iemand bekend met Drift HD camera?

• Anouk
    Beginner
    Anouk op 20 décembre 2012 · 21:50
    Omdat ik ook eens graag een filmpje zou willen maken, overweeg ik de aanschaf van een action cam, maar 350€ ophoesten voor een Gopro zie ik niet zitten. Ik kwam hier in een lokale winkel een aanbieding tegen voor een Drift HD voor 200€. De voordelen van een afstandsbediening en een schermpje op de camera te hebben lijken me toch wel aanzienlijk, maar iedereen hier schijnt een Gopro te hebben.
    Drift heeft ondertussen een nieuwere versie uit met wifi etc, maar die kost ook weer 350€.
    Ik vroeg me af of de Drift HD een minder goede investering zou zijn?
    Shoot!
  • Geert-Jan
    Beginner
    Geert-Jan op 21 décembre 2012 · 00:21
    de contour roam 2 kost ook iets in die richting dacht ik.. en das een prima camera. neem aan dat je voor 200e kwaliteit koopt. zou wel ff kijken wat voor mounts ed er bij zitten!
  • Dio
    Advanced
    Dio op 21 décembre 2012 · 00:28 Life is what happens the moment you put your phone away.
  • Mikey
    Beginner
    Mikey op 21 décembre 2012 · 07:48
    @ Anouk,

ik zal je wel aanraden goed te letten op onder welke hoek de lens kan opnemen!
    bij de contour is dat 170 graden en dat is toch fijn dan heb je bijna je gehele gezichtsveld in beeld.
    Als het lager ligt als deze 170 graden moed je tijdens het rijden er ook nog eens rekening mee houden waar je op richt met je camera om juist die dingen te filmen die je graag op beeld wilt zien, en dat lijkt mij erg lastig omdat je je eigen al goed moet concentreren op het boarden of skieen zelf.

maar al met al klinkt het best aardig, zeker met het verhaal van het afstands bedieningkje en beeldscherm, daar moet je bij de meeste merken voor bij lappen!
  • Anouk
    Beginner
    Anouk op 21 décembre 2012 · 08:01
    Beeldhoek is ook 170°, de Drift HD heeft zelfs een draaibare lens. Wat ik van reviews lees, is dat de beeldkwaliteit wel lager zou zijn dan van de Gopro, maar ik vind zelf de filmpjes op Youtube dik ok. Of die zwaar geëdit zijn...?
    Het model spreekt me wel veel meer aan dan het opvallende onhandige Teletubbie bakje van de Gopro.
  • krisB
    Beginner
    krisB op 23 décembre 2012 · 23:36
    @Anouk : volgend filmpje is in 2011 gemaakt met een HD Drift camera:

In januari ga ik het model van 2012 testen.
    kris
  • roel2
    Beginner
    roel2 op 25 décembre 2012 · 13:28
    Hey Anouk,
    Ik ben dik tevreden over mijn HD Drift. Afstandsbediening werkt goed en met het scherm kan je eenvoudig checken of camerapositie goed is. 200 euro is niet duur!
    The only source of knowledge is experience

Répondre

Vous devez être connecté afin de poster une réponse sur ce sujet. Connectez-vous ou créez un compte.

Passer à wepowder Pro

• Prévisions complètes sur 14 jours
  • Raideur de pente et exposition du terrain
  • Idées d'itinéraires freeride
wePowder Pro