Even een collega getriggered, die heeft ook altijd kromme stokken.
De prijs die ik nu zie (na de WP2016 code ) = 25euro58 inclusief shipment.
Dat is wel een heel mooie deal, klopt dat? JanWillem1965 op 22 feb 2016 11:29
Die prijs klopte inderdaad niet helemaal, inmiddels moet alles weer kloppen.
We waren eerlijk gezegd niet goed voorbereid op orders uit België, waardoor zowel verzendkosten als BTW een chaos werd in de administratie en ook voor Nederlandse klanten problemen gaf. Nu moet het weer in orden zijn (hoop ik).
We waren eerlijk gezegd niet goed voorbereid op orders uit België, waardoor zowel verzendkosten als BTW een chaos werd in de administratie en ook voor Nederlandse klanten problemen gaf. Nu moet het weer in orden zijn (hoop ik). SneeuwHaas op 22 feb 2016 11:45
Sorry daarvoor maar dan moeten jullie maar niet zo mooie producten maken 😉
We waren eerlijk gezegd niet goed voorbereid op orders uit België, ...
Wij kunnen ook skiën, hoor. En wij hebben tenminste "bergen" 😃
Ik kijk al uit naar de stokken. Hopelijk mogen ze nog mee in de tas voor aanstaand weekend!
Deze winter ligt onze focus iets meer op het bouwen van skis en snowboards (en het testen daarvan). Vandaar dat we onze verkoop zullen beperken tot 50 paar. Wel zullen we binnenkort ook weer de geschuurde versie van de stok gaan aanbieden in de webshop, zie daarvoor de foto hieronder.
Ook deze winter zullen we weer een aantal kortingsacties doen voor onze WePowder vrienden. Je kunt nu al de kortingscode PA1 gebruiken ter ere van de eerste powder alert van het seizoen, die geeft je 15% korting over je gehele aankoop. Daarnaast lijkt het ons leuk om een set stokken naar keus weg te geven aan degene met de mooiste wintersport foto. Meer info daarover binnenkort, maar dan kun je alvast je archief doorspitten 😃
Voor vragen en opmerkingen zijn we bereikbaar op info@epic-poles.com, via PM hier op WePowder of via privébericht op facebook.com/epicpoles/
@Sneeuwhaas, ik wil een swallowtail boardje gaan bouwen voor een van mijn kids. Projectje van maken? meteomorris op 6 nov 2016 17:10
Ha Morris, leuk plan!
We wachten op het moment alleen nog op een warmte deken uit China (thank god for alieexpress) en dan testen we onze 'nieuwe' setup met een ontwerp skis van Luuk. Als dat goed is gegaan werken we graag mee aan een swallowtail boardje 😃
Denk dat we rond volgend weekend die skis gebouwd hebben, dan sturen we gelijk PM! Heb je al idee qua afmetingen?
Wanneer komt www.epic-poles.com terug? Op de site staat soon. Wil nog een paar setjes tellers bestellen ter voorbereiding op het seizoenmisteriks op 28 okt 2017 23:33