze claim is niet ondersteund door de Bond van Huisvrouwen, de vereniging Stiekem Skiers Centraal, de stichting kijk- en luitsteronderzoek of een ander ingeslapen instituut. Deze claim is van mij. Volkomen subjectief, aan smaak onderhevig en bekeken vanuit een snowboardbril.

Maar het plezier dat van deze film afspat is zo mooi. Dat alles ondersteunt met een heerlijk geknipte edit en fijne muziek. De enige ‘maar’ die ik heb kunnen ontdekken is dat ze niet altijd een rugzak op hun rug hebben. Of ze altijd een lawinepieper dragen is me daarom een raadsel, maar daar ga ik voor de goede orde maar even van uit… Voor de rest… ga zitten, inspireer jezelf, kopieer en breng de good vibes de Alpen in. En mocht je dit alles na gaan doen: denk aan je pieper, schep en sonde. Check dagelijks het lawinebericht en zorg dat je de juiste kennis hebt.

Potverdorie… nu klink ik bijna zelf als de Bond van Huisvrouwen. Maar let wel… ik meen het wel ;)

meteomorris

Reacties

Beginner
Tim3Auteur1 december 2015 · 12:04

Gewoon simpelweg lekker! Volgens mij hebben ze een heel aantal ongelukkige landingen er uit geknipt,… zie veel landing-tracks die beginnen op blootgelegde rotsen…

'Go, go on that great adventure' - Jeremy Jones (Higher)
Toerist
KarstAuteur1 december 2015 · 12:41

yes goeie vibe.

projectDETOUR - greece heeft ook wat leuke fragmenten.

Smile! Your ridin' pow!!!
Expert
meteomorrisAuteur1 december 2015 · 13:28

@@Karst
die vind ik wel wat minder (maar over smaak valt te twisten ;)) Duidelijk minder goede sneeuw gehad daar:

powfinder.com
Beginner
Marco SturingAuteur1 december 2015 · 19:24

Zou bijna weer het boarden gaan oppakken. Leuk dat ze Hoch-Ybrig gebruikt hebben om een deel van de beelden te schieten. Zo zie je maar dat je niet altijd naar de ‘echte’ gebieden hoeft om lol te hebben. Er ligt daar nu ook weer een bak met sneeuw.

Gevorderd
Willem2kAuteur1 december 2015 · 20:06

Mooiste poederfilm van dit jaar? Mijn stem heeft ie voorlopig!
En ernstig dat ik dat voorbij flitsende kerkje meteen herken. :)

Snowboarding without friends is not snowboarding.
Gevorderd
ArjenproadminAuteur1 december 2015 · 20:45

@@notwithout Dat heb ik precies hetzelfde. Van deze beelden krijg ik echt zin om weer eens een snowboard onder te binden. Dat heb ik ook met de beelden van de echte snowsurfers uit Japan. Heerlijk!

One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
Gevorderd
SportGillieproAuteur2 december 2015 · 00:50

Nicolas Müller is een koning!!! Doet alles met gemak en met een grote glimlach. (Wie lacht er ook alweer de hele tijd in de poeder…) Heerlijke beelden!!! Dat kerkje komt mij ook bekend voor @@Willem2k

Live to ride, ride to live
Beginner
TukkerAuteur2 december 2015 · 07:24

NICE!!! Op 08.15 de manier van filmen, tof!

Tukker(ik)
Gevorderd
koen_djfistelAuteur2 december 2015 · 21:34

dit is ZOOOO schoon !!! Genieten!!!

sbs roelz
Beginner
DennnnisAuteur5 december 2015 · 11:04

Ja tof!!

sneeuw!!!!
Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!