FFF in Tuschinski 2019: de beelden

FFF in Tuschinski 2019: de beelden

Wow! Wat een avond was het vrijdag in Tuschinski. Het voelde oprecht als een aaneenschakeling van hoogtepunten. Het weerzien met oude vrienden, plannen maken voor de winter, waanzinnige films kijken, de aanwezigheid van Victor de Le Rue, een recordaantal Nederlandse producties, gasten uit Canada, Alaska, Macedonië, Frankrijk, België, Duitsland en weet ik waarvandaan nog meer, de geniale give away van Cloud9 Travel, inspiratie en kennis opdoen bij een van de vele lezingen en zo kan ik nog wel even door gaan.

Ieder jaar is het weer een behoorlijke bevalling om dit event van de grond te krijgen en kost het bloed, zweet en tranen. Op zo’n avond als afgelopen vrijdag komt alles bij elkaar en dat geeft me weer de bevestiging waarom ik dit ook alweer doe. Bedankt allemaal. En op naar de volgende! Gelukkig hebben we van deze editie de foto’s nog!

Heel, heel, heel erg bedankt!!

Met heel veel dank aan onze partners The North Face, Cloud9 Travel, Mountain Network, UCPA en Blue Tomato. Zonder hen kon het Freeride Film Festival simpelweg niet plaatsvinden. Bedankt!

Arjen
was born with maps of ski areas in the cradle and has visited almost all of them. His great passion is freeriding.
Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!