Skileraar in Tirol

• nielsvandenberg
    Tourist
    nielsvandenberg op 21 octobre 2014 · 15:45
    Ok, het is dus niet zo dat je je zomaar op kunt geven voor landes (iig niet verstandig zonder dat er een "local" me gezegd heeft wat ik moet verbeteren). Aankomend seizoen wordt mijn 5e seizoen nog maar dat ik ski maar ga de laatste 2 jaar wel 3 keer per jaar op wintersport en meestal ook wel met iemand erbij die me op verbeteringen kan wijzen (ben zelf nogal ijverig, wat sport betreft wil ik altijd bijleren en beter worden..) maar het belangrijkste is dus eigenlijk om aan het begin veel aan de chef te vragen (misschien wel gezamelijk een soort "seizoensplan" te maken) zodat hij mijn goede intenties en enthousiastme ook ziet en me er bij wil helpen om mijn "doelen" te bereiken?

Mvg,

Niels
    Niels van den Berg
  • KarlijnvdB
    Tourist
    KarlijnvdB op 22 octobre 2014 · 14:04
    Ik ga mijn Anwärter bij Snowsport Tirol doen in Sankt Anton en daarna in Serfaus aan de slag! Ik ga even kijken hoe de Anwärter bevalt en wellicht daarna nog Landes in de weekenden doen. Erg veel zin in!
  • nielsvandenberg
    Tourist
    nielsvandenberg op 22 octobre 2014 · 14:13
    Kijk, gezellig!

Landes in de weekenden??
    Niels van den Berg
  • Remmie
    Advanced
    Remmie op 22 octobre 2014 · 14:26
    http://www.snowsporttirol.at/ausbildung/termine/

landes in de weekenden doen wordt lastig 😉

@nielsvandenberg Gewoon je best doen en heel veel trainen en oren en ogen open houden
  • Bart313
    Tourist
    Bart313 op 22 octobre 2014 · 14:37
    Landes is nog best een uitdaging hoor voor "ons Nederlanders".
  • KarlijnvdB
    Tourist
    KarlijnvdB op 22 octobre 2014 · 20:48
    Ik dacht dat ergens gelezen te hebben op snowsporttirol, blijkbaar niet sorry. Ik ga gewoon lekker mijn Anwärter halen en dan kijk ik wel 😃 ik kom je vast wel tegen in Serfaus!

Répondre

Vous devez être connecté afin de poster une réponse sur ce sujet. Connectez-vous ou créez un compte.

Passer à wepowder Pro

• Prévisions complètes sur 14 jours
  • Raideur de pente et exposition du terrain
  • Idées d'itinéraires freeride
wePowder Pro