Gezocht poederskis

• weeman2
    Tourist
    weeman2 op 2 novembre 2012 · 19:44
    Ik ben opzoek naar een backcountry freestyle ski

Liefst incl bindingen €300 max.  twintip is een must, breedte: minmaal 100 maximaal 125 ondervoet, lengte 178-183

liever niet teveel rocker.

sta voor alles open, laat maar zien wat je hebt staan
  • jriph
    Tourist
    jriph op 3 novembre 2012 · 12:04
    hm heb nog een paar ANT's met stof..

wel een beetje burly @ 191
    we demand rigidly defined areas of doubt and uncertainty !
  • TeunvanLeijsen
    Advanced
    TeunvanLeijsen op 3 novembre 2012 · 13:36
    Hmm, heb zelf niets liggen op dit moment. Misschien MK? Wie weet wat er is boven komen drijven tijdens z'n verhuizing.
    Meen daar een setje Nordica Enforcers te hebben gezien en nog een hele dikke BlackDiamond-set. Weet niet precies welke dat waren.
  • edvantijen
    Beginner
    edvantijen op 3 novembre 2012 · 14:06
    @weeman,
    Wellicht kan je vertellen hoe lang/zwaar je bent , en wat je ski ervaring is ?
    Met de komst van rocker is lengte namelijk totaal geen issue meer.En kan je veel gerichter zoeken,
    mvg Edward
    Summer Sucks!
  • weeman2
    Tourist
    weeman2 op 3 novembre 2012 · 20:46

@weeman,
    Wellicht kan je vertellen hoe lang/zwaar je bent , en wat je ski ervaring is ?
    Met de komst van rocker is lengte namelijk totaal geen issue meer.En kan je veel gerichter zoeken,
    mvg Edward

ik heb mijn originele bericht aangepast voor een gerichter resultaat
  • SPAM
    Advanced
    SPAM op 3 novembre 2012 · 23:25
    Jammer dat je geen rocker wil de Hellbents zijn met binding 399 bij Conrad in 179.
    Wie niet chased moet veel weken boeken!
  • meerjasper
    Expert
    meerjasper op 4 novembre 2012 · 00:57
    Ik heb nog een paar Coreupt POW 186 van afgelopen seizoen nog in de verpakking, 102 onder de voet, geen rocker.
    Heb ook nog wel een paar gebruikte bindingen liggen die ik er voor je op kan zetten.
    Laat maar weten,
    Jasper.
  • -Jurjen-
    Advanced
    -Jurjen- op 5 novembre 2012 · 11:42
    Hey Weeman! Ik heb nog een Volkl gotama 178 cm te koop uit '10/'11. 108 onder de voet en volledig gerockered. check mijn post: http://www.wepowder.nl/forum/index.php/topic,4668.0.html...
  • Oppie
    Beginner
    Oppie op 5 novembre 2012 · 12:01 Pillows is what I want!
  • weeman2
    Tourist
    weeman2 op 5 novembre 2012 · 20:10

Ik heb nog een paar Coreupt POW 186 van afgelopen seizoen nog in de verpakking, 102 onder de voet, geen rocker.
    Heb ook nog wel een paar gebruikte bindingen liggen die ik er voor je op kan zetten.
    Laat maar weten,
    Jasper.

wat vraag je ervoor?
  • FreshPow
    Advanced
    FreshPow op 8 novembre 2012 · 18:09
    Idem ook CoreUPT POW's staan. Inclusief Look NX11 bindingen. Als je nog niet voorzien bent, mag je ze ook van mij overnemen. Zijn wel al gebruikt. (2 weken in Maart) Maar net opnieuw in de wax gezet en geslepen. Zien er verder goed uit.

Mocht je nog interesse hebben dan hoor ik het. Onder de 300 komen we er zeker wel uit.

gr. Joost
    joost.hagemeijer@gmail.com
    Life starts at the end of your comfort zone
  • weeman2
    Tourist
    weeman2 op 8 novembre 2012 · 20:59

Idem ook CoreUPT POW's staan. Inclusief Look NX11 bindingen. Als je nog niet voorzien bent, mag je ze ook van mij overnemen. Zijn wel al gebruikt. (2 weken in Maart) Maar net opnieuw in de wax gezet en geslepen. Zien er verder goed uit.

Mocht je nog interesse hebben dan hoor ik het. Onder de 300 komen we er zeker wel uit.

gr. Joost
    joost.hagemeijer@gmail.com

Beste Joost, zoals eerder elders vermeld op deze site gooit Conrad zijn CoreUpts er aan het eind van het seizoen eruit voor €99. Ik ben daarom niet erg geneigd om tweedehands CoreUpts van iemand over te nemen voor meer dan 100  😞
    Dat dit niet een bedrag is dat je er graag voor ontvangt kan ik 100% begrijpen
  • Anouk
    Beginner
    Anouk op 8 novembre 2012 · 22:10
    Zeggen Salomon Czars je iets? Wel maar in 174cm, maar zonder één krasje. Zijn nog maar 1x buiten geweest, maar waren net niet wat mijn wederhelft ervan gehoopt had.
  • TijmenDal
    Advanced
    TijmenDal op 9 novembre 2012 · 06:55

Laat maar weten,
    Jasper.

Ik ben geïnteresseerd Jasper! Zou je kunnen mailen naar Tijmen dot Dalhuijsen at gmail?
    Thanks

Répondre

Vous devez être connecté afin de poster une réponse sur ce sujet. Connectez-vous ou créez un compte.

Passer à wepowder Pro

• Prévisions complètes sur 14 jours
  • Raideur de pente et exposition du terrain
  • Idées d'itinéraires freeride
wePowder Pro