Tips over technische kleding?

• Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 6 novembre 2012 · 09:15
    Dat toiletteren met een one piece is best te doen hoor. gewoon de bovenste helft uittrekken en tussen je benen door naar voren halen voor je gaat zitten.

Imo was het grootste nadeel dat je niet ff een jas kan uittrekken als je aan het hiken bent.
    Snowboarding without friends is not snowboarding.
  • BigLepowski
    Advanced
    BigLepowski op 10 novembre 2012 · 11:47

Dat toiletteren met een one piece is best te doen hoor. gewoon de bovenste helft uittrekken en tussen je benen door naar voren halen voor je gaat zitten.

Imo was het grootste nadeel dat je niet ff een jas kan uittrekken als je aan het hiken bent.

Hear hear! One piece voor extreme (koude) dagen en anders een shell met pow skirt icm met basislagen, Imo de beste oplossing. Als je alle shizzle die er is beschikbaar in kaart wil brengen kijk dan eens op backcountry . com

Krijg je een goede indruk van alles wat er beschikbaar is van shell tot base layer.
  • Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 14 novembre 2012 · 14:31
    Bij de Intersport hebben ze thermo spul van Craft in de aanbieding. 40 euro voor een setje geloof ik. Iemand enig idee of dat een beetje doe moeite is?
    Snowboarding without friends is not snowboarding.
  • Surfertje
    Beginner
    Surfertje op 14 novembre 2012 · 14:33
    Niet mis mee imo.
  • woutertichelaar
    Advanced
    woutertichelaar op 14 novembre 2012 · 14:35
    Altijd craft gehad, nu odlo spul gekocht. Zit wel ff 10 keer lekkerder! Wat een draagcomfort, echt superfijn.

Ietsje duurder, maar voor mij niks anders meer dan die odlo shirts!
    one way to go down
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 18 novembre 2012 · 11:22
    Decathlon heeft betaalbaar technisch ondergoed alhoewel ze volgens mij helaas wel met hun merino lijn gestopt zijn.. Ze hebben het nog wel, maar het heet nu Techwool. ik heb echter alleen nog maar shirts gezien met korte mouwen. Als je echt op de portemonnee zit kun je ook dat speciale ski ondergoed van de lidl gebruiken. Dan moet je alleen de iets duurdere versie hebben van rond de 10 €. Als jas ( en broek) gebruik ik overigens  een 2L goretex, omdat ik dat prettiger vind als een 3L. Het voert voor mijn gevoel het zweet beter af. Als het gewoon droog is draag ik als buitenlaag een windstopper softshell. De tussenlaag varieert tussen gewoon fleece en merinoswol.
  • Mars
    Tourist
    Mars op 4 juin 2014 · 22:26
    De Techwool / Merino ondershirts met lange mouwen zijn nu voor half geld.

http://www.decathlon.nl/ondershirt-techwool-lm-id_8228581.html...
  • Bazz
    Beginner
    Bazz op 6 juin 2014 · 14:29
    Jammer dat hij niet in een winkel te halen is. Maar wel twee besteld. Dank je wel.

Répondre

Vous devez être connecté afin de poster une réponse sur ce sujet. Connectez-vous ou créez un compte.

Passer à wepowder Pro

• Prévisions complètes sur 14 jours
  • Raideur de pente et exposition du terrain
  • Idées d'itinéraires freeride
wePowder Pro