Het Grote Gratis Gear topic

• Traasbaas
    Beginner
    Traasbaas op 23 mars 2020 · 17:13
    Arcteryx Procline Support Liners 27,5

2 jaar geleden van een forum lid overgenomen en hebben hier ook alleen maar in de berging gelegen. Nooit gehotformed, dus kan je nog alle kanten mee op.
    Ophalen kan in Utrecht, opsturen kosten voor de koper.

• tomasdehoog
    Advanced
    tomasdehoog op 5 avril 2020 · 21:15
    Oude boards! Ze zijn gewoon nog heel dus eventueel te gebruiken om gewoon mee te snowboarden. Ook geschikt voor mensen met klusideeen?
    Bij voorkeur niet verzenden. Omgeving Rotterdam

• Traasbaas
    Beginner
    Traasbaas op 8 avril 2020 · 07:35
    De liners zijn vergeven.

Arcteryx Procline Support Liners 27,5

2 jaar geleden van een forum lid overgenomen en hebben hier ook alleen maar in de berging gelegen. Nooit gehotformed, dus kan je nog alle kanten mee op.
    Ophalen kan in Utrecht, opsturen kosten voor de koper.

Traasbaas op 23 mrt 2020 17:13
  • ET
    ET op 8 juillet 2020 · 16:45
    Ride Fame dames-snowboardbindingen. Ze zijn goed gebruikt en de highbacks zijn niet meer zo stijf als ze ooit geweest zijn, maar voor een beginnende of niet al te ervaren snowboarder zijn ze nog heel geschikt (zegmaar iedereen die nog niet met 80 km/u aan het carven is). De toe straps zijn geheel vervangen (zowel de rateldingen als dat ding dat over de neus van de schoen heengaat), en ik heb nog een heleboel reservestraps liggen die je erbij krijgt (dus het ratelstrapding zegmaar, weet even niet hoe dat heet). Heb er heel veel plezier van gehad, hoop dat iemand anders nu blij van ze kan worden!

Bedacht me trouwens ook dat ik nog van die handschoenen met polsbeschermers erin heb liggen die ik ook niet meer gebruik (maatje kind/vrouw met niet al te grote handen), mocht iemand daar nog interesse in hebben kan ik daar ook nog wel even een foto van maken (liggen bij mijn ouders).

*message édité par ET op 8 juil. 2020 16:48 (17% bewerkt)
  • Daaf
    Beginner
    Daaf op 14 septembre 2020 · 09:26
    Ik heb al een tijdje een K2 slayblade staan.
    161 lang. Lekker allround board. Zit nog in de wax dus je kan meteen rijden (Corona daargelaten....). Base in zeer goede staat.
    Gratis op te halen in Den Haag.

*message édité par Daaf op 14 sept. 2020 10:02
  • Daaf
    Beginner
    Daaf op 18 septembre 2020 · 09:37
    Ik heb al een tijdje een K2 slayblade staan.
    161 lang. Lekker allround board. Zit nog in de wax dus je kan meteen rijden (Corona daargelaten....). Base in zeer goede staat.
    Gratis op te halen in Den Haag.

Daaf op 14 sep 2020 09:26

Hij is opgehaald!
  • MTV
    Beginner
    MTV op 18 septembre 2020 · 21:43
    Waarvoor ontzettend veel dank! @Daaf

Répondre

Vous devez être connecté afin de poster une réponse sur ce sujet. Connectez-vous ou créez un compte.

Passer à wepowder Pro

• Prévisions complètes sur 14 jours
  • Raideur de pente et exposition du terrain
  • Idées d'itinéraires freeride
wePowder Pro