Kom ook naar How To Pow op 27 oktober!

Kom ook naar How To Pow op 27 oktober!
How to Pow dus
How to Pow dus

How to Pow is een nieuw evenement waarbij alles wat met off piste skiën, freeriden en toerskiën te maken heeft aan bod komt! Tijdens deze eerste editie is deelname aan de verschillende workshops en clinics helemaal gratis.

Wat is er te doen?

Tijdens verschillende clinics, workshops en lezingen leer, beleef of oefen je jouw off-piste skills. Oefen jouw skills tijdens de clinics spitzekehren, off-pistetechniek en het lawinepieperzoeken of laat je airbag ploffen en leer hoe je je belag na een shark kan repareren! Kennis doe je op bij de lezingen over Pow safety, Powpictures en Weermodel 2.0 en de lezingen over mooie toerski en freeride bestemmingen. Na alle activiteiten is het tijd voor een biertje en de apres-pow BBQ.

Voor wie is How To Pow?

Kom jij stabiel een zwarte piste af en wil je graag eens offpiste? Of heb je al behoorlijk wat freeride- of toerski ervaring maar kun je nog wel wat meer kennis over veiligheid gebruiken? Hou je daarnaast ook nog eens van gezelligheid, barbecue en bier en wil je kans maken op een paar gratis prijzen? Dan is deze dag iets voor jou!

Door wie wordt How To Pow georganiseerd?

Het event wordt georganiseerd door berggids Jelle Staleman, die met z’n bedrijf Mountain Network hard aan de weg timmert! Naast Jelle zijn de organisatoren Skipiste Nieuwegein, MK Skiservice, Poederbaas, wePowder, Snow Safety Center, La Sportiva, Boris Textor en Studio Nelson. De betrokken partijen geven workshops, clinics en mooie prijzen weg!

Waar is het?

Je bent van harte welkom bij Skipiste Nieuwegein aan de Nedereindseweg 501a in (je raadt het al) Nieuwegein! Je kunt gratis parkeren voor de deur.

Wanneer?

27 oktober 2018 tussen 10:00 en de late avond uurtjes!

Hoe meld je je aan?

Je dient je per clinic vooraf aan te melden op de website van How To Pow.

We zien je daar!

Arjen
was born with maps of ski areas in the cradle and has visited almost all of them. His great passion is freeriding.

Reacties

Gevorderd
AryenAuteur26 september 2018 · 17:22

Ik geloof dat de skipiste, net als de wielerbaan ernaast, officieel in Utrecht ligt. Niet dat het echt belangrijk is, maar mogelijk maakt het uit voor de navigatieapparatuur.

Expert
meteomorrisAuteur26 september 2018 · 21:29

Ik geloof dat de skipiste, net als de wielerbaan ernaast, officieel in Utrecht ligt. Niet dat het echt belangrijk is, maar mogelijk maakt het uit voor de navigatieapparatuur.

Aryen op 26 sep 2018 17:22

goede tip

powfinder.com
Toerist
SnowbertAuteur8 oktober 2018 · 17:32

Ik heb me ingeschreven via de website, daarna nog 2 keer gemaild of de inschrijving zo in orde is, etc…maar geen reactie ontvangen.
Wil graag komen…

Gevorderd
ArjenproadminAuteur8 oktober 2018 · 20:26

@@Snowbert Ik heb het even doorgegeven aan de organisatie!

One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
Toerist
SnowbertAuteur8 oktober 2018 · 20:31

Dank…heb antwoord.
Ik mag komen?

Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!