Turn of Mind - een splitboard film

Turn of Mind - een splitboard film

“Als je op een splitboard stapt, het leven vertraagd, je begint rond te staren. Je gedachten zijn vrij.” Geïntrigeerd door een diepe verbondenheid met de natuur, bracht Patagonië-ambassadeur Nicholas Wolken tijd door in de Zwitserse bergen met zijn splitboard, goede vrienden en een open geest. Hij deelt zijn verhaal in deze korte film: Turn of Mind. Ideale kost voor een lazy Sunday afternoon.

Arjen
was born with maps of ski areas in the cradle and has visited almost all of them. His great passion is freeriding.

Reacties

Gevorderd
pulverdudeAuteur8 november 2020 · 14:40

Prachtige film! Wat kunnen die gasten lekker boarden 😋. Dank voor het delen!

Let the riding do the talking and you've said enough
Gevorderd
EmielRenseAuteur10 november 2020 · 10:04

Lekkere video 👍🏻

Expert
tellie-GAuteur12 november 2020 · 14:09

zo mooi hoe ver je kan groeien door een sport, eerst ben je alleen maar in het klein bezig je board onder controle te krijgen, later ben je een met je board en hou je je meer met het terrein bezig, en je weg hier in vinden, en uiteindelijk wordt je zo een met die omgeving dat het echt deel van jezelf wordt en je alles wat er in leeft ook gaat voelen en wil gaan beschermen.

(gravity) I fought the law but the law won...
Gevorderd
OrsAuteur13 november 2020 · 23:12

Mooie beelden, maar de voiceover was me soms wat te fluffy. Geluid uitgezet, ander muziekje eronder en toen echt genieten

Screw the cool guy standard procedure... I'm gonna CLAIM! --Shane
Gevorderd
OrsAuteur13 november 2020 · 23:12

Dubbel gepost

Screw the cool guy standard procedure... I'm gonna CLAIM! --Shane
Toerist
AnoniemAuteur14 november 2020 · 11:08

Beetje overkill aan Patagonia films de laatste weken. @@Arjen een nieuwe sponsordeal?

Beginner
ardtAuteur14 november 2020 · 14:10

@Fritz Freeride Veel negatieve reacties van jou de laatste tijd. Je hoeft hier niet te komen. Een website in de lucht houden is geen charity. Wees blij dat Arjen z’n best doet de stoke erin te houden in deze tijd.

Toerist
AnoniemAuteur14 november 2020 · 14:48

@@ardt Dat heeft inderdaad zo z’n redenen. Op “waar is Morris” blijkt dat de ‘nieuwe koers’ van wePowder onder de vlag van Arjen en zijn wintersporters.nl niet de mijne is. Het lijkt mij zaak dat wePowder niet in de zelfde commerciële valkuil stapt als veel andere “pay to play” nieuwsfora en websites…

Expert
ieismAuteur14 november 2020 · 20:44

De log uit knop zit rechtsboven. Ik kom hier al een poosje en vind je gezwam over een nieuwe koerst of commercie totale onzin.

Sponsoren zijn er al jaren, gezeur is een beetje van de laatste tijd.

Good mountain sense is knowing how to avoid situations that require expert mountain sense.
Toerist
AnoniemAuteur15 november 2020 · 11:33

de grens tussen “nieuws” “infotainment” en “advertorial” lijkt steeds meer te vervagen. Daar waar Morris in een Ortovox trui het weerbericht presenteerde was één en ander wel duidelijk. Een Arjen die laaiend enthousiast een skigebied of een ‘once in a lifetime’ helitrip aanprijst doen bij mij de alarmbellen rinkelen. (…) Je begeeft je al snel op de glijdende schaal richting WSWM waar klimaatontkenner en skiwappie Hajo in zijn onvermijdelijke Renault Kadjar zijn eigen graf graaft … Ik vind het namelijk wel degelijk te betreuren dat ook wePowder het zoveelste verdienmodel lijkt te worden van een select groepje sponsoren en aandeelhouders. Zo’n minder populaire mening verkondigen lijkt misschien negatief, maar mag daarom zeker gehoord worden.

Gevorderd
EmileHendrixAuteur15 november 2020 · 12:05

@@Arjen, bedankt voor de ontspannen film. Doet me goed.

En beste Fritz, ik wil je bij deze uitdagen om voor de verandering het goede voorbeeld te geven: Schrijf een typisch-wepowder-tripreport van je leukste trip de afgelopen jaren/doe verslag (liefst met foto’s) van een reparatieprojectje/deel hoe je je skikleding of gear verbetert.

Als je eerst iets constructiefs bijdraagt, wordt er misschien nog geluisterd naar je destructieve gezeur. Gelijk hebben is één ding, het krijgen wat anders.

En als iemand die patagonia skifilms mooi vindt, is die patagonia film over amerikaanse dammen misschien ook een aardige.

Een kleine fantasie kan groter zijn dan de wereld.
Beginner
HairofthedogAuteur15 november 2020 · 13:40

Een Salomon filmpje dan maar?
Heerlijk om naar te kijken én nog twee keer een vervolg op gemaakt!

Gevorderd
EmielRenseAuteur15 november 2020 · 13:45

Ik vind het wel terecht om het erbij te melden wanneer het om een betaalde samenwerking gaat, dat er nu 3 patagonia videos zijn is opmerkelijk en duidelijkheid hierover is wel zo fijn en eerlijk.
Prima als het een lekkere advertorial video is, maar meld het. Ik ben geen kenner maar volgens mij is het ook verplicht om dat te melden, dat je hier op een forum niet snel door een autoriteit hierop gepakt zal worden is logisch maar eigen verantwoordelijkheid is ook belangrijk.

Gevorderd
ArjenproadminAuteur15 november 2020 · 14:08

Pfff, wat een gedoe allemaal. Nee hoor, we hebben nog nooit een euro van Patagonia ontvangen en ook nu niet. De video’s zijn gewoon mooi geproduceerd en in deze tijd waarin we toch allemaal thuis zitten leek het me mooie content. Niets meer niets minder.

One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
Gevorderd
PoedertijnAuteur15 november 2020 · 14:47

Gewoon een hele vette film. Bedankt voor het delen @@Arjen. Blijkbaar heeft Patagonia gewoon weer een stel goeie en mooie films gelanceerd. Dat doen ze regelmatig en zoals het Patagonia betaamd zijn het kwaliteitsfilms. Ik heb er nu drie voorbij zien komen en heb van alle drie vol genoten. Veel puurder dan filmpjes volgepropt met allerlei freestyle shit. Ik wou juist nog posten dat je lekker bezig bent Arjen. Helaas slaat het conspiracy virus hier blijkbaar ook toe en wordt er overal iets achter gezocht.

My drug is white powder. Deep, white powder.
Expert
ieismAuteur15 november 2020 · 15:02

Fake news dus. Lol

Good mountain sense is knowing how to avoid situations that require expert mountain sense.
Gevorderd
holi4Auteur15 november 2020 · 16:53

😂😂😂😂
Boze Fritsie
😂😂😂😂

Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!