#PA7: Tripreports (het was diep!)

#PA7: Tripreports (het was diep!)

Eindelijk weer eens een goede bak sneeuw in de Alpen. Het is een moeilijk jaar, maar #PA7 had van tijd tot tijd echt iets van de winter in zich. Op al onze kanalen kwamen de eerste tripreports binnen van #PA7. Mooi moment om even terug te kijken. Bovenstaand de bewegende beelden van de Freshies Crew uit Zwitserland. Meer beelden vind je op wepowder.com.

La Thuile was aan

Precies… La Thuile dus

Op wePowder.fr een verslag vanuit de Hautes Alpes

Vanuit wePowder.de kwam er een veslag vanuit Champex-Lac

En voor wie aan het twijelen is. Volgens Morris wordt het einde deze week weer warm in de Alpen. Genieten doe je het beste nu. En mocht je het te druk vinden op de pistes… Volgens Sandra is er met een toertje meer dan voldoende te halen ver weg van de massa. (klik-klik voor haar report)

Heb je zelf nog foto’s of bewegende beelden van #PA7? Voeg ze hieronder toe!

Arjen
was born with maps of ski areas in the cradle and has visited almost all of them. His great passion is freeriding.

Reacties

Gevorderd
RPAuteur15 februari 2016 · 10:21

Nice! Voor mij is het sowieso een top winter maar deze winter is het all about timing: knallen als ze vallen dus…

Explore the Outdoor!
Beginner
KendoAuteur15 februari 2016 · 23:47
“Ein Brett macht Spaß. Zwei Bretter machen doppelt so viel Spaß”
Beginner
FlipAuteur16 februari 2016 · 11:29
Toerist
TezeAuteur16 februari 2016 · 11:36

@@flip, welke dag was dit in Champex?

Beginner
FlipAuteur16 februari 2016 · 19:19

@@Teze dat was zaterdag met de laagste bulgarengrens ;)

Gevorderd
Gevorderd
JustFrankAuteur17 februari 2016 · 00:55

bericht verwijderd

Life is Good! Enjoy the Ride!
Beginner
thijzerAuteur17 februari 2016 · 17:21

Enkele sfeerbeelden van Courmayeur.

Gevorderd
evanAuteur17 februari 2016 · 17:53

Mooie beelden, @@thijzer. Zo te zien zijn jullie veel aan de westzijde van het gebied geweest. Was de Plan de la Gabba lift toen open? Was jij trouwens degene die zijn wang had opengehaald aan een tak?

Beginner
thijzerAuteur17 februari 2016 · 19:55

@ evan plan de la gabba is 1 dag open geweest bij ons. Ook veel beelden zijn van in de bossen rechts van de skyway. Ik was niet degene van die tak. Er zat wel een belg of Nederlander in mijn hotel met een gehavende kaak.

Gevorderd
evanAuteur17 februari 2016 · 20:27

@@thijzer, bedankt. Dat vlakke stuk onderaan de route skiërs-links vanaf Pavillon is inderdaad goed herkenbaar. Hebben jullie nog een korte wandelroute terug naar de lift ontdekt? Die oude lift lag wat dat betreft wel wat gunstiger.
OK, dan was het een andere Nederlandse snowboarder die ik zaterdag bij de Val Veny-lift sprak.

Gevorderd
MickoAuteur18 februari 2016 · 22:07

De beelden van afgelopen PA#7 in Chamonix -Les Houches met @@Fonzie

Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!