Waar ga jij heen komende winter?

• meteomorris
    Expert
    meteomorris op 9 juin 2020 · 13:16
    Covid 19 mag dan enigszins onder controle zijn in Nederland en België. We zijn er voorlopig echt nog niet van af.
    Reizen buiten Europa worden afgeraden op het moment en de vraag is of dat komende winter anders zal zijn.

Laten we hopen dat we binnen Europa wel op stap kunnen.
    En mocht dat zo zijn dan is dat zeker geen straf. Er is hier meer dan voldoende te ontdekken.
    Dat kun je zelf doen of onder deskundige begeleiding en met een groep gelijkgestemden.

Bij Cloud9 zijn ze benieuwd wat jullie wensen zijn voor komende winter en hebben daarvoor de volgende enquête opgesteld: https://bit.ly/cloud9winter21

Als je tijd hebt, vul hem eens in en wie weet kunnen zij dan je droomtrip in Europa voor je samenstellen.

Know where to go!
  • mark75
    Beginner
    mark75 op 9 juin 2020 · 16:14
    wel lekker die sneeuwbril die ze al verloot hebben op t eind...
    Onequiver
  • crashtestdummy
    Tourist
    crashtestdummy op 9 juin 2020 · 20:03
    Done
  • meteomorris
    Expert
    meteomorris op 10 juin 2020 · 16:19
    wel lekker die sneeuwbril die ze al verloot hebben op t eind...mark75 op 9 jun 2020 16:14

Sorry, dat is mijn fout. Ik had de link al eerder willen plaatsen.

Know where to go!
  • mark75
    Beginner
    mark75 op 11 juin 2020 · 13:42
    geeft niet. ik heb er nog 2. (1 in de rugzak om na de crash te kunnen wisselen van bril ipv beslagen door de poeder te skien denkende dat ik nu wel erg diep zit.....
    Onequiver

Répondre

Vous devez être connecté afin de poster une réponse sur ce sujet. Connectez-vous ou créez un compte.

Passer à wepowder Pro

• Prévisions complètes sur 14 jours
  • Raideur de pente et exposition du terrain
  • Idées d'itinéraires freeride
wePowder Pro