Epic Poles-De start!

• SneeuwHaas
    Advanced
    SneeuwHaas op 22 February 2016 · 11:45
    Even een collega getriggered, die heeft ook altijd kromme stokken.

De prijs die ik nu zie (na de WP2016 code ) = 25euro58 inclusief shipment.
    Dat is wel een heel mooie deal, klopt dat?
    JanWillem1965 op 22 feb 2016 11:29

Die prijs klopte inderdaad niet helemaal, inmiddels moet alles weer kloppen.

We waren eerlijk gezegd niet goed voorbereid op orders uit België, waardoor zowel verzendkosten als BTW een chaos werd in de administratie en ook voor Nederlandse klanten problemen gaf. Nu moet het weer in orden zijn (hoop ik).
    Rex Monte - Amor Nix
  • JanWillem1965
    Beginner
    JanWillem1965 op 22 February 2016 · 12:07
    Dus 29.92 voor 1 paar mooie stokken inclusief shipment in Nederland
  • SneeuwHaas
    Advanced
    SneeuwHaas op 22 February 2016 · 12:07
    Dus 29.92 voor 1 paar mooie stokken inclusief shipment in Nederland JanWillem1965 op 22 feb 2016 12:07

Yes 😃
    Rex Monte - Amor Nix
  • Njits91
    Tourist
    Njits91 op 23 February 2016 · 11:27

We waren eerlijk gezegd niet goed voorbereid op orders uit België, waardoor zowel verzendkosten als BTW een chaos werd in de administratie en ook voor Nederlandse klanten problemen gaf. Nu moet het weer in orden zijn (hoop ik). SneeuwHaas op 22 feb 2016 11:45

Sorry daarvoor maar dan moeten jullie maar niet zo mooie producten maken 😉
  • Anouk
    Beginner
    Anouk op 23 February 2016 · 13:02

We waren eerlijk gezegd niet goed voorbereid op orders uit België, ...

Wij kunnen ook skiën, hoor. En wij hebben tenminste "bergen" 😃
    Ik kijk al uit naar de stokken. Hopelijk mogen ze nog mee in de tas voor aanstaand weekend!
  • dick
    Advanced
    dick op 26 February 2016 · 20:37
    Dank @sneeuwhaas
    Bestelling net op tijd binnen!
    --
  • TMOZ
    Advanced
    TMOZ op 27 February 2016 · 12:04
    Besteld! Peace green. Of mean. Ofzo. Hopelijk wordt de 72uur levertijd gehaald en kan ik ze donderdag meenemen richting de Alpen 😃
    The dream is not about actually getting there..but enjoying the ride
  • misteriks
    Beginner
    misteriks op 28 February 2016 · 20:22
    @sneeuwhaas Is de WP2016 actie al verlopen? Tis nog zondag, maar krijg de melding dat de waardebon vervallen is 😞
  • SneeuwHaas
    Advanced
    SneeuwHaas op 28 February 2016 · 20:38
    @sneeuwhaas Is de WP2016 actie al verlopen? Tis nog zondag, maar krijg de melding dat de waardebon vervallen is 😞 misteriks op 28 feb 2016 20:22

Probeer nog is 😃

Zou nu nog tot 12uur vannacht moeten werken.
    Rex Monte - Amor Nix
  • misteriks
    Beginner
    misteriks op 28 February 2016 · 20:48
    @sneeuwhaas Nope, werkt helaas nog niet
  • SneeuwHaas
    Advanced
    SneeuwHaas op 28 February 2016 · 22:03
    @sneeuwhaas Nope, werkt helaas nog niet misteriks op 28 feb 2016 20:48

Sorry, heb hem nu 3 dubbel gecheckt en zou moeten werken 😋
    Rex Monte - Amor Nix
  • misteriks
    Beginner
    misteriks op 28 February 2016 · 22:19
    Works! Thx, bestelling is geplaatst 😃
  • JanWillem1965
    Beginner
    JanWillem1965 op 11 March 2016 · 13:27
    Stokken zijn binnen, nu nog proberen in de poeder, wat een mooie en grote teller.

Doordat de stok zelfde dikte heeft tot aan de teller past een gopro fiets mount zonder duct tape.

http://www.gearbest.com/action-cameras-sport-dv-accessories/pp_227578....
  • DrRoetker
    Beginner
    DrRoetker op 15 March 2016 · 08:04
    Hi, tijdens m'n laatste vakantie is mijn witte teller gebroken, hebben jullie spares?
  • SneeuwHaas
    Advanced
    SneeuwHaas op 15 March 2016 · 10:37
    Hi, tijdens m'n laatste vakantie is mijn witte teller gebroken, hebben jullie spares? DrRoetker op 15 mrt 2016 08:04

Zeker. Kun je een PM sturen met de naam waarmee je besteld hebt?
    Rex Monte - Amor Nix
  • rutgerberge
    Advanced
    rutgerberge op 15 March 2016 · 14:12
    beste makers
    ik heb een stik gebroken...
    is deze na te bestellen en zelf te vervangen?
  • DrRoetker
    Beginner
    DrRoetker op 18 March 2016 · 11:16
    Hi, tijdens m'n laatste vakantie is mijn witte teller gebroken, hebben jullie spares? DrRoetker op 15 mrt 2016 08:04

Zeker. Kun je een PM sturen met de naam waarmee je besteld hebt? SneeuwHaas op 15 mrt 2016 10:37

heb ik gedaan. ik ga met pasen weer skiën, lukt het hiervoor nog om ze op te sturen? wat kost het?
  • rutgerberge
    Advanced
    rutgerberge op 25 March 2016 · 11:36
    beste makers
    is deze na te bestellen en zelf te vervangen? rutgerberge op 15 mrt 2016 14:12

@MickeydeHaas
    ?
  • SneeuwHaas
    Advanced
    SneeuwHaas op 28 March 2016 · 19:38
    beste makers
    is deze na te bestellen en zelf te vervangen? rutgerberge op 15 mrt 2016 14:12

Je hebt PM. 😃
    Rex Monte - Amor Nix
  • SneeuwHaas
    Advanced
    SneeuwHaas op 6 November 2016 · 17:05
    Tijd weer voor een update:

Deze winter ligt onze focus iets meer op het bouwen van skis en snowboards (en het testen daarvan). Vandaar dat we onze verkoop zullen beperken tot 50 paar. Wel zullen we binnenkort ook weer de geschuurde versie van de stok gaan aanbieden in de webshop, zie daarvoor de foto hieronder.

Ook deze winter zullen we weer een aantal kortingsacties doen voor onze WePowder vrienden. Je kunt nu al de kortingscode PA1 gebruiken ter ere van de eerste powder alert van het seizoen, die geeft je 15% korting over je gehele aankoop. Daarnaast lijkt het ons leuk om een set stokken naar keus weg te geven aan degene met de mooiste wintersport foto. Meer info daarover binnenkort, maar dan kun je alvast je archief doorspitten 😃

Voor vragen en opmerkingen zijn we bereikbaar op info@epic-poles.com, via PM hier op WePowder of via privébericht op facebook.com/epicpoles/

Ons ski/snowboard bouw topic kun je overigens hier vinden: http://wepowder.nl/forum/topic/36948?page=6

Rex Monte - Amor Nix
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 6 November 2016 · 17:10
    @Sneeuwhaas, ik wil een swallowtail boardje gaan bouwen voor een van mijn kids. Projectje van maken?
    May the powder be with you.
  • SneeuwHaas
    Advanced
    SneeuwHaas op 6 November 2016 · 17:59
    @Sneeuwhaas, ik wil een swallowtail boardje gaan bouwen voor een van mijn kids. Projectje van maken? meteomorris op 6 nov 2016 17:10

Ha Morris, leuk plan!

We wachten op het moment alleen nog op een warmte deken uit China (thank god for alieexpress) en dan testen we onze 'nieuwe' setup met een ontwerp skis van Luuk. Als dat goed is gegaan werken we graag mee aan een swallowtail boardje 😃

Denk dat we rond volgend weekend die skis gebouwd hebben, dan sturen we gelijk PM! Heb je al idee qua afmetingen?
    Rex Monte - Amor Nix
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 6 November 2016 · 20:26
    @SneeuwHaas, Tof!
    Zoiets moet het worden.

Hoewel ik ook zit te kijken of ik een verkleinde versie van de wing swallow zou kunnen maken:

Dan zouden dit de afmetingen worden
    Lengte: 120
    Neus/Tail: 270/262
    Waist: 250
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 6 November 2016 · 21:08
    @SneeuwHaas het lijkt me ook nog heel tof om de Korua Apollo eens in Bamboo na te bouwen. Ik zal beide boards meenemen als we kunnen gaan bouwen.
  • misteriks
    Beginner
    misteriks op 28 October 2017 · 23:33
    Wanneer komt www.epic-poles.com terug? Op de site staat soon. Wil nog een paar setjes tellers bestellen ter voorbereiding op het seizoen
  • Mars
    Tourist
    Mars op 29 October 2017 · 07:09
    @SneeuwHaas

Wanneer komt www.epic-poles.com terug? Op de site staat soon. Wil nog een paar setjes tellers bestellen ter voorbereiding op het seizoenmisteriks op 28 okt 2017 23:33
  • japser_be
    Advanced
    japser_be op 31 August 2018 · 21:16
    Bestaat dit nog of iemand die een alternatief kent?

Reply

You need to be logged in to post a comment in this topic. Login or create an account.

Upgrade to wepowder Pro

• Extended 14 day forecast
  • Slope angle and exposition terrain layers
  • Inspirational freeride routes
wePowder Pro