wePowder PoederPraat: Rolf Westerhof - deel 1

wePowder PoederPraat: Rolf Westerhof - deel 1

In de zesde aflevering van de PoederPraat Podcast praten we met niemand minder dan de godfather van snow safety in Nederland: Rolf Westerhof. In deze eerste aflevering hebben we het over de ‘skijeugd’ van Rolf. Over het werken bij Duijvestein Wintersport en de sterke verhalen uit die tijd. Over z’n eerste toerskitocht. Maar ook over het TV-verleden van Rolf. Wat velen waarschijnlijk niet weten is dat hij het fantastische Downhill Report gemaakt heeft. We eindigen met het begin van het Snow Safety Center!

In deze podcast:

  • 0:00 Intro
  • 0:29 Leren skiën op leren schoenen
  • 4:00 Skigebieden zien groeien
  • 7:08 De begintijden bij Duijvestein wintersport
  • 11:12 Sterke verhalen uit de winkel
  • 15:38 Rolf zijn eerste tourskitochten
  • 18:53 Van wintersport je werk maken
  • 20:23 Rolf’s onbekende TV verleden!
  • 25:05 Freeski en freeride ontwikkelingen
  • 27:55 Start van Snow Safety Center
  • 32:20 Technisch redacteur van de skitest

Nooit meer een aflevering missen?

Wil je nooit meer een aflevering van wePowder Poederpraat missen? Abonneer jezelf dan op podcast in Spotify, Apple Podcast, Youtube, Podcast Addict of voeg de feed handmatig toe aan je favoriete podcast app!

Arjen
was born with maps of ski areas in the cradle and has visited almost all of them. His great passion is freeriding.

Reacties

Gevorderd
doovAuteur5 november 2021 · 17:50

Leuk !

Welcome back my friends to the snow that never ends. Let's rocker!
Expert
ieismAuteur6 november 2021 · 20:41

Opa the myth, the legend.

In het begin van het filmpje voelde ik me opeens heel jong, maar bij de Swingbo voelde ik me toch opeens weer heel oud. 😂

Good mountain sense is knowing how to avoid situations that require expert mountain sense.
Gevorderd
RoelaanoAuteur7 november 2021 · 23:14

Eerlijk gezegd kan ik hier echt niet naar kijken. Als je dan toch een bak geld gaat uitgeven aan een format pak het dan meteen goed aan, en niet zo halfbakken als dit. Het ziet er amateuristisch uit en ik krijg er een erg onprettig/ ongemakkelijk gevoel van. Ik hoop dan ook dat er snel iemand ingrijpt!

Dit kan toch echt niet!

https://cdn.wepowder.com/site/forum/15/2a2a647032fca8bb0f883a249d8ecc6e_wp.jpg?width=800

De interviews kijk ik wel met veel plezier :)

Gevorderd
ArjenproadminAuteur8 november 2021 · 18:55

@@roelaano Herkenbaar. Je zult maar naar diezelfde winkel zijn gereden in Denemarken voor een keuken 😂. Met die stoel ben ik twee uur bezig geweest en dit was het beste resultaat 😂😂😂

One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
Gevorderd
OpaproAuteur11 november 2021 · 11:28

Volgende keer een verhaal over de stoel? Met Arjen Felderhof. :-)

Age is a matter of mind: if you don't mind it doesn't matter!
Gevorderd
ArjenproadminAuteur12 november 2021 · 16:36

@@Slim Haha, precies!

One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
Gevorderd
PoedertijnAuteur13 november 2021 · 12:14

Top dit!

My drug is white powder. Deep, white powder.
Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!