Wildcard voor Tanner Hall bij FWT Kicking Horse

Wildcard voor Tanner Hall bij FWT Kicking Horse

Freeski legende Tanner Hall heeft een wildcard gekregen voor de stop van de Freeride World Tour in Kicking Horse, BC. Het is niet de eerste deelname van de man uit Big Mountain, Montana. In 2019 en 2020 deed Tanner ook mee en was een tweede plaats bij de stop in Hakuba, Japan zijn beste resultaat.

Meer wildcards

Er zijn meer wildcards uitgedeeld voor de FWT dit seizoen. Ook Aymar Navarro heeft een wildcard ontvangen. We kennen Navarro allemaal nog wel van zijn gedurfde (en vaak misschien iets net té gedurfde) lijnen van de afgelopen seizoenen. Ook Victor de Le Rue heeft een wildcard gekregen. Dat belooft weer een hoop goeds voor komend seizoen!

Arjen
was born with maps of ski areas in the cradle and has visited almost all of them. His great passion is freeriding.

Reacties

Gevorderd
Arnie777Auteur26 november 2022 · 17:32

Tanner hall is een beetje passe nu, die had beter naar een jong persoon kunnen gaan. Hij gaat niks klaarspelen

Freeride = Life
Expert
ieismAuteur26 november 2022 · 19:01

Tweede plaats is niet echt niets klaarspelen toch… ik denk dat hij nog gemakkelijk een top 5 kan rijden daar en leuk voor de fans locals. Wat staat er bij Arnie in de prijzenkast dan?

Good mountain sense is knowing how to avoid situations that require expert mountain sense.
Gevorderd
Kabouter PlofzakAuteur27 november 2022 · 11:58

Zou Candide nog een keer willen?

Gevorderd
Arnie777Auteur27 november 2022 · 21:02

Tweede plaats is niet echt niets klaarspelen toch… ik denk dat hij nog gemakkelijk een top 5 kan rijden daar en leuk voor de fans locals. Wat staat er bij Arnie in de prijzenkast dan?

ieism op 26 nov 2022 19:01

Ik ben het hier dus helemaal niet mee eens. Hij gaat vrijwel zeker geen top 5 rijden. Ik denk zelfs, dat als de sneeuw is als vorig jaar, hij niet mee gaat doen. Zn 2e plaats is 5 jaar geleden in japan waar de sneeuwcondities goed waren. Wanneer heb je tanner hall voor het laatst iets goed zien doen in slechte condities?? Wat er bij mij in de prijzenkast staat lijkt me er niets mee te maken hebben… Maar oke… ik heb blijkbaar fanboy teentjes getrapt.

Freeride = Life
Gevorderd
Willem2kAuteur28 november 2022 · 09:48

Ik kan me moeilijk voorstellen dat een notoire softbooter als @@ieism fan zou zijn van welke skiër dan ook. Maar gewoon thuisblijven als er geen poeder ligt past dan wel weer he-le-maal… :)

Snowboarding without friends is not snowboarding.
Gevorderd
RemcoMensinckAuteur28 november 2022 · 22:49

ik denk dat @@Arnie777 gelijk gaat hebben, hoe goed TH ook gaat zijn voor de publiciteit, zou het me flink verbazen als hij nog mee kan met gasten als max palm, max hitzig etc. Al zou ik blij verrast zijn als het hem lukt :)

Ik ben wel echt stoked voor de nieuwe generatie in de FWT, die gasten zijn echt next level.

Beginner
MTVAuteur11 februari 2023 · 01:35

Ik moest aan dit topic denken toen ik het volgende voorbij zag komen:

https://www.instagram.com/reel/CoKtMePvT1W/?igshid=NDk5N2NlZjQ=

Tanner Hall bewijst dat hij nog steeds dezelfde domme dingen doet als toen hij 18 was. Als jonge hond had hij dus het volste recht op een wildcard:-) Jammer dat hij er niet bij kan zijn in Kicking Horse.

Beginner
MTVAuteur11 februari 2023 · 01:36

Ik moest aan dit topic denken toen ik het volgende voorbij zag komen:

https://www.instagram.com/reel/CoKtMePvT1W/?igshid=NDk5N2NlZjQ=

Tanner Hall bewijst dat hij nog steeds dezelfde domme dingen doet als toen hij 18 was. Als jonge hond had hij dus het volste recht op een wildcard:-) Jammer dat hij er niet bij kan zijn in Kicking Horse.

Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!