Nieuwe wepowder: bugs, requests en meer

• Mimosa
    Advanced
    Mimosa op 10 janvier 2018 · 19:53
    Ik mis inderdaad ook de gebiedsbeschrijvingen. Komen die nog terug?
    Powder makes me happy!
  • SPAM
    Advanced
    SPAM op 10 janvier 2018 · 20:54
    Net ff aangemeld en betaald voor pro. Klopt het dat ik niet meteen de weersverwachting etc kan zien? Bij mijn account stat al wel "pro"

Net opnieuw gecheckt en nu wel alle features. Thanx!
    *message édité par SPAM op 10 janv. 2018 21:24 (17% bewerkt)
    Wie niet chased moet veel weken boeken!
  • kanski
    Elite
    kanski op 12 janvier 2018 · 19:33
    @Arjen; in de PowderQuest app kan ik niet lezen onder de naam van de persoon waar de foto genomen is!
    Never ski faster than your guardian Angel can fly!
  • Jeffrydejong
    Beginner
    Jeffrydejong op 17 janvier 2018 · 22:38
    Kan geen profielfoto uploaden via mijn iPhone
    De Visboer
  • Ee1co
    Advanced
    Ee1co op 18 janvier 2018 · 11:31
    Wanneer ik bij de forecast kaart op een dag klik zie ik geen kaart overlays (temperatuur, sneeuwval) voor die specifieke dag meer. Eerder deze week werkte dat nog.
  • Rene
    Beginner
    Rene op 18 janvier 2018 · 13:30
    Dank voor de melding @Ee1co , we gaan het zsm fixen!
    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams - Long Live
  • ThijsB
    Beginner
    ThijsB op 22 janvier 2018 · 14:00
    Ik weet niet aan welke kant het zit, maar de URL's naar de weerstations van de SLF doen het niet (en voor een paar in Frankrijk ook niet). Daar de SLF deze info normaal gesproken altijd paraat heeft, vermoed ik dat het in WP zit?
  • Ee1co
    Advanced
    Ee1co op 23 janvier 2018 · 09:46
    Ik krijg op het moment geen mail bij een mention.
  • Harre
    Beginner
    Harre op 24 janvier 2018 · 13:48
    Net de upgrade naar PRO gedaan - maar zie niet waar ik de de beschrijving van de Free Rides / Routes kan vinden. Concreet op zoek naar info over Orcieres voor tijdens de krokusvakantie. Thanks!
  • meteomorris
    Expert
    meteomorris op 24 janvier 2018 · 21:40
    @Harre, ik zal de routes bij Orcieres even toevoegen
    @Ee1co klopt ondersteunen we op dit moment niet.
    @ThijsB, SLF had de meetstations niet linkbaar gemaakt, maar op ons verzoek is dat nu aangepast. We zijn bezig eea te verwerken.
    May the powder be with you.
  • ThijsB
    Beginner
    ThijsB op 25 janvier 2018 · 00:01
    @Ee1co klopt ondersteunen we op dit moment niet.
    @ThijsB, SLF had de meetstations niet linkbaar gemaakt, maar op ons verzoek is dat nu aangepast. We zijn bezig eea te verwerken.meteomorris op 24 jan 2018 21:40

Top, alvast bedankt voor de service! Ik ga 2 feb op lawine 1 cursus dus dat zijn handige links. Anders had ik zelf wat meer moeten zoeken 😃
  • Harre
    Beginner
    Harre op 25 janvier 2018 · 09:11

Thanks! En waar kan ik die dan vinden? Op de pagina van Orcieres?
    https://wepowder.com/nl/orcieres-merlette
  • Wouts
    Advanced
    Wouts op 26 janvier 2018 · 12:53
    Helaas doet wepowder pro het niet meer bij mij, zowel op mobiel als desktop.
  • meteomorris
    Expert
    meteomorris op 26 janvier 2018 · 22:10
    @Harre, ja (maar moet ik nog doen)
    @Wouts, dat is niet de bedoeling. Stuur even een mailtje naar info@wepowder.nl en we gaan het fixen voor je.
  • Poedertijn
    Beginner
    Poedertijn op 29 janvier 2018 · 15:12
    Volgens mij is er een spam bombardementje aan de gang!!
    My drug is white powder. Deep, white powder.
  • Flant
    Beginner
    Flant op 29 janvier 2018 · 20:39
    Lijkt er wel op. Onderstaande even blokken?

tomnunezfinance pro
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 31 janvier 2018 · 09:48
    @Poedertijn en @Flant Yep, jullie hebben gelijk. We vangen wel heel veel spam al af, maar heel af en toe schiet er nog eens eentje doorheen. De betreffende gebruiker/bot is in ieder geval geblocked.
    One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
  • Poeder Paul
    Advanced
    Poeder Paul op 31 janvier 2018 · 11:05
    Klopt het dat je momenteel geen foto kan uploden in je profiel ? (bij mij lukt het nu niet)
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 1 février 2018 · 11:18
    @Poeder Paul Profielfoto's kunnen tot zo'n 3 MB groot zijn. Net nog even getest, maar alles werkt gewoon. Het feit dat je geen foto te zien krijgt zou met caching te maken kunnen hebben.
    One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
  • ThijsB
    Beginner
    ThijsB op 1 février 2018 · 13:04
    In Chrome worden geen hoeveelheden meer getoond op de startpagina en forecast pagina. Zodoende blijven je favorieten en dorpen met meeste sneeuwval leeg. Op IE toont de kaart wel hoeveelheden, maar voor favorierten en dorpen niets. Je favorieten worden ook niet gehighlight in de kaart. Is gaande sinds 15 a 30 min denk ik...

edit: op de forecast pagina worden hoeveelheden per dag wel getoond, maar voor +3 en +6 dagen blijft de kaart leeg
    *message édité par ThijsB op 1 févr. 2018 13:05 (15% bewerkt)
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 2 février 2018 · 11:18
    @ThijsB Klopt, was een uurtje nadat je het postte gefixed.
  • Abko
    Beginner
    Abko op 3 février 2018 · 11:31
    Vorig jaar was er een fijne update van de forecast pagina waardoor je kon sorteren op verwachte sneeuwval op boomgrens niveau/ mid mountain. Klopt het dat dit nog niet kan met de nieuwe site of kijk ik ergens overheen?

Het kan wel als je in een klein gebied kijkt, bijvoorbeeld https://wepowder.com/nl/puy-saint-vincent, maar niet zodra je een regio kiest bijvoorbeeld https://wepowder.com/nl/hautes-alpes, https://wepowder.com/nl/france of alles: https://wepowder.com/nl/forecast

Sorteren op mid-mountain is super handig als je op zoek bent naar goede opties om te gaan bossen rossen 😃
    Powder to the people!
  • vasco
    Advanced
    vasco op 4 février 2018 · 07:38
    Ik probeer net de pro variant. Daarbij zie ik dat ook daar de gebiedsbeschrijvingen missen. Die beschrijvingen zouden mij over de streep trekken om ook een abbonement te nemen. Wanneer zijn ze beschikbaar?
  • vasco
    Advanced
    vasco op 4 février 2018 · 07:39
    Via de computer zie ik bij de forecast de knoppen -3, +3, en +6 dagen. Op mijn telefoon met firefox zie ik ze niet.
  • Kendo
    Beginner
    Kendo op 5 février 2018 · 10:59
    Hoe kun je een topic aanpassen? Ik zie nergens de mogelijkheid (desktop/iPhone) maar zie bij sommige topics wel dat mensen aangepast hebben?

En een reactie in een topic aanpassen kan wel 😉
    *message édité par Kendo op 5 févr. 2018 11:04 (15% bewerkt)
    “Ein Brett macht Spaß. Zwei Bretter machen doppelt so viel Spaß”
  • vasco
    Advanced
    vasco op 5 février 2018 · 20:12
    De engelse en de nederlandse versie van de forecast geven andere kaartjes. Hoe zit dat precies?
  • meteomorris
    Expert
    meteomorris op 5 février 2018 · 22:22
    @vasco misschien even je cache legen en anders even op het klokje rechtsboven in klikken op de wePowder sites
  • meteomorris
    Expert
    meteomorris op 5 février 2018 · 22:22
    Hoe kun je een topic aanpassen? Ik zie nergens de mogelijkheid (desktop/iPhone) maar zie bij sommige topics wel dat mensen aangepast hebben?

En een reactie in een topic aanpassen kan wel 😉Kendo op 5 feb 2018 10:59
    @Kendo topic kunnen wij voor je aanpassen
  • Abko
    Beginner
    Abko op 6 février 2018 · 21:07
    Hoi @meteomorris,

Ik ben wat vooronderzoek aan het doen voor een tripje van as vrijdag tot en met volgende week woensdag. Is onderstaande functionaliteit ook op de nieuwe site mogelijk of nog niet? Ik heb mijn eerdere bericht even ge'quote'. Alvast bedankt.

Vorig jaar was er een fijne update van de forecast pagina waardoor je kon sorteren op verwachte sneeuwval op boomgrens niveau/ mid mountain. Klopt het dat dit nog niet kan met de nieuwe site of kijk ik ergens overheen?

Het kan wel als je in een klein gebied kijkt, bijvoorbeeld https://wepowder.com/nl/puy-saint-vincent, maar niet zodra je een regio kiest bijvoorbeeld https://wepowder.com/nl/hautes-alpes, https://wepowder.com/nl/france of alles: https://wepowder.com/nl/forecast

Sorteren op mid-mountain is super handig als je op zoek bent naar goede opties om te gaan bossen rossen 😃Abko op 3 feb 2018 11:31
    Powder to the people!
  • Ee1co
    Advanced
    Ee1co op 14 février 2018 · 09:33
    Is er ergens een overzicht van de BBcodes (de codes met blokhaken) die je kunt gebruiken bij het schrijven van een forum post? Het zou handig zijn als je tijdens het schrijven een overzichtje zou kunnen krijgen 👍🏼

Répondre

Vous devez être connecté afin de poster une réponse sur ce sujet. Connectez-vous ou créez un compte.

Passer à wepowder Pro

• Prévisions complètes sur 14 jours
  • Raideur de pente et exposition du terrain
  • Idées d'itinéraires freeride
wePowder Pro