Welcome 2019: tijdelijk 40% korting op Module 2 van de Safety Academy

Welcome 2019: tijdelijk 40% korting op Module 2 van de Safety Academy

Steeds meer mensen duiken de off piste in. Gevolg is dat verse poeder direct naast de piste of onder de lift vaak binnen een dag verspoord is. Wie dan toch nog onverspoorde poeder zoekt of aan de drukte wil ontsnappen gaat dieper de backcountry in. Niets zo mooi als ver van de gebaande paden met wat vrienden je eigen spoor te trekken. Maar hoe doe je dat?

Met module 2 van de wePowder Safety Academy krijg je toegang tot meer kennis en daarmee dus ook meer mogelijkheden om onverspoorde poedersneeuw te vinden ver(der) weg van de pistes. Het ideale startpunt om je kennis verder te verdiepen.

De beste wensen voor 2019: 40% korting op Module 2

Arjen en ik wensen jullie het allerbeste toe voor 2019. Diepe poeder, mooie avonturen en onvergetelijke rides met vrienden. Dat 2019 diep mag zijn, maar dat 2019 je ook voldoende wijsheid mag brengen om nog jaren poeder te kunnen rijden. En om dat concreet te maken kun je tot en met zondag 14 januari Module 2 nu met 40% korting aanschaffen. Hoe mooi is dat?

Met de code DEEPER2019 betaal je nu slechts 35 eurootjes in plaats van 60 euro als je nu direct met module 2 start. Je kunt hier direct starten, de code inwisselen, je korting scoren en je kennis verdiepen. De 25 euro die je bespaart kun je mooi gebruiken om nog ergens een extra dagpasje te scoren.

Het bijbehorende boek
Het bijbehorende boek

Voor vrijdag 4 januari 9.00 uur besteld, volgende week in huis

Bestel je module 2 voor vrijdag 4 januari 9.00 uur dan sturen we je voor het weekend nog het boek toe en heb je deze in Nederland normaal gesproken volgende week al in huis. Ook in België zou dat moeten lukken, maar soms zit er wat vertraging in. Terwijl je wacht op het boek kun je online al starten met de cursus.

Bestel je na vrijdag 4 januari 9.00 uur, dan gaat je boek maandag 15 januari met de post mee. Vanaf vrijdagmiddag is wePowder HQ namelijk een weekje gesloten. Wij gaan dan zelf op poederonderzoek. Weerupdates etc… verschijnen natuurlijk wel op de site, maar ons kantoor is dan eventjes dicht.

Zet je goede voornemen kortom om in daden en start nu met Module 2. Ride hard, ride smart!

meteomorris

Reacties

Gevorderd
HertAuteur3 januari 2019 · 14:11

de kortingscode werkt niet bij mij…

Gevorderd
ArjenproadminAuteur3 januari 2019 · 14:29

@@Hert Zou nu zeker moeten werken. Wel hoofdletters gebruiken.

One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
Gevorderd
siebrenAuteur12 januari 2019 · 12:12

bij mij werkte de kortingscode wel, alleen is helaas het boek niet geleverd, internet module werkt wel

Beginner
JimzaneAuteur12 januari 2019 · 13:24

bij mij werkte de kortingscode wel, alleen is helaas het boek niet geleverd, internet module werkt wel

siebrengombert op 12 jan 2019 13:12

Idem hier maar ik kan me erg goed voorstellen dat de mannen aan het genieten zijn in de sneeuw momenteel :-)

Toerist
mp156Auteur13 januari 2019 · 11:27

Moet je eerst module 1 gevolgd hebben om deze te kunnen volgen?

Beginner
kjiratsiekoedelAuteur13 januari 2019 · 22:47

Wel aan te raden. Ben nu bezig met module 2. En had dat niet zonder deel 1 gekund.

Toerist
mp156Auteur14 januari 2019 · 11:16

Ok, bedankt. Is er daar korting op? Want die kost momenteel 59.95 euro, wat niet goedkoop is…

Beginner
ThijsLAuteur14 januari 2019 · 11:33

siebrengombert op 12 jan 2019 13:12

Idem hier maar ik kan me erg goed voorstellen dat de mannen aan het genieten zijn in de sneeuw momenteel :-)

Jimmy21 op 12 jan 2019 14:24

Er staat in de tekst dat het boek 15 januari met de post meegaat

Reageren