Lawine cursus - Davos-Klosters 8/12 mrt

• jasper1976
    Beginner
    jasper1976 op 21 février 2013 · 16:05
    Ik rij voor Lawine cursus I naar Davos-Klosters.... Voor een enkeltje heb ik één of twee plekken vrij in de auto... Wel zo gezellig.

Terug wordt lastiger want ik ga nog ff door naar Oostenrijk... voor paar dagen om nog even wat Oostenrijkse apres ski mee te pakken na hopelijk paar mooie sneeuwtochten daar 😃
  • atlasemiel
    Advanced
    atlasemiel op 23 février 2013 · 10:30
    @Jasper, Dat zal niet veel hits voor je opleveren ben ik bang. Mag ik dan wel even van je topic gebruikmaken?

Ik doe de cursus ook aan. Ik kan rijden met mijn Camper, winterbanden, 1 op 9 Diesel. rijdt gewoon 120km/uur. Kan 3-4 man meenemen. Of ik rijd graag mee met iemand die wel weer terug rijdt. Ik kom uit Elst (Gld) zeg maar Nijmegen. Ik ben Boarder, 45 jaar. Emiel
    Watch out where the huskies go, and don't you eat that yellow snow
  • jasper1976
    Beginner
    jasper1976 op 23 février 2013 · 14:21
    Hahahaha... nee denk het ook niet... maar niet geschoten is altijd mis!!

Jij gaat dus ook lawine I doen? Leuk! Ik ben heel erg benieuwd wat er komen gaat.

Gr. Jasper
  • atlasemiel
    Advanced
    atlasemiel op 23 février 2013 · 14:33
    We zullen het zien. Hoeveel man zitten er eigenlijk in zo'n cursus? Dat zullen er een stuk of 8 zijn? De meesten zullen al vervoer hebben denk ik. Oeps. Dan wordt het misschien wel een heel duur weekje voor mij.....

Help een lift....!
  • jasper1976
    Beginner
    jasper1976 op 23 février 2013 · 14:38
    volgens mij 21 man totaal... je kan met mij mee 😃.... alleen dan nog een rit terug. Misschien enkeltje vanuit Insbruck of welke luchthaven ligt daar nog meer in de buurt. Ik rij na de cursus waarschijnlijk via Insbruck om vrienden om te halen om dan door te rijden naar Igschl... Kan een idee zijn....
  • boendertjuh
    Advanced
    boendertjuh op 23 février 2013 · 16:18
    Ik zit er die periode ook, alleen lawine 2. De bedoeling is een dag langer te blijven. Aanhakers?
  • atlasemiel
    Advanced
    atlasemiel op 23 février 2013 · 16:22
    @ jesper wellicht nog een idee om terug te vliegen. Maar enkeltje zijn toich altijd belachelijk duur?

@boendertjuh Wanneer precies ben je dan weer in NL. Komt nouw...
  • boendertjuh
    Advanced
    boendertjuh op 24 février 2013 · 15:46
    Ik wil de 13e nog gaan skiën, een overnachting ergens en die dag erop naar huis rijden. Overnachting misschien in Ulm, Duitsland. kleine 3 uur vanaf Davos en wat dichter bij huis. Dus de 14e in de loop van de middag thuis.
  • jasper1976
    Beginner
    jasper1976 op 24 février 2013 · 16:01
    @atlasmiel; volgens mij mij transavia of easyjet goed te doen hoor... Misschien via Eindhoven of Rotterdam. Geen probleem om je daar ergens op te halen als je daar je auto gaat zetten op de heenreis....
  • atlasemiel
    Advanced
    atlasemiel op 25 février 2013 · 09:56
    @boendertjuh, nou... Dat klinkt niet gek. Kom ik snel op terug. Waar woont je huis?
  • atlasemiel
    Advanced
    atlasemiel op 25 février 2013 · 10:11
    @Jasper, Wanneer komen die vrienden van jou aan in Innsbruck? de 13e of de 14e?
  • boendertjuh
    Advanced
    boendertjuh op 25 février 2013 · 10:12
    Huis woont om en nabij Rotterdam. Meer aanhakers meer dan welkom!
  • jasper1976
    Beginner
    jasper1976 op 26 février 2013 · 14:46
    @atlasemiel: ik zat fout... excuus. Zij komen de 12e al aan... Voorkeur heeft dus het rijden rechtstreeks naar Ischgl, maar eventueel kan ik altijd even omrijden naar Inssbruck. Ik wil wel alleen heel vroeg in Ischgl zijn, dus betekent heel vroeg rijden....
  • atlasemiel
    Advanced
    atlasemiel op 26 février 2013 · 15:44
    Ah, nou dan wordt het toch Boendertjuh. Thanx anyway.
  • StevenS
    Tourist
    StevenS op 2 mars 2013 · 11:42
    Hé folks, ik ben er ook bij voor Lawine I !
    Ik vertrek vrijdagochtend en ga terug na het ontbijt op woensdag. Heb een kleine (en zuinige) auto dus heb plaats voor 1 medereiziger.
    Als ik de eerdere berichten even gauw lees; Atlasemiel..?
    Save a tree!!!
  • atlasemiel
    Advanced
    atlasemiel op 4 mars 2013 · 11:50
    @stevenS

heb al een deal met Boendertjuh, wellicht kun je nog met ons mee. Stuur hem een PM/DM
  • Svenson
    Tourist
    Svenson op 7 mars 2013 · 11:47
    @ atlasemiel

dank voor je reactie. Denk dat ik solo ga, ik wil wel echt woensdag naar huis.
    Tot daar!
  • atlasemiel
    Advanced
    atlasemiel op 7 mars 2013 · 12:32
    [mention="/profile/3926"]@svenson[/mention], het gaat mogelijk wel dumpen maandag en dinsdag........

overigens heb inmiddels begrepen dat als je een spatie tussen de @ en de de gebruikersnaam laat, die persoon geen melding krijgt dat zijn naam in een topic gebruikt wordt. (nieuwe feature op de site, wel handig)

zie je daar

Répondre

Vous devez être connecté afin de poster une réponse sur ce sujet. Connectez-vous ou créez un compte.

Passer à wepowder Pro

• Prévisions complètes sur 14 jours
  • Raideur de pente et exposition du terrain
  • Idées d'itinéraires freeride
wePowder Pro