Hoeveel sneeuwdagen voor 12/13

• japser_be2
    Tourist
    japser_be2 op 20 juin 2012 · 22:11

[quote author=japser_be link=topic=4236.msg57077#msg57077 date=1340118887]
    ga solliciteren voor een job die enkel in het weekend werken is 😉 (vrijdag -> zondag ! ) Dus dat zijn er nog 4 over om op pad te gaan !

Als je zo iets vindt zou dit graag willen weten, ben zelf op zoek naar iets van 4 en heel evt 5.
    [/quote]

woon je dicht bij brussel ?
  • mitely
    Expert
    mitely op 21 juin 2012 · 07:56
    Daarom ben ik verhuisd naar de bergen, het eerste skigebiet is in 3Km, dan 10Km verder komt de volgende, 20Km verder ben ik in Hochfuegen.... 
    de hoeveelheid aan dagen is niet belangrijk, dat je skien kan is belangrijk  !!
    Mitely
  • skiester
    Advanced
    skiester op 21 juin 2012 · 11:56

Daarom ben ik verhuisd naar de bergen, het eerste skigebiet is in 3Km, dan 10Km verder komt de volgende, 20Km verder ben ik in Hochfuegen.... 

Ik had dat ook tot vorig jaar...  Helaas heb ik een hubster die niet kon aarden en weer terug naar Amsterdam wilde. :-\
    Als je alles onder controle hebt ga je niet hard genoeg!
  • koen_djfistel
    Advanced
    koen_djfistel op 21 juin 2012 · 14:25
    :-X  >😞 grmbl grmbl grmbl kga terug voor m'n klaske staan 😮 dus tzal wel wat minder zijn dan de afgelopen twee jaar  8) maar ik heb al wél enkele 'plannetjes'  :😃
    sbs roelz
  • Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 21 juin 2012 · 15:02
    Maar dan het goede nieuws: Er is nog niemand geweest die 0 dagen in het vooruitzicht heeft!  8)
    Snowboarding without friends is not snowboarding.
  • Haagje
    Beginner
    Haagje op 21 juin 2012 · 16:35

[quote author=mitely link=topic=4236.msg57120#msg57120 date=1340258207]

Ik had dat ook tot vorig jaar...  Helaas heb ik een hubster die niet kon aarden en weer terug naar Amsterdam wilde. :-\
    [/quote]Andere hubster zoeken?  ;D
  • coen
    Advanced
    coen op 21 juin 2012 · 17:32
    Zullen we anders gewoon even niet het woord "hubster" gaan gebruiken, wtf.... 😋

As for sneeuwdagen komend seizoen. Ik laat me graag verrassen, een hoop plannen in m'n hoofd maar niks is nog zeker...
    Earn your turns...
  • JohanP
    Advanced
    JohanP op 21 juin 2012 · 20:45
    Ik zie het ook nog wel. Eerst afwachten hoeveel verlatingsangst het vrouwke nog heeft met ne kleine van 3 maand. Toestemming voor nen dag of 7 hebben we al, nu de andere 14 nog zien los te peuteren, dan zijn we content  8)
  • PowJur
    Beginner
    PowJur op 22 juin 2012 · 11:51
    Ik ga deze zomer eindelijk de lerarenopleiding doen, en met eindelijk mijn rijbewijs hoop ik daarnaast nog 14 dagen mee te pakken.
  • ErnstHendrikSprenger
    Expert
    ErnstHendrikSprenger op 22 juin 2012 · 12:42

[quote author=Ernst Hendrik Sprenger link=topic=4236.msg57090#msg57090 date=1340147271]
    [quote author=japser_be link=topic=4236.msg57077#msg57077 date=1340118887]
    ga solliciteren voor een job die enkel in het weekend werken is 😉 (vrijdag -> zondag ! ) Dus dat zijn er nog 4 over om op pad te gaan !

Als je zo iets vindt zou dit graag willen weten, ben zelf op zoek naar iets van 4 en heel evt 5.
    [/quote]

woon je dicht bij brussel ?
    [/quote]

Groningen, dus ja niet echt dichtbij 😋
    FUCK YEAH I AM FREE
  • neorej2
    Tourist
    neorej2 op 23 juin 2012 · 18:50
    Hopenlijk worden de huidige sneeuwhoogtes weer verbroken... Probeer zelf 3,5 dagen per week in de bergen te vertoeven 😀
  • semmel
    Expert
    semmel op 24 juin 2012 · 09:18
    Na 3 jaar 200+ dagen per jaar in de sneeuw te zitten heb ik besloten om volgend jaar de meeste tijd in Nl te verbrengen.. Hoop toch zo rond de 35 tot 40 dagen in de sneeuw te zitten
    Respect the Mountains..!
  • RJdeHeer
    Tourist
    RJdeHeer op 24 juin 2012 · 13:17
    Ik ga gewoon op de wishfull thinking-tour... 11-20 ingevuld. Dit jaar waren het er 5, komend jaar moet daar verbetering in. Straks per eind februari ongeveer afgestudeerd, dan zijn er nog wel een paar weekjes te scoren lijkt me zo.
  • Bowen
    Advanced
    Bowen op 25 juin 2012 · 19:45
    Net een paar maanden afgestudeerd, ga binnekort beginnen met het bouwen van windmolens wat betekent dat ik 1 op 1 loop( 1 maand werken 1 maand vrij) ;D! 31-50 moet dus zeker wel gaan lukken, waarschijnlijk meer aangezien ik volgende zomer ook een maand naar chili/argentinie wil!
  • Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 27 juin 2012 · 11:25

Net een paar maanden afgestudeerd, ga binnekort beginnen met het bouwen van windmolens wat betekent dat ik 1 op 1 loop( 1 maand werken 1 maand vrij) ;D! 31-50 moet dus zeker wel gaan lukken, waarschijnlijk meer aangezien ik volgende zomer ook een maand naar chili/argentinie wil!

Hey Bowen, misschien moeten wij zo september / oktober nog even contact hebben dan. Ik hoop de komende winter ook weer voor een wat langere periode op pad te kunnen en zoek nog een reisgenootje.  :😃
    Snowboarding without friends is not snowboarding.
  • mh74
    Advanced
    mh74 op 27 juin 2012 · 15:35
    Afgelopen winter 26 dagen geweest, en dat hoop ik zeker te evenaren...
    Powder makes me happy!
  • Dutchess
    Advanced
    Dutchess op 12 juillet 2012 · 14:40
    In ieder geval 12 dagen in Japan volgend jaar. Die zijn vooraf geboekt, dus in hoeverre ik poeder scoor blijft wat onzeker, maar Japan heeft een goede reputatie! 😋 😋 😋

Ik hoop er een week langer aan vast te kunnen plakken maar dat hangt van de portemonnaie enzo af..

De paar dagen op nepsneeuw in min 11 graden op een verder kurkdroog heuveltje in de buurt van Beijing tel ik niet mee. Dat is vergelijkbaar met naar Snowworld gaan, maar dan op zijn chinees. 
    We dont stop playing because we grow old, we grow old because we stop playing
  • Polhovsky
    Expert
    Polhovsky op 13 juillet 2012 · 19:50
    Ik ga mijn PR verbreken: maand Gulmarg, weekje Iran, weekje Marokko, maand Las Lenas, maand Patagonie (backcountry Bariloche en vulkanen in Chili) en jaja Antarctica! Hopelijk dus meer dan 100 dagen op de latten. De droom, een wereldreis met de ski's gaat verwezenlijkt worden!
  • Guy.
    Advanced
    Guy. op 16 juillet 2012 · 22:14

Ik ga mijn PR verbreken: maand Gulmarg, weekje Iran, weekje Marokko, maand Las Lenas, maand Patagonie (backcountry Bariloche en vulkanen in Chili) en jaja Antarctica! Hopelijk dus meer dan 100 dagen op de latten. De droom, een wereldreis met de ski's gaat verwezenlijkt worden!

Serieus?....
  • telemikey
    Advanced
    telemikey op 16 juillet 2012 · 23:23

Holy shit man!
    White room,Pillow lines,I rule
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 17 juillet 2012 · 00:09
    @Polhovsky Wow! Heeeel gaaf! Stuur me even een mail arjen 😏 wepowder en dan nl met je plannen, ben benieuwd naar je verhaal!
    One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
  • Roelaano
    Advanced
    Roelaano op 17 juillet 2012 · 22:34

Heb je nog plek in de koffer voor een klein iemand en wat skies ??? ahhhh..... tooeeeee 😃
  • bengt
    Beginner
    bengt op 27 juillet 2012 · 21:23
    Richting de 30 is het doel, met 8 dagen vast en de rest tripjes(of 'n wat langere trip)! Mogelijk kijken naar 'n cursusje..
  • Fonzie
    Advanced
    Fonzie op 30 juillet 2012 · 17:26
    Gaat Polhovsky ook een blog op wepowder bijhouden?
    Is wel de moeite waard hoor!

[quote author=Polhovsky link=topic=4236.msg57328#msg57328 date=1342201845]

Heb je nog plek in de koffer voor een klein iemand en wat skies ??? ahhhh..... tooeeeee 😃
    [/quote]
    Never a last run..
  • dessertstrike
    Beginner
    dessertstrike op 7 août 2012 · 11:42
    Aloa,

Heeft er ook iemand statestieken bij gehouden??
    Statestieken over de beste sneeuw weken/weekend? zodat ik nu al met me baas een aantal weken/wekend vast kan zetten dat ik zeker niet ga werken  😀
    De Groeten Bob
  • skiester
    Advanced
    skiester op 7 août 2012 · 18:09

Aloa,

Heeft er ook iemand statestieken bij gehouden??
    Statestieken over de beste sneeuw weken/weekend? zodat ik nu al met me baas een aantal weken/wekend vast kan zetten dat ik zeker niet ga werken  😀

Jazeker.  2de week januari en 1se week maart zou ik zeker vrijhouden!
    Als je alles onder controle hebt ga je niet hard genoeg!
  • sanno
    Tourist
    sanno op 7 août 2012 · 18:53
    statistisch is de sneeuw tijdens of net na sneeuwval het beste.
    Ook is de kans groter voor de Alpen dat er sneeuw valt in de periode dec-april dan de rest van het jaar.

Volgens mij zijn de statistici nooit verder gekomen dan dat. Wel misschien iets over hoeveelheid sneeuw, maar dat zegt niets over verse sneeuw. Daarnaast is er meestal wel iets te vinden als je weet waar/hoe je moet zoeken.
    Toerisski

Répondre

Vous devez être connecté afin de poster une réponse sur ce sujet. Connectez-vous ou créez un compte.

Passer à wepowder Pro

• Prévisions complètes sur 14 jours
  • Raideur de pente et exposition du terrain
  • Idées d'itinéraires freeride
wePowder Pro