Beste lezer, vriend, wePowderaar en vooral poederliefhebber,
Ik wil je om een gunst vragen. Begin november vond er in Sölden een noodlottig ongeval plaats. Stephan Verheij liet daarbij het leven. Grote kans je hem kent omdat je hem eens in het echt heb ontmoet, poederlijnen hebt gedeeld of van een van de films die tijdens de Freeride Film Festivals en op het net te bewonderen waren. Zijn lust voor avonturen en open vorm van enthousiasme waren aanstekelijk. Stephan had een passie voor bergen die hij met iedereen wilde delen. Stephan zijn passie ging zelfs zover dat hij besloot naar Oostenrijk te emigreren.
Aan dat delen is onverwacht en ongewenst een einde gekomen. Stephan heeft veel goede herinneringen achtergelaten, maar helaas heeft zijn recente officiële emigratie naar Oostenrijk ook veel onvoltooid papierwerk achtergelaten. De verzekering kan daardoor niet de kosten dekken die nodig waren om zijn afscheid te realiseren.
De gunst die ik je wil vragen is daarom een simpele. Ik nodig je uit om een donatie - groot of klein - te doen, zodat zijn naaste familieleden in alle rust afscheid kunnen nemen zonder financiële problemen. Indien de belangrijkste kosten zijn gedekt, zullen overige donaties naar een instituut voor lawineonderzoek en / of lawine-informatieverstrekking worden gestuurd.
Alle naaste familieleden zullen onbeschrijflijk dankbaar zijn. Vanuit het diepste van hun hart.
Dank voor het lezen. Doe wat je goeddunkt.
Dag Stephan, Rest In Paradise!
Film and edit (c) Seb Jam