Nog iemand dit weekend in Whistler ?..looking for a skibuddy ! & advies skiguide?

• Rino
    Advanced
    Rino op 10 décembre 2015 · 00:59
    Is er nog iemand van jullie dit weekend in Whistler en die nog wel een extra skibuddy kunnen gebruiken 😃 ?

Ben er nu voor mijn werk en daarom op mijzelf.
    Heb natuurlijk toevallig mijn skigear meegenomen voor het komende weekend 😃 ..
    met de weersvoorspelling zit het sowieso wel goed 😃 ...haha..

wie van jullie heeft er ervaring met het boeken van een skigids in Whistler?
    geode adviezen of ervaringen zijn altijd welkom.

Groeten Merijn
    Better to have a short life that is full of what you like doing than a long life spent in a miserable way
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 10 décembre 2015 · 07:56
    @MarkvanAlem zit er het hele seizoen
    One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
  • 3zel
    Advanced
    3zel op 10 décembre 2015 · 10:34
    Ik ben er van 20/12 tem 03/01.
    Benieuwd naar je ervaringen. Zie ook http://wepowder.nl/forum/topic/217515
    knowledge is powder
  • MarkvanAlem
    Tourist
    MarkvanAlem op 15 décembre 2015 · 02:44
    Ik zit hier het hele seizoen inderdaad, dus je kan me altijd een berichtje sturen. Ik was momenteel druk met werk en de poeder die gevallen is! NIET NORMAAL 😉 (50cm gisternacht)
  • Rino
    Advanced
    Rino op 16 décembre 2015 · 21:21
    Hi @markvanalem ! we hebben elkaar inderdaad gemist ! jemig wat een poeder !! haha...het was legendarisch...Toen zondag middag de harmony lift nog open ging was t helemaal los !

Better to have a short life that is full of what you like doing than a long life spent in a miserable way

Répondre

Vous devez être connecté afin de poster une réponse sur ce sujet. Connectez-vous ou créez un compte.

Passer à wepowder Pro

• Prévisions complètes sur 14 jours
  • Raideur de pente et exposition du terrain
  • Idées d'itinéraires freeride
wePowder Pro