Hestra Army leather - Heli of XCR??

• coen
    Advanced
    coen op 2 novembre 2011 · 08:42
    Ik zag dat het erbij zat ja!

Wat is de beste manier om ze in te vetten? Gewoon met een doek ofzo? En hoe vaak; voor en na ski-seizoen??
    Earn your turns...
  • cassaaa
    Tourist
    cassaaa op 2 novembre 2011 · 09:11
    Allebij de handschoenen aantrekken, en dan 'elkaar' inwrijven..
    van te voren iets warm maken, bv 50 gr oven werkt ook wel; gaan de porien wat open staan, en het vet wordt vloeibaarder waardoor het er zo intrekt. erna iets warm maken kan/helpt ook; trekt al het ingewreven vet goed in de porien.
    Maar lees vooral even wat er op de hestra site staat, mijn handschoenen waren volledig leer, dus dat was makkelijk.
  • Teleaddict
    Advanced
    Teleaddict op 2 novembre 2011 · 09:21

Ik zag dat het erbij zat ja!

Wat is de beste manier om ze in te vetten? Gewoon met een doek ofzo? En hoe vaak; voor en na ski-seizoen??

ik doet het lekker met m'n vingers. Warmte daarvan zorgt ook dat het vet wat soepeler en warmer wordt en goed intrekt in het leer. Ik had alleen wat vaker t leer ff moeten schoonmaken voor t invetten want echt wit zijn ze nu niet meer.... (maar wat wil je na 5 winters.... :😃  ;D )

leer en hitte bronnen is meestal niet zo'n goede combi.... ik zou ze hoogstens op een "gezond afstandje" van de verwarming hangen.
    http://verticaldissidents.net
  • doov
    Advanced
    doov op 2 novembre 2011 · 10:40
    Je kunt normaal ledervet van de schoenmaker gebruiken.
    Werkt prima. 1x per week is wel genoeg.
    Welcome back my friends to the snow that never ends. Let's rocker!
  • basboks
    Tourist
    basboks op 3 novembre 2011 · 15:14

Mooie subtiele 'plug' voor de toko waar je voor werkt.... :😃

Klopt, maar ik zit hier niet voor het werk. Maar het speciale vet van Hestra verkopen wij ook. Aan de website wordt nog gewerkt dus binnenkort staat het vet er ook op.
  • coen
    Advanced
    coen op 3 novembre 2011 · 15:36

[quote author=Steef link=topic=2936.msg42249#msg42249 date=1320168307]
    Mooie subtiele 'plug' voor de toko waar je voor werkt.... :😃

Klopt, maar ik zit hier niet voor het werk. Maar het speciale vet van Hestra verkopen wij ook. Aan de website wordt nog gewerkt dus binnenkort staat het vet er ook op.
    [/quote]

Dat is fijn!😃 Zal ik binnenkort een potje bij je bestellen!
    Earn your turns...
  • Skifreak
    Advanced
    Skifreak op 2 décembre 2011 · 20:23
    Na een tip van Hestra blijkt dat alle modellen van Hestra via deze engelse site te bestellen zijn:
    http://www.edgeandwax.co.uk/NewSearchRes.aspx?strName=Hestra...
    Zelf de proef op de som genomen en gewenste handschoenen binnen een paar dagen in huis gekregen.
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 2 décembre 2011 · 22:00
    Bij Snow + Rock zijn ze nóg voordeliger te krijgen. Goeie zaak. http://www.snowandrock.com/ski-gloves/ski/fcp-category/list?resetFilte...

Répondre

Vous devez être connecté afin de poster une réponse sur ce sujet. Connectez-vous ou créez un compte.

Passer à wepowder Pro

• Prévisions complètes sur 14 jours
  • Raideur de pente et exposition du terrain
  • Idées d'itinéraires freeride
wePowder Pro