Weer, safety en spotfinding Clinic op 23 januari bij Avventura in Gent. Ben je erbij?

Weer, safety en spotfinding Clinic op 23 januari bij Avventura in Gent. Ben je erbij?

De Snowsafety Clinic bij Avventura in Gent is een echte traditie geworden. Woensdag 23 januari ben ik aanwezig in de vernieuwde winkel van Avventura te Gent voor een clinic over weer, safety en het vinden van de beste spots.

Naast een algemene introductie over weer en sneeuw gaan we dit jaar de diepte in. Want hoe vind je het beste gebied? En eenmaal daar, waar vind je dan de beste spots om te gaan rijden? Ik ga mijn geheimen, secret spots en tips van heel wat gebieden met je delen. Dit alles rijk voorzien van foto’s, films en illustraties. Daarnaast is er de mogelijkheid om aan de hand van jullie vragen dieper de materie in te gaan. Ben je erbij?

Vol = vol

Samen met Ortovox en Avventura gaan we een mooie avond vullen. De toegang tot de avond is gratis, maar omdat het ieder jaar voller wordt is er een limiet aan het aantal deelnemers omdat de shop anders uitpuilt. Verzeker je daarom snel van je plek door je HIER in te schrijven. Doe dat liefst direct, want vol = vol.

  • Wat: weer, safety en spotfinding Clinic
  • Waar: Avventura Gent
  • Wanneer: 23 januari vanaf 20.00 uur
  • Toegang: gratis
  • Inschrijven: ja, graag

Laat me nu alvast weten van welke freeride gebieden je meer wilt weten

Uiteindelijk is een avond geslaagd als jullie wat hebben kunnen leren op zo’n avond. Laat me daarom nu al weten van welke gebieden je meer wilt weten. Dan ga ik daar woensdag 23 januari dieper op in.

Tot woensdag 23 januari in Gent!

meteomorris

Reacties

Toerist
vosimonAuteur19 januari 2019 · 19:21

Hi Morris, begin februari gaan we met 2 ervaren boarders en 2 ervaren skiers naar Serre Chevalier. Uiteraard staat (minstens) een dag La Grave op de planning, plus eventueel heliski in Serre. Graag hadden we wat meer te weten gekomen over deze twee gebieden. Thanks en tot woensdag! Simon

Expert
meteomorrisAuteur19 januari 2019 · 22:08

@@vosimon staat genoteerd! Tot woensdag!

powfinder.com
Toerist
sanderwoutersAuteur20 januari 2019 · 17:21

Hey Morris,

Als je nog secret tips hebt voor het skicirkus (saalbach hinterglemm leogang fieberbrunn). Mag je deze ook altijd delen!

Tot woensdag!

Expert
meteomorrisAuteur20 januari 2019 · 18:28

@@sanderwouters genoteerd

powfinder.com
Gevorderd
SamSamAuteur21 januari 2019 · 13:19

@@meteomorris Met de huidige uitzonderlijke condities in Oostenrijk zou het schitterend zijn mocht je een paar van die treeruns (en/of andere routes) die normaal niet te rijden zijn (maar nu dus wel) uit de doeken zou kunnen doen. Ik zie inderdaad namelijk filmpjes van lange (tree)runs passeren op instagram en andere kanalen die helemaal tot aan de voordeur gaan diep in het dal. Bij voorkeur startende vanuit een familiegebiedje zonder al te veel poederstress :) Tot woensdag

Gevorderd
GuyFAuteur21 januari 2019 · 13:32

Hoi Morris, in de lijn van de vorige post dacht ik aan de familiegebiedjes ten noorden van de Arlberg.
Als ik het me goed herinner, heb jij daar een paar jaar geleden een blogpost over gemaakt (die ik niet dadelijk terugvind).

Expert
meteomorrisAuteur21 januari 2019 · 13:54

@@SamSam @@GuyF staat genoteerd!

powfinder.com
Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!