Dynafit buckle gebroken

• BoMatty
    Advanced
    BoMatty op 12 mars 2019 · 14:06
    Afgelopen week de bovenste buckle van mijn dynafit boots gebroken. Iemand een idee waar ze dit herstellen of waar ik het onderdeel kan krijgen zodat ik het er zelf op kan monteren? Bij dynafit krijg ik geen antwoord.

Alvast bedankt

If you read this you're not skiing
  • Vinnie
    Advanced
    Vinnie op 12 mars 2019 · 14:13
    Oei! Ik heb hetzelfde gehad met de lagere buckels op een dynafit mercury. Ook toen geen response van dynafit. Terwijl het in canada 🇨🇦 meteen gefixt werd.

Wellicht via MK of XL outdoor ?

Ik weet niet of je op korte termijn weggaat maar anders zou je die van die mercury wellicht kunnen monteren. Die schoenen staan nu stil zeg maar en dat onderdeel is nog heel
    Sharing Secrets, Sharing freedom!
  • ieism
    Tourist
    ieism op 12 mars 2019 · 14:26
    Moeilijk te zien op de foto... vaak heeft MK wel een bak met Schnallen inderdaad maar of deze er dan net tussen zit?

Anders hier:
    http://www.chouxtsc.fr/dynafit-tlt6-right-instep-buckles-set-hardgoods...
    splitfest.nl
  • BoMatty
    Advanced
    BoMatty op 12 mars 2019 · 14:57
    Hey Vinnie,

ik heb zelf ook nog een paar mercury's staan. Vrees alleen dat de buckles van verschillen in maat en zou natuurlijk mijn beide paar botten in orde hebben. Maar zeker eens een optie op te bekijken als tijdelijke oplossing.

Ieism,

De link die je doorstuurt lijkt me voor de onderste buckle en dus niet het quick lock systeem. Zal ook eens horen bij MK. Bedankt!
    If you read this you're not skiing
  • Vinnie
    Advanced
    Vinnie op 12 mars 2019 · 15:28
    @ieism thanks nuttige link! dat is inderdaad een instep buckle. Ik ga thuis maar eens kijken of het om de rechter schnall gaat die ik moet vervangen.
    Zo ja dan is dit wel een goede deal om een paar schoenen weer skibaar te maken!
    Sharing Secrets, Sharing freedom!
  • Thoomas
    Advanced
    Thoomas op 12 mars 2019 · 15:41
    Balen Matty!

Répondre

Vous devez être connecté afin de poster une réponse sur ce sujet. Connectez-vous ou créez un compte.

Passer à wepowder Pro

• Prévisions complètes sur 14 jours
  • Raideur de pente et exposition du terrain
  • Idées d'itinéraires freeride
wePowder Pro