pa 9 port du soleil

• nielski
    Advanced
    nielski op 2 février 2015 · 23:26

een filmpje zegt meer dan 1000 woorden
  • Rudy
    Tourist
    Rudy op 3 février 2015 · 00:14
    Jaloersmakende beelden @nielski !
    powwowwow jippie yoo jippie yee
  • MarcoB
    Tourist
    MarcoB op 3 février 2015 · 07:41
    Hey Buddy, dawass mooi die bluebird-zaterdagmorgen, vooral runs later meer naar rechts. Yeahhh buddy!!!
    MBN; Freemind
  • RC
    Beginner
    RC op 4 février 2015 · 18:43
    Je wil niet weten hoe diep het daar maandag en vooral dinsdag was!
  • nielski
    Advanced
    nielski op 4 février 2015 · 19:29
    Je wil niet weten hoe diep het daar maandag en vooral dinsdag was! RC op 4 feb. 2015 18:43

Weet toen we zondag middag helaas afscheid namen het nog steeds volle bak aan het sneeuwe was dus zou me wel wat bij voor kunnen stellen maar vertel het me toch maar hihi
  • Basjuh
    Beginner
    Basjuh op 4 février 2015 · 20:24
    Feel good movie....Het was 4 dagen lang een heel groot feest.... Elke ochtend weer helemaal vol gesneeuwd.. Geen tijd genomen voor een foto
  • RC
    Beginner
    RC op 4 février 2015 · 20:59
    Weet toen we zondag middag helaas afscheid namen het nog steeds volle bak aan het sneeuwe was dus zou me wel wat bij voor kunnen stellen maar vertel het me toch maar hihi nielski op 4 feb. 2015 19:29
    Heupdiep, en ben 1,89 lang, diverse malen compleet kopje onder 😀
    BTW mijn profielfoto is van zondag, ook in Chatel genomen. Maandag zeker nog 30 cm dieper!

http://wepowder.nl/report/11911 deze foto heb ik maandag gemaakt waar jouw filmpje zich afspeelt.
  • Freriks
    Beginner
    Freriks op 4 février 2015 · 23:51
    Stooke ! heel gaaf filmpje. Waar is die laatste treerun?
  • nielski
    Advanced
    nielski op 5 février 2015 · 00:03
    Chatel gondel stoeltjes links omhoog dan stukje terug skieen langs lift kan je zo het veld in. Kom je onderaan bij het bos en uiteindelijk een pad wat je weer op piste net boven een andere stoeltjes lift brengt
  • MBulten
    Advanced
    MBulten op 5 février 2015 · 17:48
    He Buddy Niels, niet ons geheime plekje vertellen..grapje. Ook lastig te vinden, je ziet het bijna niet liggen uit gondel/uit dal en die zendmasten op de top ook lastig te herkennen ,uhmm yeah right. Heb net 3 P-tex staafjes opgebrand om de krassen van vooral Law2 in Nendaz/4-Val te vullen. Straks slijpen en waxen en klaar voor over 2 weken. Nu nog die 0,5mtr scheur in skibroek reparen of nieuwe, balen die takken.
    LedFloyd

Répondre

Vous devez être connecté afin de poster une réponse sur ce sujet. Connectez-vous ou créez un compte.

Passer à wepowder Pro

• Prévisions complètes sur 14 jours
  • Raideur de pente et exposition du terrain
  • Idées d'itinéraires freeride
wePowder Pro