vouloir: Gezocht - Tourski tech binding

• Matsumoto
    Matsumoto op 21 octobre 2020 · 11:08
    Beetje bij beetje ben ik afgelopen jaren bezig geweest om tourgear bij elkaar te sparen zodat ik dit jaar een eerste tocht kan maken. Voor op mijn Black Crows Camox ben ik opzoek naar een tourski tech binding. Als je een tweedehandje hebt liggen vor een leuke prijs dan hoor ik het graag!
  • AlexSki
    Beginner
    AlexSki op 21 octobre 2020 · 16:51
    Misschien nog handig om te melden wat voor schoenen je hebt (merk en model), want niet alle schoenen passen in elke binding.
    When life gets too complicated.... SKI
  • Tim3
    Beginner
    Tim3 op 21 octobre 2020 · 17:43
    @AlexSki; ik dacht dat alle tech-binding en tech-schoenen wel in elkaar passen (afgezien van die beast-dingen van Dynafit), is dat niet zo?
    'Go, go on that great adventure' - Jeremy Jones (Higher)
  • Cheizz
    Advanced
    Cheizz op 21 octobre 2020 · 17:49
    Alles wat aan ISO 9523 voldoet, past in elkaar. Volgens mij zijn dat alle schoenen met tech-inserts van de mainstream merken (misschien hier en daar een exoot niet?) en ook geldt dat voor alle bindingen die momenteel op de markt zijn geloof ik.
    gigiski.com
  • Matsumoto
    Matsumoto op 21 octobre 2020 · 18:48
    Schoenen --> Fischer Ranger Free 120 Walk Dyn Maatje 28.5
  • Cheizz
    Advanced
    Cheizz op 21 octobre 2020 · 18:54
    Dat is een mooie schoen. Inderdaad tech-inserts (standaard ISO 9523) en een GripWalk zool.
    gigiski.com
  • AlexSki
    Beginner
    AlexSki op 21 octobre 2020 · 22:13
    @AlexSki; ik dacht dat alle tech-binding en tech-schoenen wel in elkaar passen (afgezien van die beast-dingen van Dynafit), is dat niet zo?Tim3 op 21 okt 2020 17:43Als je onverhoopt een Dynafit schoen met speednose hebt dan vallen een aantal bindingen al af. Weet zo gauw even niet meer welke.
  • AlexSki
    Beginner
    AlexSki op 22 octobre 2020 · 14:38
    Er worden (as we speak) bindingen op wepowder aangeboden 😃

Répondre

Vous devez être connecté afin de poster une réponse sur ce sujet. Connectez-vous ou créez un compte.

Passer à wepowder Pro

• Prévisions complètes sur 14 jours
  • Raideur de pente et exposition du terrain
  • Idées d'itinéraires freeride
wePowder Pro