Aanraders Handschoenen?

• sebasmorel
    Tourist
    sebasmorel op 5 mars 2011 · 15:59
    Bizar. Ik heb destijds gewoon iets van 20 dollar betaald voor 3 bestelde items. Hopelijk ken je iemand in de US of misschien kan je het naar het hotel van Morris laten sturen  😉 ;D
  • doov
    Advanced
    doov op 6 mars 2011 · 18:13
    Daar trapt de douane niet in. Meteo Morris heeft vast geen eelt op zijn handen en dat heb je toch nodig wil je werkhandschoenen legaal het land in krijgen 😀
    Welcome back my friends to the snow that never ends. Let's rocker!
  • xos
    Tourist
    xos op 6 mars 2011 · 18:30
    Er zijn veel tussenpartijen die importeren vanuit USA eenvoudiger of goedkoper kunnen maken, Je geeft het product op wat je wilt hebben en vervolgens krijg je een offerte wat het gaat kosten om het product op je deurmat te laten vallen. Vooral handig voor shops die niet buiten noord-amerika verzenden. Soms is het ook goedkoper omdat sommige shops belachelijk hoge verzendkosten vragen bij een verzending naar landen buiten noord-amerika. In dit geval zijn de verzendkosten van 70 dollar erg hoog dus het kan lonen om een tussenpartij in te schakelen.
  • doov
    Advanced
    doov op 6 mars 2011 · 20:44

Ik heb al tig handschoenen versleten. Vaak was het stikwerk binnen een week kaduuk. De Hestra´s hebben daar geen last omdat het stikwerk aan de binnenkant zit.

Ik heb het zwakke punt van de Hestra's inmiddels gevonden. Ik heb zo maar een polslus van de handschoen losgetrokken.

Wattuh? Of ik soms een beetje lomp ben?
    Welcome back my friends to the snow that never ends. Let's rocker!
  • TijmenDal
    Advanced
    TijmenDal op 7 mars 2011 · 10:07
    Hestra is overgewaardeerd in mijn ogen. Maar dat ben ik.
    Ik gebruik leren Reusch handschoenen uit 1980 (of zo zien ze eruit), ooit een keer gevonden in m'n skischool. Heerlijk dun, geen grote 'cuffs' (die dingen voor over je mouw, daar zitten ze lekker onder) en ze worden zèkes nat omdat er overal gaten in zitten, maar zolang ik die dingen uit de sneeuw houd zijn het toppers.

Als ik zelf echt een nieuwe glove zou kopen zou ik voor een POW glove gaan. Super mooi spul, goed geprijsd en niet zo bulky als Hestra's.
    Koopje dit, of wat?
  • ieism
    Tourist
    ieism op 9 septembre 2016 · 08:10
    splitfest.nl
  • ijsbeer
    Expert
    ijsbeer op 15 septembre 2016 · 23:22
    gewoon uitrekenen wat goede handschoenen per vinger kosten.
    bevroren vingers is niet fijn en heb je lang last van......

Répondre

Vous devez être connecté afin de poster une réponse sur ce sujet. Connectez-vous ou créez un compte.

Passer à wepowder Pro

• Prévisions complètes sur 14 jours
  • Raideur de pente et exposition du terrain
  • Idées d'itinéraires freeride
wePowder Pro