Ik heb 2 setjes Black Diamond Trekking Pole Tip Protectors. Helaas passen ze niet op mijn stokken. Terugsturen is duurder dan weggeven, kan ik er iemand blij mee maken?
Het lijkt niet de tijd voor aan handschoenen te denken. Maar als temperatuurrecords worden gebroken wil je wel eens een koele kelder opruimen...... Voor wie ze kan gebruiken bied ik hier twee paar nieuwe handschoenen maat 7.
De handpalm en vingers zijn van dun leer. De rug is van dunne stof. Handig voor touren of werken met klimtouwen.
Merk en model is hetzelfde. Maar eentje heeft een ander elastiek er op zitten.
Mars op 1 aug 2019 20:48
Niemand? Anders gaan ze met de kledinginzameling mee.
Een aantal jaren geleden in de zomer een ski gevonden boven op de Rätschenjoch bij Madrisa in Klosters. Heb nog naar de andere helft van de skier gezocht, maar gelukkig niks gevonden. 😉 Kan ik iemand blij maken met een enkele Frtischi Freeride tour binding? Hij is helemaal compleet alleen wel al wat ouder.
*message édité par MickeydeHaas op 9 nov. 2019 16:54
@RuBeL Zijn dit waxskies of zitten er schubben onder, en met staalkanten? En voor welk gewicht waren de herenskies geschikt? Mogelijk wel interesse hier.
@Aryen: Ik ben geen expert, maar beiden volgens mij! Je moet deel waxen waarop je glijdt en middendeel zitten schubben op. In ieder geval geen staalkanten. De lange zijn 210m en voor zwaar gewicht (m'n vader weegt rond de 95kg).
Spyder skibroek. Rits over volle lengte (handig als je in t gips moet 😉 ) Maat is 54 - XL. Het is geen slim fit model met stretch, maar ouderwets baggy.
Spyder skibroek. Rits over volle lengte (handig als je in t gips moet 😉 ) Maat is 54 - XL. Het is geen slim fit model met stretch, maar ouderwets baggy.Gaius op 30 nov 2019 18:56
Ik heb hier nog een paar goed gebruikte Black Diamond Factor 130 skischoenen liggen.
BSL = 338 (maat 29/29,5). Inclusief vrij nieuwe AT zolen. Oude zolen zitten er ook nog bij en zet je er zo onder.
De inlegzooltjes zijn nog nieuw 😉
Gratis af te halen in Exloo, Drenthe.
Ik ben als student net op kamers en zou graag m'n kamer versieren door een paar ski's op te hangen aan de muur. Een paar ski's hiervoor kopen valt niet in mijn budget, dus als iemand een (grafisch mooie) paar ski's wilt weg gooien zou ik die graag hebben
1 Paar nooit gebruikte lichte tour handschoenen over. Wind en water dicht.
Maat 8 (volgens mij), zijn van Decathlon (Forclaz).
Ik mag ze niet ruilen omdat ik het label eraf had geknipt, wie weet kan ik er hier iemand blij mee maken.
Op te halen in Amsterdam of Nijmegen.
Ideaal als reserve paar en voor het touren.
@tedvd Prima handschoentjes voor mijn zoon! Ik wil ze graag een keer afhalen als het kan.
*message édité par patrickengelen3043 op 22 janv. 2020 18:33 (5% bewerkt)
Ik heb nog een snowboard broek van Burton, valt ruim! Gebruikt zoals je kan zien maar kan nog prima gebruikt worden!
Stuur maar even PM, kan opgehaald worden in rdam of verstuurd kosten voor koper👍🏼
Répondre
Vous devez être connecté afin de poster une réponse sur ce sujet. Connectez-vous ou créez un compte.