Zondag 24 januari: lawine lezing Bever Eindhoven

Zondag 24 januari: lawine lezing Bever Eindhoven

Aanstaande zondag, 24 januari, organiseert de Safety Academy van wePowder een lezing over lawines en veiligheid in de bergen. Het ideale moment om weer te weten te komen over lawines, het waarom, hoe je er op kunt voorbereiden of nog beter hoe je ze uit de weg kunt gaan en wat je kunt doen mocht het alsnog mis gaan. Voor beginners, maar ook voor gevorderden om je kennis op te frissen. Maar er is meer dan dat.

Bever Wintersport Basecamps

Bever heeft dit jaar zes grote winkels omgebouwd tot Wintersport Basecamps. In Amsterdam (2 winkels), Eindhoven, Houten, Hilversum, Den Haag en in de online shop vind je alles voor de fanatieke wintersporter. Je kunt ook huren: tourski’s en schoenen, Snow Safety materiaal en actiecamera’s van o.a. GoPro en TomTom. Tijdens de Wintersport Roadshow worden zes van deze winkels nog eens extra in de winterse sferen gezet. Op 24 januari dus in Eindhoven. Bekijk hier alle data, locaties en overige wintersportactiviteiten. Je kunt er zondag terecht voor een gratis Safety Academy clinic, laat als Bever Cardhouder gratis je ski’s waxen of bekijkt nog eens de Nederlandse freeridefilm ‘Down The Powderline’. Om 13:00 en 15:00 uur starten de Safety Academy clinics.

Samenwerking Bever & wePowder Safety Academy

wePowder en Bever delen de liefde voor avontuur naast de piste. Bever wil je dan ook optimaal voorbereiden voor jouw avontuur met de beste informatie, service en materialen om jouw doel te bereiken. Maar zoals we allemaal weten is freeriden niet geheel zonder gevaar en moet het verantwoord gebeuren. Daarom is Bever al een aantal jaar partner van de wePowder Safety Academy aan. Dit is een uitgebreide cursus waarin je essentiële snow safety skills leert, zodat je in elke situatie doordachte beslissingen kunt nemen.

Waar, wanneer en hoe laat?

Zondag 24 januari van 12.00 tot 17.00 bij de winkel van Bever in Eindhoven. Het adres is Leenderweg 202.

Tot zondag!

Arjen
was born with maps of ski areas in the cradle and has visited almost all of them. His great passion is freeriding.

Reacties

Beginner
joepvandenbogaertAuteur20 januari 2016 · 10:58

Bever Eindhoven beter bekend als ‘‘the globe’’, the globe is Den haag. ;)

Gevorderd
ArjenproadminAuteur20 januari 2016 · 11:02

Waar het hart van vol is ;-) Thanks @@joepvandenbogaert, is aangepast!

One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
Beginner
joepvandenbogaertAuteur20 januari 2016 · 11:50

Top, tot zondag mannen!

Beginner
JoopAuteur20 januari 2016 · 17:07

Ik lees dat het van 12:00 - 17:00 uur is. Kan iemand me informeren hoe laat ongeveer de lezing start en hoe lang deze ongeveer duurt? Ik heb helaas niet de gehele dag. Ben onnozel of wordt er daadwerkelijk 5 uur lang gesproken? Kan natuurlijk. Ik ben er nooit eerder bij geweest namelijk.

Expert
meteomorrisAuteur20 januari 2016 · 17:26

@@joop om 13 en 15 uur starten ze. Reken er op dat ze 1,5 uur duren.

powfinder.com
Beginner
JoopAuteur20 januari 2016 · 18:35

@@meteomorris , mijn dank is groot. Dat scheelt weer ;-)

Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!