Het freeride paspoort is terug!

• sanno
    Tourist
    sanno op 12 décembre 2012 · 19:23
    idd geen tijd om op te scheppen:

de necrologie van de expert klimmer
    "Je beschikte over specifieke tourtechnieken zoals spitzenkehren. De helling wordt niet steiler dan 38 graden. "
    Toerisski
  • Benski
    Advanced
    Benski op 12 décembre 2012 · 19:32
    Top, blij dat ie weer terug is. Ziet er goed uit!!
  • Pazz457
    Expert
    Pazz457 op 12 décembre 2012 · 19:40
    Ik ben er ook blij mee 😃
    Go to heaven, ski like hell!
  • Seek2
    Advanced
    Seek2 op 12 décembre 2012 · 20:43
    Ja wel aardig, maar misschien de koppeling tussen klimmen en dalen nog meer loslaten? Ik ben (toeristisch) alpinist, dus geen problemen met al die klim dingen en met klimmen ook een prima conditie. Maar afdalen is technisch een stuk minder, dus ook vermoeiender. Bij conditie heb ik dus "gevorderd" ingevuld. Daar staat dus bij dat ik wel in staat ben tot een half uurtje hiken....
  • ThijsKennis
    Expert
    ThijsKennis op 12 décembre 2012 · 20:44
    Heel vet! 😀 Ben er blij mee!
    Pow!
  • tank24
    Advanced
    tank24 op 12 décembre 2012 · 20:53
    ziet er goed uit mannen
    High Roller
  • Snowzone
    Advanced
    Snowzone op 12 décembre 2012 · 21:04
    Dus iedereen boven een beginner kan eerste hulp verlenen?
  • SPAM
    Advanced
    SPAM op 12 décembre 2012 · 21:10
    Ik zal eens aan mijn conditie gaan werken. Dan kan ik meteen meer klimmen en sla ik dus 2 vliegen in 1 klap. doov op 12 dec. 2012 17:03

Maar je bent te bescheiden op kennis! Maar ja dat helpt niks als je niet velt en spinnt😃 beetje 6e set in de bar afwerken is geen kwalificatie😃
    Wie niet chased moet veel weken boeken!
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 12 décembre 2012 · 21:28
    @snowzone Ja, iedereen boven beginner moet eerste hulp kunnen verlenen.
    One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
  • poling
    Beginner
    poling op 13 décembre 2012 · 11:26
    goed te zien dat er al best een aantal zijn die blijkbaar eerste hulp kunnen verlenen. nice
  • ijsbeer
    Expert
    ijsbeer op 13 décembre 2012 · 12:03
    Eigenlijk moet er ook een hoekje gereserveerd worden voor je Après-Ski vaardigheden.
  • CuttingStorm
    Beginner
    CuttingStorm op 13 décembre 2012 · 12:11
    Apres-ski (liters*(eindtijd-begintijd)) afgezet tegen de tijd dat je weer in lift zit?
  • ijsbeer
    Expert
    ijsbeer op 13 décembre 2012 · 13:05
    Apres-ski (liters*(eindtijd-begintijd)) afgezet tegen de tijd dat je weer in lift zit? CuttingStorm op 13 dec. 2012 12:11
    Zoiets idd maar dan wel gecorrigeerd naar de gemiddelde hoeveelheid per glas per land.
  • CuttingStorm
    Beginner
    CuttingStorm op 13 décembre 2012 · 13:13
    Apres-ski (liters*(eindtijd-begintijd)) afgezet tegen de tijd dat je weer in lift zit? CuttingStorm op 13 dec. 2012 12:11
    Zoiets idd maar dan wel gecorrigeerd naar de gemiddelde hoeveelheid per glas per land. ijsbeer op 13 dec. 2012 13:05

En correctiefactor leeftijd?
  • chilo
    Tourist
    chilo op 13 décembre 2012 · 15:54
    Het had er wat mij betreft niet zo groot en kleurrijk onder gehoeven, die wedloop. Gelukkig is-ie bij mij niet zo kleurrijk, want ik ben en blijf gewoon een toerist in dit geval.

...Want waarom omhoog hiken als er een helikopter klaar staat? 😉
    My Life Is Better Than Your Vacation!
  • Haagje
    Beginner
    Haagje op 13 décembre 2012 · 18:12
    Toerist, met conditie
  • sanno
    Tourist
    sanno op 14 décembre 2012 · 08:25
    idd geen tijd om op te scheppen:
    de necrologie van de expert klimmer
    "Je beschikte over specifieke tourtechnieken zoals spitzenkehren. De helling wordt niet steiler dan 38 graden. " sanno op 12 dec. 2012 19:23

Ik probeerde er een grapje van te maken maar is niet geheel opgepikt. Er staat dus een kleine tikfout bij Klimmen/expert waardoor de beschrijving een heel andere lading krijgt.

Misschien is het de bedoeling ook, terugkijkend op je leven wat je allemaal ooit kon in het kader van:
    Als je denkt dat je nu beter bent dan 20 jaar geleden, dan je je toen niet zo goed
    Toerisski
  • Dutchess
    Advanced
    Dutchess op 14 décembre 2012 · 09:24
    opscheppen? Opscheppen? Zeg, wie noemt zich hier nou 'bergkoning'?
    Dacht je dat ik die zou missen?
    We dont stop playing because we grow old, we grow old because we stop playing
  • Seek2
    Advanced
    Seek2 op 14 décembre 2012 · 10:52
    Wat ik eigenlijk helemaal niet snap, is waar kan je de resultaten vinden? Kan je van andere gebruikers het paspoort zien, ergens? Of van je zelf?
  • Murky
    Advanced
    Murky op 14 décembre 2012 · 11:04
    Als je op de naam van een andere gebruiker klikt, kom je bij zijn of haar paspoort.
    Skier turned Snowboarder turned Skier..
  • Yugooo
    Tourist
    Yugooo op 14 décembre 2012 · 11:56
    Ik mis de categorie: statenloze skier; eentje zonder geldig freeride paspoort. 😃). Zonder gekheid, dit ziet goed eruit.
  • sanno
    Tourist
    sanno op 14 décembre 2012 · 13:26
    delete
    Toerisski
  • grotesmurf
    Beginner
    grotesmurf op 15 décembre 2012 · 14:26
    @whitepowder Nee, je bent zo sterk als het zwakste kwadrant. Scoor je het minst op kennis dan is dat de bepalende factor. Scoor je het minst op conditie, dan is dat m. Etcetc. arjen op 12 dec. 2012 17:17

netjes en duidelijk..
    Echt een goede toegevoegde waarde op het forum !!

Répondre

Vous devez être connecté afin de poster une réponse sur ce sujet. Connectez-vous ou créez un compte.

Passer à wepowder Pro

• Prévisions complètes sur 14 jours
  • Raideur de pente et exposition du terrain
  • Idées d'itinéraires freeride
wePowder Pro