Mensen poederchasen???

• henwildie
    Advanced
    henwildie op 24 février 2011 · 16:14
    Mensen die zin hebben vanaf woensdagavond te poederchasen? Heb zelf geen auto en alleen carnavalvierende vrienden  >😞
    Pistes, zijn dat niet die platgereden stukken tussen de poeder?
  • poling
    Beginner
    poling op 24 février 2011 · 16:23
    rijden dinsdag al aan! enjoy
  • henwildie
    Advanced
    henwildie op 24 février 2011 · 17:18
    Nog plek voor een jongeman met zn plank? 😃
  • skiester
    Advanced
    skiester op 24 février 2011 · 18:08
    had poling geen plannen?
    Als je alles onder controle hebt ga je niet hard genoeg!
  • pieterB
    Beginner
    pieterB op 24 février 2011 · 19:49
    Hoi,

Volgende de week powder rijden klinkt goed, heb vervoer zoek alleen nog wat powder maatjes die last minute weg kunnen.(moet nog wel een even kijken mbt  werk..)

Interesse?
  • dimster
    Beginner
    dimster op 24 février 2011 · 19:52
    yes, vertrek woensdagavond, auto echter al volgeboekt met 4.  Andere powderaars al gebieden in gedachten (wo-zo)?

suc6!
  • poling
    Beginner
    poling op 24 février 2011 · 22:13

Nog plek voor een jongeman met zn plank? 😃

vul ff je paspoort in, das handig met dit soort mogelijke afspraken..

enjoy
  • poling
    Beginner
    poling op 24 février 2011 · 22:14

had poling geen plannen?

sterker, poling HEEFT plannen! vriendjes worden met mn Dupraz D1 die ik morgen ga afhalen ergens langs de A2  8) ;D

en  het liefst in diepe pow!!
  • henwildie
    Advanced
    henwildie op 25 février 2011 · 10:13
    Ik heb mn paspoort ingevoerd. Ben 23 ga vanaf mn 12e eens per jaar boarden. Sinds 3 jaar gemiddeld 3 keer. Dit jaar st mortiz geweest, avoriaz, ehrwald en volgende week????? 😃

Kheb geen cursussen etc gevolgd, maar wel de nodige technische ervaring.
  • Dutchess
    Advanced
    Dutchess op 25 février 2011 · 10:58
    Ik ga aanstaande donderdag rijden. Maar mijn busje is niet zo snel, dus verwacht mij pas vrijdagavond bij een berg in de buurt. Welke berg? nog geen idee, hangt van de ontwikkelingen op de weerkaarten af. Ik haak graag aan! Heb spullen, zie paspoort.
    We dont stop playing because we grow old, we grow old because we stop playing
  • skiester
    Advanced
    skiester op 25 février 2011 · 14:32

Ik heb mn paspoort ingevoerd. Ben 23 ga vanaf mn 12e eens per jaar boarden. Sinds 3 jaar gemiddeld 3 keer. Dit jaar st mortiz geweest, avoriaz, ehrwald en volgende week????? 😃

Vind het wel knap dat je self organized bent zonder een cursus gevolgd te hebben (ervaring = 3)??
    Als je alles onder controle hebt ga je niet hard genoeg!
  • Snowzone
    Advanced
    Snowzone op 25 février 2011 · 15:17
    Ja, maar zolang je niet direct bij het bewerken van je paspoort kunt zien wat de getallen betekenen, is het moeilijk deze in te vullen.
  • koeienlap
    Advanced
    koeienlap op 25 février 2011 · 15:24

[quote author=henwildie link=topic=2480.msg34151#msg34151 date=1298625236]

Vind het wel knap dat je self organized bent zonder een cursus gevolgd te hebben (ervaring = 3)??
    [/quote]

Dat probleem speelt steeds op.. het is niet duidelijk dat je zonder lawine cursus een 1 in moet vullen...
    Oftewel zijn ervaring is bij deze duidelijk.

@henwildie: Je bent overigens niet de enige die nog geen lawine cursus heeft gevolgd en als je technisch als skier/boarder goed genoeg bent en luistert naar de mensen die de kennis wel hebben, moet het goed komen.
    WEÂŽve got the POWDER
  • henwildie
    Advanced
    henwildie op 25 février 2011 · 15:33
    ik vond het lastig om in te vullen aangezien ik geen cursussen of whatsoever gevolgd heb. ik ging rucksichloss met friends naar beneden waar wij dachten dat het kon. waar nodig met een hike.

Als ik met mensen op pad ga pas ik me natuurlijk aan. Ik heb een goed fysiek en ben altijd nog naar beneden gekomen 😉 Waarschijnlijk ga ik met ervaren mensen pas inzien hoe dom ik bezig ben geweest. Altijd zo met kennis achteraf....
  • poling
    Beginner
    poling op 25 février 2011 · 23:10

Ja, maar zolang je niet direct bij het bewerken van je paspoort kunt zien wat de getallen betekenen, is het moeilijk deze in te vullen.

je kan het wel zien, enigzins. als je met je muis net boven het invul vak sta komt de tekst
  • Snowzone
    Advanced
    Snowzone op 26 février 2011 · 08:32

je kan het wel zien, enigzins. als je met je muis net boven het invul vak sta komt de tekst

Niet in IE7, Firefox wel zie ik nu.
  • poling
    Beginner
    poling op 26 février 2011 · 08:40
    google chrome werkt het ook

RĂ©pondre

Vous devez ĂȘtre connectĂ© afin de poster une rĂ©ponse sur ce sujet. Connectez-vous ou crĂ©ez un compte.

Passer Ă  wepowder Pro

• PrĂ©visions complĂštes sur 14 jours
  • Raideur de pente et exposition du terrain
  • IdĂ©es d'itinĂ©raires freeride
wePowder Pro