Beter laat je die liggen, leuk voor op de fiets in het (niet te felle) zonnetje. Heb er zelf ook 1 maar de witbalans sucks, snelle beelden worden blurry (lage framerate), bij fel licht gaat hij helemaal over de riedel (zon op sneeuw..yikes...), flat licht heb je geen contrast, max 640x480....
Nee, spaar maar even door...
http://wepowder.nl/forum/topic/63335
Ik heb zelf een Contour Roam. Daar ben ik erg tevreden over. Batterij gaat lang mee, goede beeldkwaliteit, klein en waterdicht voor een mooie prijs.
Zelfde ding kan je voor ong de helft op ebay kopen. Werkt op zich best redelijk voor fiets, maar kan niet zo goed omgaan met sneeuw (al snel totaal overbelicht)
De gelinkte GoPro Hero (1) van Supershapert is denk ik 1 v/d beste "bang for buck" aankopen, wellicht vergelijkbaar met een Contour (Roam) 2e hands? Heb zelf een GoPro Hero 2 Outdoor (met veel mounts) voor 190 van MP gehaald. Ik zou beginnen met jezelf een budget stellen en daarbinnen kijken wat mogelijk is afhankelijk van reviews/specs. GoPro/Contour is denk ik de meest veilige keuze al heeft Sony (AS10 of AS15) ook goed spul recent op de markt gebracht.
Ik heb de Contour 1, errug tevreden over. lange opname duur, makkelijk in gebruik, past mooi op de ski helm.
Ik heb ook de Contour GPS, niet echt tevreden over. battery snel leeg wegens zoeken naar gps signaal + als het een beetje bewolkt is vind hij uberhaupt geen signaal, wel weer een handiger rec-on/rec-off schakelaar.
ik heb zelf de go pro 2 ben er heel te vreden over als je voor een go pro gaat kies dan meteen voor de go pro 3 kan je op je phone zijn waar je op richt echt top
suc6
gt tim
Een paar maanden geleden heb ik een ion air pro gekocht. Koste toen 165 euro bij de lokale bcc en komt met een divers aantal bevestiging stickers en klemmen. Weet niet of deze verkeerd geprijsd was of in de aanbieding maar voor die prijs vond ik het een betere deal dan de gopro.
Een voorbeeld van een filmpje in de sneeuw met deze camera: Misschien dat je met wat zoekwerk er nog steeds een scherpe deal te vinden is. Met een beetje geluk gaat elektronica zo voor de feestdagen toch in de aanbieding.
Ik heb voor BelgianCowboys.be net een review gedaan tussen de :
GoPro Hero3 Silver edition
Sony Action Cam HDR-AS15
AEE MAgicam SD21
Isaw Ace A2 action Camcorder
ISAW heeft een nieuwe action cam op de markt gebracht, super vette camera en handig voor extreme sporten! Bekijk deze video die ik heb gemaakt waar je kan zien wat je er allemaal mee kan. En als jullie toch bezig zijn.. willen jullie het alsjeblieft liken, bij de 100 likes krijg ik de camera 馃槂 http://www.tacky.nl/skateboard/video/?id=257077
Ik heb die Sony HDR-AS15. Heb hem nu 3 weken gebruikt en is heel goed bevallen. Het beeld ik prachtig. De bediening super handy met die grote knop achterop of via je iPhone. Maar wat me het meest pleziert is dat de batterij heeeel lang mee gaat. Is het niet koud gaat ie meerdere dagen mee is het dat wel, dan kon ik met 1,5 batterij de gehele dag filmpjes maken (uren)
Heb zelf een GoPro 2 gekocht in het najaar. Nu nadat het wintersportseizoen voor mij voorbij is, ben ik in het bezit van een aantal mooie filmpjes, inclusief een salto-vallende skileraar die weer netjes op z`n skis terecht komt. Nu nog het bewerken onder de knie gaan krijgen.
Think with powder
Reply
You need to be logged in to post a comment in this topic. Login or create an account.