Poedermaatjes regio Obertauern 9 to 16 februari?

• JohanP
    Advanced
    JohanP op 26 septembre 2012 · 23:49
    Ja ik weet het, ik denk dat ik hier ontzettend vroeg mee afkom 😉 Maar het zij zo dat een paar goeie vrienden van me van 9 to t 16 februari naar Obertaurn willen gaan, en vragen of ik meega. En ze willen nu al boeken. Erger nog: het zijn geen freeriders!<br /><br />Dus vandaar dat ik eens wou polsen of ik in die periode daar wePoweraars met wat off-piste kennis/ervaring kan tegenkomen, of nog beter die willen samenleggen voor een berggids? Kwestie van toch wat anders dan piste gezien te hebben 😃<br /><br />Zelfs heb ik SSC1 theorie+praktijk verleden jaar gedaan, maar dat nog niet zo vaak in praktijk kunnen omzetten.<br /><br />Groetjes,<br />Johan
  • neorej2
    Tourist
    neorej2 op 27 septembre 2012 · 09:57
    Ik kan evt. een dag met je shredden. Woon in de buurt daar. Ligt er een beetje aan of ik een cursus heb. PM me maar tegen die tijd

Cheers!
  • lennart75
    Expert
    lennart75 op 27 septembre 2012 · 20:50
    Hey, ik woon daar maar heb nog geen idee of ik dan tijd heb.
    PM me ook maar vlak daar voor.
  • JohanP
    Advanced
    JohanP op 27 septembre 2012 · 21:57
    Aha, klinkt al goed. Merci alvast 😉
  • JohanP
    Advanced
    JohanP op 22 décembre 2012 · 10:36
    Hoihoi,

Aangezien de stoke zich stilletjesaan op overtauern begint te richten, en begin februari wat actueler wordt, dit topic misschien nog even kicken 😉

Nog volk in de regio in die periode? (lennart en neorej, ik PM je dadelijk)

Heb trouwens nog 3 plaatsen in de auto voor de geinteresseerden 😉
  • rob
    Advanced
    rob op 22 décembre 2012 · 11:33
    Hoihoi,

Ik ben nog aan het zoeken, maar zit in de week erna in Kaprun. Ben echter wel op zoek naar Poeder in de periode. Dus keep in contact,

Rob.
  • nebukadnezzar
    Advanced
    nebukadnezzar op 30 décembre 2012 · 01:04
    heyhey, ik zit de week erna een dalletje verderop in Wagrain, en heb misschien wel trek om dat weekend wat extra bochten te trekken...
    I just happen to have a split personality.
  • JohanP
    Advanced
    JohanP op 30 décembre 2012 · 09:42
    aha, wanneer reis je af? Wij vertrekken voor de terugreis waarschijnlijk de nacht van zaterdag op zondag..

Répondre

Vous devez être connecté afin de poster une réponse sur ce sujet. Connectez-vous ou créez un compte.

Passer à wepowder Pro

• Prévisions complètes sur 14 jours
  • Raideur de pente et exposition du terrain
  • Idées d'itinéraires freeride
wePowder Pro