Win één van de vijf The North Face duffels

Win één van de vijf The North Face duffels

Wie kent deze tas niet? De TNF Basecamp duffel is verworden tot een tijdloos stijlicoon. En niet zomaar. De tas wordt al jaren aan de meest extreme omstandigheden blootgesteld. Van respectloze bagagebanden tot de basecamps aan de voet van de hoogste toppen. Deze tas weet wat een actief leven betekent. Als je hem nog niet hebt is dit je kans.

Vrijdag 24 november is het Freeride Film Festival Gent en onder de bezoekers verloten Avventura en The North Face maar liefst 5 exemplaren van deze tas. Een goede reden om erbij te zijn. Voor wie nog niet overtuigd is nog eens 6 redenen om vrijdag erbij te zijn, want:

  • We hebben de mooiste selectie poederfilms van dit najaar
  • Natuurlijk Ride with You met onder andere Rembert Notten, Tim Vanhoutteghem en Paul de Groot
  • Heerlijke stoke, een biertje en bijpraten met gelijkgestemden
  • De snowsurfers van Dry Boards en Powfinder snowboards zijn er te bewonderen met als primeur de Morris 164
  • Je na afloop je FFF ticket kunt verzilveren bij Avventura in de vorm van een 15 euro korting indien je voor een week ski-, snowboard- of safetymateriaal bij hen huurt
  • Last but not least is het mild in de Alpen en tot en met in ieder geval zaterdag wordt er geen sneeuw van betekenis verwacht.

Tickets kosten slechts 15 euro en zijn hier te bestellen.

meteomorris

Reacties

Expert
Freerider JobAuteur22 november 2017 · 10:33

Die wil ik wel winnen! Mijn zoontje en ik komen ook naar Gent als we niet geselecteerd worden door Bever voor de actie van het freeride weekend waar we aan mee doen. Nog steeds zijn we in afwachting welke teams zijn geselecteerd, Enig idee wanneer Bever uitspraak hierover doet? Ik begrijp dat er nog wel tickets zijn voor Gent

Gevorderd
ThijsBAuteur22 november 2017 · 19:06

Kan je ook winnen als je in Amsterdam was? ;)

Expert
Freerider JobAuteur23 november 2017 · 08:28

@@ThijsB, hadden we graag gedaan maar toen konden we helaas niet. Met onderstaand filmpje zijn we helaas, helaas, niet uitverkozen voor het Bever/ North face freeride team, hoe is het mogelijk : )


Dan nu maar kaartjes bestellen voor morgen in Gent.

Beginner
ReinoudproAuteur23 november 2017 · 11:07

@@JobLomans

Ik heb ook meegedingd naar de prijs van Bever, waar helaas Bever medewerkers met de prijs ervandoor gingen met in (mijns inziens) ondermaats filmpje…

Expert
Freerider JobAuteur23 november 2017 · 13:30

@ Reinoud, Aha , “Bever medewerkers” dat zegt me genoeg…

Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!