Freeride Film Festival 2013: 8 november

• Tim3
    Beginner
    Tim3 op 22 septembre 2013 · 23:58
    @Miski Is de locatie al bekend gemaakt of is dit insiders info?
    'Go, go on that great adventure' - Jeremy Jones (Higher)
  • chilo
    Tourist
    chilo op 23 septembre 2013 · 09:05
    MCCONKEY

De rest van de tijd sta ik waarschijnlijk weer gewoon in de bar.... 😉
    My Life Is Better Than Your Vacation!
  • SneeuwHaas
    Advanced
    SneeuwHaas op 23 septembre 2013 · 11:17
    MCCONKEY
    De rest van de tijd sta ik waarschijnlijk weer gewoon in de bar.... 😉 chilo op 23 sep. 2013 09:05

Zelfs als deze loopt? 😋

Rex Monte - Amor Nix
  • rutgerberge
    Advanced
    rutgerberge op 23 septembre 2013 · 12:02
    [mention="/profile/1224"][mention=1224]@Miski[/mention][/mention] Is de locatie al bekend gemaakt of is dit insiders info? Tim3 op 22 sep. 2013 23:58

ja goede vraag
    kunnen we al kaarten kopen?
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 23 septembre 2013 · 12:59
    @miski en @rutgerberge Kaarten zijn heel binnenkort te koop en dan maken we ook direct de locatie bekend! Houd de site in de gaten zou ik zeggen 😉
    One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
  • Haagje
    Beginner
    Haagje op 23 septembre 2013 · 13:19
    Het staat in de agenda en ik weet waar ik moet zijn 😃
  • rutgerberge
    Advanced
    rutgerberge op 23 septembre 2013 · 13:20
    Het staat in de agenda en ik weet waar ik moet zijn 😃 Haagje op 23 sep. 2013 13:19

doe is allemaal niet zo geheimzinnig !! 😃
  • skiester
    Advanced
    skiester op 23 septembre 2013 · 14:15
    Oooo nou op deze lokatie is het prima toeven achter scherm hoor!! @Arjen: bring it on met die kaarten! 😉
    Als je alles onder controle hebt ga je niet hard genoeg!
  • Haagje
    Beginner
    Haagje op 23 septembre 2013 · 18:53
    Bij deze bestel ik alvast mijn kaartje, geen zin om te wachten. Of kan dat niet zo?
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 23 septembre 2013 · 19:35
    @Haagje Helaas, nog even geduld. Het duurt niet lang meer 😉
    One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
  • Echo
    Advanced
    Echo op 23 septembre 2013 · 20:49
    Zijn op deze avond ook de (gereduceerd tarief) uitrijkaarten voor de parkeergarage in de buurt te koop in de Foyer?
    Do or do not, there is no try (Yoda)
  • Karst
    Advanced
    Karst op 23 septembre 2013 · 20:58
    Met muntjes of contant betalen?
    Smile! Your ridin' pow!!!
  • Karst
    Advanced
    Karst op 23 septembre 2013 · 20:59
    ... incl garderobe?
    Smile! Your ridin' pow!!!
  • skiester
    Advanced
    skiester op 24 septembre 2013 · 10:18
    ... en rode loper natuurlijk. Ik heb de hummer limo al besteld! Als ultimate poedermobiel istie afgekeurd (komt haarspelden niet door), maar hiervoor nog prima... 😉
    Als je alles onder controle hebt ga je niet hard genoeg!
  • MTV
    Beginner
    MTV op 24 septembre 2013 · 11:49
    Ik hoop dat ze daar die lekkere koekjes nog hebben.
  • chilo
    Tourist
    chilo op 24 septembre 2013 · 17:46
    MCCONKEY
    De rest van de tijd sta ik waarschijnlijk weer gewoon in de bar.... 😉 chilo op 23 sep. 2013 09:05

Zelfs als deze loopt? 😋

Hm... zou zomaar kunnen ja. De bar lonkt altijd. 😉
  • chilo
    Tourist
    chilo op 24 septembre 2013 · 17:48
    Ik kom trouwens met de boot, denk ik. Tenzij ze het heli-platform inmiddels gerepareerd hebben.....
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 24 septembre 2013 · 17:53
    MCCONKEY

Zelfs als deze loopt? 😋

Hm... zou zomaar kunnen ja. De bar lonkt altijd. 😉 chilo op 24 sep. 2013 17:46

Zouden we er wederom in slagen de voorraad voor sluitingstijd leeg te hebben? Odeon en het Badhuistheater bleken niet berekend op een groep dorstige freeriders..
    May the powder be with you.
  • Steef
    Advanced
    Steef op 24 septembre 2013 · 18:50
    Whahaha vette locatie mannen! Kunnen altijd na afloop een kroegentocht houden zie ik...😃

Edit: ik ben er bij! Ticket in pocket. Kon niet langer wachten...😉
    Every turn is a sign of weakness
  • Tim3
    Beginner
    Tim3 op 24 septembre 2013 · 19:14
    Huh? Ligt het aan mij dat ik nog steeds niet weet waar t is terwijl anderen al zeggen dat t een vette locatie is?
    'Go, go on that great adventure' - Jeremy Jones (Higher)
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 24 septembre 2013 · 19:15
    @Tim3 Dat vraag ik me ook af, haha. Morgen meer nieuws over de locatie!!
  • Haagje
    Beginner
    Haagje op 24 septembre 2013 · 20:00
    Whahaha vette locatie mannen! Kunnen altijd na afloop een kroegentocht houden zie ik...😃
    Edit: ik ben er bij! Ticket in pocket. Kon niet langer wachten...😉 Steef op 24 sep. 2013 18:50
    dat is daar zeker mogelijk
  • stijn
    Beginner
    stijn op 24 septembre 2013 · 20:46
    He jongens, mag ik hier even mijn gedacht neerschrijven:

Zo te zien is hier 75% al op de hoogte van locatie, tickets, parking en dergelijke. En dat wordt hier dan zeer nadrukkelijk neergeschreven.
    Waarom niet ineens openlijk voor iedereen kenbaar maken, of krijgen we clubjes gedrag?

Tot op het festival 😉
  • Steef
    Advanced
    Steef op 24 septembre 2013 · 20:51
    Ik ga het in ieder geval niet aan de grote klok hangen voordat het hier definitief bekend gemaakt wordt. Maar wie goed zoekt zal vinden...
    Net als met poeder zeg maar...
  • Ghini
    Advanced
    Ghini op 24 septembre 2013 · 21:11
    Maar wie goed zoekt zal vinden...
    Net als met poeder zeg maar... Steef op 24 sep. 2013 20:51

Ik vraag me ernstig af of dit de bedoeling is..
    Niet echt leuk voor de jongens van WePowder die morgen met meer info komen, aan van alles hard werken en dat voordat zij met trots alle info bekend maken de helft van de kaarten als is verkocht..
    [mention="/profile/164"]@Steef[/mention], misschien kan je dat even controleren bij @meteomorris of [mention="/profile/57"]@Arjen[/mention]

Maar misschien heb je wel gelijk en is het de bedoeling? Ik weet het niet..
  • ffKnallen
    Advanced
    ffKnallen op 24 septembre 2013 · 21:18
    Zo te zien is hier 75% al op de hoogte van locatie, tickets, parking en dergelijke. En dat wordt hier dan zeer nadrukkelijk neergeschreven.
    Waarom niet ineens openlijk voor iedereen kenbaar maken, of krijgen we clubjes gedrag?
    Tot op het festival 😉 stijn op 24 sep. 2013 20:46

Naar wat ik lees hoef je je niet druk te maken want er kunnen 784 man binnen, dus kaarten genoeg 😃 Als er nu ook bier genoeg is dan komt het wel goed!

Komend weekend Pieperfest en dan, 8 november film festival!
  • Mitchel.
    Expert
    Mitchel. op 24 septembre 2013 · 21:20

Naar wat ik lees hoef je je niet druk te maken want er kunnen 784 man binnen, dus kaarten genoeg 😃 Als er nu ook bier genoeg is dan komt het wel goed!
    Komend weekend Pieperfest en dan, 8 november film festival! ffKnallen op 24 sep. 2013 21:18

@ffknallen Je verklapt veel te veel!

Ik ben het eens met @steef

Laat de mannen van wePowder het zelf naar buiten brengen!
    Skiing is Freedom!
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 24 septembre 2013 · 21:23
    Precies aan kaartjes voorlopig geen gebrek.

Maar ligt het aan mij of werkt die verkoopsite echt zo k*t? 😀 Wat een moeite ik niet moest doen en hoeveel ik heen en weer geklikt heb voordat ik mijn kaartje bemachtigd had. Pffff 😃
  • stijn
    Beginner
    stijn op 24 septembre 2013 · 21:24

Komend weekend Pieperfest en dan, 8 november film festival! ffKnallen op 24 sep. 2013 21:18

En ja ook al locatie/tickets gevonden. Tja...
  • Steef
    Advanced
    Steef op 24 septembre 2013 · 21:25
    @Faberge omdat ik dacht dat ik iets over het hoofd zag ben ik gaan zoeken. Wat een hoop anderen blijkbaar eerder ook al gedaan hebben...en als alles dan al live staat, wie ben ik dan om te wachten...😃. Straks vis ik achter het net...de stoke is hoog! Zeker na al de mysterieuze berichten hiervoor...!
    Nu hopen dat het geen fake site is en dat ik straks bij een uitgestorven zaal sta...😉

Répondre

Vous devez être connecté afin de poster une réponse sur ce sujet. Connectez-vous ou créez un compte.

Passer à wepowder Pro

• Prévisions complètes sur 14 jours
  • Raideur de pente et exposition du terrain
  • Idées d'itinéraires freeride
wePowder Pro