Action camera

• CorD
    Beginner
    CorD op 27 November 2012 · 22:22
    Wie heeft ervaring met actioncamera`s voor op een helm of skistok?
    Graag aankoop advies en/of goede websites
    Think with powder
  • Roelaano
    Advanced
  • Echo
    Advanced
    Echo op 27 November 2012 · 22:51
    alstu
    http://lmgtfy.com/?q=Wat+is+de+beste+helmcamera+%2Bwepowder... Roelaano op 27 nov. 2012 22:38

😀 😀 😀 goed je terug te zien man!
    Do or do not, there is no try (Yoda)
  • JanG131
    Beginner
    JanG131 op 27 November 2012 · 22:59
    http://aldi-bn.aldi.be/aldi_vanaf_woensdag_28112012_48_687_8874_5.html...

Mega aanbieding in de Aldi, geen idee of het wat waard is. Goedkoop is het zeker 😃
  • Echo
    Advanced
    Echo op 27 November 2012 · 23:05
    Beter laat je die liggen, leuk voor op de fiets in het (niet te felle) zonnetje. Heb er zelf ook 1 maar de witbalans sucks, snelle beelden worden blurry (lage framerate), bij fel licht gaat hij helemaal over de riedel (zon op sneeuw..yikes...), flat licht heb je geen contrast, max 640x480....
    Nee, spaar maar even door...
    Do or do not, there is no try (Yoda)
  • luuk999
    Advanced
    luuk999 op 27 November 2012 · 23:17
    http://wepowder.nl/forum/topic/63335
    Ik heb zelf een Contour Roam. Daar ben ik erg tevreden over. Batterij gaat lang mee, goede beeldkwaliteit, klein en waterdicht voor een mooie prijs.
  • doov
    Advanced
    doov op 27 November 2012 · 23:27
    Go Pro. Tot nu toe alleen gebruikt op de motor. Komend weekend voor het eerst op de skihelm.
    Welcome back my friends to the snow that never ends. Let's rocker!
  • sanno
    Tourist
    sanno op 28 November 2012 · 09:28
    http://aldi-bn.aldi.be/aldi_vanaf_woensdag_28112012_48_687_8874_5.html...
    Mega aanbieding in de Aldi, geen idee of het wat waard is. Goedkoop is het zeker 😃 JanG131 op 27 nov. 2012 22:59

Zelfde ding kan je voor ong de helft op ebay kopen. Werkt op zich best redelijk voor fiets, maar kan niet zo goed omgaan met sneeuw (al snel totaal overbelicht)
    Toerisski
  • Supershapert
    Beginner
    Supershapert op 28 November 2012 · 17:43
    In mijn ogen nog steeds de beste action camera !

http://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-en-foto/videocamera-s-digitaal/m6...
    Champagne powder is a champagne problem
  • atlasemiel
    Advanced
    atlasemiel op 28 November 2012 · 17:51
    je kunt er ook eentje huren voor 15 piek (google ads op de zelfde marktplaatspagina)
    Watch out where the huskies go, and don't you eat that yellow snow
  • daryl
    Tourist
    daryl op 28 November 2012 · 18:53
    De gelinkte GoPro Hero (1) van Supershapert is denk ik 1 v/d beste "bang for buck" aankopen, wellicht vergelijkbaar met een Contour (Roam) 2e hands? Heb zelf een GoPro Hero 2 Outdoor (met veel mounts) voor 190 van MP gehaald. Ik zou beginnen met jezelf een budget stellen en daarbinnen kijken wat mogelijk is afhankelijk van reviews/specs. GoPro/Contour is denk ik de meest veilige keuze al heeft Sony (AS10 of AS15) ook goed spul recent op de markt gebracht.
  • Mikey
    Beginner
    Mikey op 28 November 2012 · 21:30
    Ik heb de Contour 1, errug tevreden over. lange opname duur, makkelijk in gebruik, past mooi op de ski helm.
    Ik heb ook de Contour GPS, niet echt tevreden over. battery snel leeg wegens zoeken naar gps signaal + als het een beetje bewolkt is vind hij uberhaupt geen signaal, wel weer een handiger rec-on/rec-off schakelaar.
  • tubatim
    Tourist
    tubatim op 28 November 2012 · 21:40
    ik heb zelf de go pro 2 ben er heel te vreden over als je voor een go pro gaat kies dan meteen voor de go pro 3 kan je op je phone zijn waar je op richt echt top
    suc6
    gt tim
    tuba tim
  • CorD
    Beginner
    CorD op 29 November 2012 · 18:02
    Bedankt voor de reacties. Ik kan mij gaan richten op Gopro of de Contourcamera. Heeft er iemand ervaring met Drift of sony- camera`s?
    Think with powder
  • CorD
    Beginner
    CorD op 30 November 2012 · 21:02 Think with powder
  • xos
    Tourist
    xos op 30 November 2012 · 22:17
    Een paar maanden geleden heb ik een ion air pro gekocht. Koste toen 165 euro bij de lokale bcc en komt met een divers aantal bevestiging stickers en klemmen. Weet niet of deze verkeerd geprijsd was of in de aanbieding maar voor die prijs vond ik het een betere deal dan de gopro.

Een voorbeeld van een filmpje in de sneeuw met deze camera:
    Misschien dat je met wat zoekwerk er nog steeds een scherpe deal te vinden is. Met een beetje geluk gaat elektronica zo voor de feestdagen toch in de aanbieding.
  • martijnmvf
    Advanced
    martijnmvf op 3 Dezember 2012 · 18:23
    Wie weet waar ik het beste een contour plus 2 kan kopen?
  • luuk999
    Advanced
    luuk999 op 3 Dezember 2012 · 18:27
  • CorD
    Beginner
    CorD op 13 Dezember 2012 · 20:52
    Heeft er iemand ervaring met deze camera?

Sport-Vue 360HD

Uit vergelijkingsmateriaal schijnt deze beter te zijn dan de GoPro.
    Think with powder
  • Nodesktophero
    Expert
    Nodesktophero op 6 Februar 2013 · 16:41
    Hey,

Ik heb voor BelgianCowboys.be net een review gedaan tussen de :
    GoPro Hero3 Silver edition
    Sony Action Cam HDR-AS15
    AEE MAgicam SD21
    Isaw Ace A2 action Camcorder

Alle cams hebben voor -en nadelen....en alhoewel ik zelf een GoPro2 heb met alle toeters en bellen zou ik nu toch sterk een Sony overwegen. Die 720p 120frames/seconde slowmotion is smoooooth!
    http://www.belgiancowboys.be/technology/action-camera-review-zijn-er-a...
  • Murky
    Advanced
    Murky op 6 Februar 2013 · 18:29
    Mooie review zeg, erg duidelijk! De Sony is inderdaad erg mooi, en dat voor hun eerste cam.. Nice..
    Skier turned Snowboarder turned Skier..
  • RickvanRooijen
    Tourist
    RickvanRooijen op 25 Februar 2013 · 15:35
    ISAW heeft een nieuwe action cam op de markt gebracht, super vette camera en handig voor extreme sporten! Bekijk deze video die ik heb gemaakt waar je kan zien wat je er allemaal mee kan. En als jullie toch bezig zijn.. willen jullie het alsjeblieft liken, bij de 100 likes krijg ik de camera 😃
    http://www.tacky.nl/skateboard/video/?id=257077
  • raz
    Advanced
    raz op 3 April 2013 · 20:57
    Ik heb die Sony HDR-AS15. Heb hem nu 3 weken gebruikt en is heel goed bevallen. Het beeld ik prachtig. De bediening super handy met die grote knop achterop of via je iPhone. Maar wat me het meest pleziert is dat de batterij heeeel lang mee gaat. Is het niet koud gaat ie meerdere dagen mee is het dat wel, dan kon ik met 1,5 batterij de gehele dag filmpjes maken (uren)
  • BobV
    Tourist
    BobV op 5 April 2013 · 20:36
    Heb een gopro 3 black

Erg tevreden mee. Super goede mooi foto's en filmpjes.

Makkelijk in gebruik zeker door de afstandsbediening
    Bob Veldman
  • CorD
    Beginner
    CorD op 6 April 2013 · 20:45
    Heb zelf een GoPro 2 gekocht in het najaar. Nu nadat het wintersportseizoen voor mij voorbij is, ben ik in het bezit van een aantal mooie filmpjes, inclusief een salto-vallende skileraar die weer netjes op z`n skis terecht komt. Nu nog het bewerken onder de knie gaan krijgen.
    Think with powder

Antworten

Du musst eingeloggt sein, um auf dieses Thema zu antworten. Bitte Einloggen oder erstelle einen Account.

Upgrade zu wepowder Pro

• Erweiterte 14-Tage Vorhersage
  • Hangneigungs- und Expositionsebenen
  • Begeisternde Freeride Varianten
wePowder Pro