Macedonië

• Powlippe
    Advanced
    Powlippe op 29 décembre 2018 · 20:59
    Heeft iemand van jullie al ervaring met Macedonie op gebied van poedertrips/catski? Ik merk dat het meer en meer aan het opkomen is, oa. met Cloud 9, maar ik heb nog geen echte reviews gelezen/gevonden waar ervaringen worden gedeeld, de do's en dont's, aanraders en alle andere zaken.
  • Ilekso
    Beginner
    Ilekso op 31 décembre 2018 · 17:30
    Ik ga begin februari met Cloud9 Macedonië onveilig maken. Ik zal kijken of ik een mooi trip report kan maken.
    Bones heal and chicks digg scars
  • jvrijsen
    jvrijsen op 1 janvier 2019 · 14:38
    Wij gaan binnen 2 weken (wel met andere organisatie).
  • Bobvaniterson
    Advanced
    Bobvaniterson op 2 janvier 2019 · 18:29
    @xs2arjan. en ik gaan 22 februari voor 8 dagen. Wij hebben 6 dagen catski en blijven dan nog 2 dagen om zelf lift/skin assisted op pad te gaan. Team Syncro kennende komt er vast een tripreport in de vorm van woord en/of beeld...
  • sanno
    Tourist
    sanno op 3 janvier 2019 · 00:18
    ik ben er in 2008 en 2010 geweest. De eerste keer was nogal kort vanwege een gebroken duim op de eerste afdaling.
    De tweede keer ben ik ook naar 2 gebieden in Noord Griekenland en Mavrovo en nog een andere plek (was een lift, maar die werkte niet meer, wel veel toerskiers) in de buurt van Bitola in Macedonie geweest. Was erg leuke ervaring, meer vanwege het 'andere' dan voor de sneeuw. De cat dagen waren wel het beste qua sneeuw en stoke niveau. De combi van een leuke rondrit of eventueel zelf toeren was zeer geslaagd.
    Het originele plan was om Bulgarije en Macedonie te doen, maar het bleek onmogelijk te zijn om een huur auto vanuit Macedonie naar Bulgarije te krijgen.
    Lawine piepers, je wilt er niet dood mee gevonden worden.

Répondre

Vous devez être connecté afin de poster une réponse sur ce sujet. Connectez-vous ou créez un compte.

Passer à wepowder Pro

• Prévisions complètes sur 14 jours
  • Raideur de pente et exposition du terrain
  • Idées d'itinéraires freeride
wePowder Pro