Faction Skis

• michel26
    Beginner
    michel26 op 6 novembre 2013 · 21:51
    Goedenavond,

Ik ga komend seizoen een seizoen lang werken als skileraar in Verbier, naast het op de beginnerspiste te staan tijdens een poederdag en bluebird hoop ik zelf ook nog wat poeder te skiën. Aangezien ik nu met een organisatie aan het trainen ben en een riante korting krijg op Faction ski`s wil ik graag een paar Faction ski`s kopen, let wel ik heb dus al een paar ski`s voor de piste, deze worden dus echt extra voor de poederdagen. Op de piste kan ik dus wel vrij goed uit de voeten maar naast de piste is het nog niet echt bijster goed, ook nog maar weinig ervaring. Welke mij dus vooral interessant lijken zijn de Soma/prodigy/3.Zero.
    Ik ben een goede 70 kilogram zwaar en 173 centimeters lang.

Oh ja de lawine-drie-eenheid is al aangeschaft (korting bij Mammut) en is ook al gebruikt. (geoefend, maakt u zich niet druk)

Michel
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 6 novembre 2013 · 21:54
    Heb je een vraag of wilde je gewoon je verhaal kwijt?

PS. Je geeft aan op de piste goed uit de voeten te kunnen, maar er naast is het nog niet je-van-het. In je paspoort geef je bij 'dalen' aan op niveau 2 te zitten. Ergens strookt het niet denk ik dan.
  • michel26
    Beginner
    michel26 op 6 novembre 2013 · 21:57
    Oh ja, ik wou dus vragen of er mensen zijn met ervaring met deze drie ski's, en welke mij het meest aan te raden is.

P.S. Klopt inderdaad! Is aangepast, 1e keer niet kritisch genoeg ingevuld, rest gecheckt en dat klopt wel.
    Maar natuurlijk speelt dat erg veel mee, en dat is ook waar ik struikel over mijn keuze.
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 6 novembre 2013 · 22:01
    Dat andere wat ik aanstipte speelt ook wel een rol bij de keuze.
  • evan
    Advanced
    evan op 6 novembre 2013 · 22:03
    Kan je ze niet testen? Faction zit immers in Verbier.

Ik zou overigens deze nemen.
    http://www.factionskis.com/en/gear/skis/candide30.php...
    Lijkt me prettig zo'n lichte ski (en niet te breed), zeker met jouw lengte en gewicht.

Répondre

Vous devez être connecté afin de poster une réponse sur ce sujet. Connectez-vous ou créez un compte.

Passer à wepowder Pro

• Prévisions complètes sur 14 jours
  • Raideur de pente et exposition du terrain
  • Idées d'itinéraires freeride
wePowder Pro