[UDPDATED]Poedersletje's yard sale: no 1 damessplitboard, 2 snowboards, 3 jassen

• poedersletje
    Tourist
    poedersletje op 25 décembre 2011 · 11:08

Haha.

Ik kan niet wachten om hem te gaan gebruiken.

Trouwens voor de personen die nog interesse hebben in de Atomic Banger. Dit board heb ik gister ook vast gehad en ziet er nog zeer goed uit en is voor 100 euro echt een koopje. Dus wie maakt Poedersletje los?

Te laat. Ook de Banger heeft inmiddels een gelukkige nieuwe eigenaar gevonden!
    "Some people will tell you that slow is good, but I'm here to tell you that fast is better.
  • bundy023
    Tourist
    bundy023 op 2 janvier 2014 · 17:25
    hoi poedersletje, ik kan nergens een goed verkooppunt zoeken voor de gear van nike ACG. Zie dat meerdere mensen ditzelfde probleem hebben. Waar heb jij je jas toen gekocht? Ik ben op zoek naar het model dat jij verkocht. Hopelijk kun je mij helpen. Heb echt al uren besteed op het internet om zo'n jas te vinden.

Alvast bedankt!

grtzzzzz
  • joachim
    Expert
    joachim op 2 janvier 2014 · 21:09
    heb je dat splitboard nog? Is het compleet met vellen, binding en harscheisen?
    joachim
  • skiester
    Advanced
    skiester op 3 janvier 2014 · 10:59
    heb je dat splitboard nog? Is het compleet met vellen, binding en harscheisen? joachim op 2 jan. 2014 21:09

Dude, dit was een post uit 2011.....
    Als je alles onder controle hebt ga je niet hard genoeg!

Répondre

Vous devez être connecté afin de poster une réponse sur ce sujet. Connectez-vous ou créez un compte.

Passer à wepowder Pro

• Prévisions complètes sur 14 jours
  • Raideur de pente et exposition du terrain
  • Idées d'itinéraires freeride
wePowder Pro