Flatland Splitfest 2015 ( roddeltopic )

• Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 12 février 2015 · 21:39
    Nog een kleine selectie. De rest staat in de dropbox. 😉

Je zou het niet zeggen, maar zo'n slee de berg op trekken blijkt best wel zwaar te zijn... 😃

Kampje bouwen!
    Snowboarding without friends is not snowboarding.
  • Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 12 février 2015 · 21:42
    Kak, ik klikte te snel op plaatsen...

Nog onderweg naar de hut.

Omhoog voor de eerste runs.

SLAPEN IN EEN FRIGGIN IGLOOOOOO!!!!11

Toen scheen de zon nog...
  • rollie
    Beginner
    rollie op 13 février 2015 · 00:36
    Wat zijn al die foto's toch gaaf.... super om te bekijken/de verhalen te lezen, het klinkt als een heerlijk avontuur!! 😉
    "I don't think I have the proper amount of tail rocker to execute this jump!"
  • ieism
    Tourist
    ieism op 13 février 2015 · 11:33
    Wie zou er eventueel zondag kunnen voor de afterparty. Dit zou dan zaterdagavond vertrekken, zondag even op de koffie bij Pia, en zondagavond weer terug worden.

Ik moet zelf nog even kijken of dit mij lukt, het is maar een ideetje. Anders ga ik wellicht met de trein.
    splitfest.nl
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 13 février 2015 · 12:34
    @ieism Ik zou het erg graag doen, maar kan het hier thuis momenteel niet maken het derde achtereenvolgende weekend de hort op te gaan. Bovendien zit ik nog met een berg achterstallig nakijkwerk, maar daar zou ik onderweg nog wel wat aan kunnen doen. Ik hoop dat je iemand kan vinden.
  • Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 13 février 2015 · 12:57
    Ai, die dame heeft wel indruk gemaakt zeg... Misschien wil @SportGillie mee? Die liep ook al het hele weekend met d'r te flirten 😉

#roddeltopic
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 13 février 2015 · 13:03
    😀 Go, Go, Go, Gillie! 😀
  • SportGillie
    Advanced
    SportGillie op 13 février 2015 · 15:10
    Die dame vroeg mij een paar namen en adressen van de groep. Ik denk dat sommigen op 14 feb misschien nog wel een kaartje in de brievenbus kunnen verwachten...
    Live to ride, ride to live
  • pulverdude
    Advanced
    pulverdude op 14 février 2015 · 20:41
    [mention="/profile/1971"]@Emmer[/mention] Klopt 😃
    Nog een andere (incomplete) groepsfoto:

De rest moet ik nog een keer doorlopen, dus die komt later. Willem2k op 11 feb. 2015 09:33

Mooi allemaal hoor splitters! Ik mis alleen nog een groepsfoto van de crew in de nieuwe teamoutfit http://wepowder.nl/weblog/5473/Wie-wint-de-kledingset-van-The-North-Fa... 😉 😋
    Let the riding do the talking and you've said enough
  • ieism
    Tourist
    ieism op 14 février 2015 · 21:28
    De North Face set is gewonnen door........ Bruno en Marc!

De shirtjes hadden ze al, voor mijn gevoel horen ze helemaal bij onze crew. Ik denk dat veel van ons nog wel eens terug willen naar deze hut. Al was het alleen maar om Pia, Bruno en Marc weer te begroeten.

Ik heb van mijn vrouw speciale dispensatie gekregen om zaterdag de 21ste s'nachts weg te rijden om nog naar de hut te gaan, ik zoek eigenlijk nog wel een bijrijder.
    splitfest.nl
  • Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 15 février 2015 · 12:55

De shirtjes hadden ze al, voor mijn gevoel horen ze helemaal bij onze crew. Ik denk dat veel van ons nog wel eens terug willen naar deze hut. Al was het alleen maar om Pia, Bruno en Marc weer te begroeten.
    Ik heb van mijn vrouw speciale dispensatie gekregen om zaterdag de 21ste s'nachts weg te rijden om nog naar de hut te gaan, ik zoek eigenlijk nog wel een bijrijder. ieism op 14 feb. 2015 21:28

Terechte winnaars! 😃

Ik zit in Berlijn dat weekend, dus kan helaas niet helpen.
  • JorgV
    Beginner
    JorgV op 15 février 2015 · 14:20

Ik heb van mijn vrouw speciale dispensatie gekregen om zaterdag de 21ste s'nachts weg te rijden om nog naar de hut te gaan, ik zoek eigenlijk nog wel een bijrijder. ieism op 14 feb. 2015 21:28

Eindbazen! Ik kan helaas ook de 21e niet met je mee
  • willemien_w
    Beginner
    willemien_w op 15 février 2015 · 14:30
    Ik kan wel regelen dat ik mee kan, maar als er nog veel gesjouwd moet worden kan je denk ik beter een van de heren meenemen 😉
  • tomasdehoog
    Advanced
    tomasdehoog op 15 février 2015 · 15:54
    Ben dat weekend poeder zoeken in de Ardennen (of de verjaardag van mn schoonmoeder vieren).
    Goeie nieuwe leden voor team split-fest hoor!
  • SportGillie
    Advanced
    SportGillie op 15 février 2015 · 16:31
    Ik zit tijdens de krokusvakantie in Valmeinier. Maar als je hem nog een weekje langer laat liggen dan misschien, heeeel misschien zou ik eventueel mee kunnen...
    Live to ride, ride to live
  • josvboxtel
    Advanced
    josvboxtel op 15 février 2015 · 18:46
    Voor mij wordt het lastig... Moet ie van de hut naar het treinstation? Is het alleen wat op de foto staat of is het nog meer?
  • ieism
    Tourist
    ieism op 15 février 2015 · 18:50
    Ik ga alleen met de trein waarschijnlijk, en dan loop ik met Thomas even heen en weer. Niet een probleem.

Maar leuk dat iedereen eigenlijk stiekem wel weer terug wil...
    splitfest.nl
  • Dorylus
    Tourist
    Dorylus op 15 février 2015 · 19:02

Amai, er kwam hier bijna een strijkijzer en een paar kookpotten op mij af gevlogen.
    Om de huiselijke vrede te bewaren moet ik jammer genoeg ook passen.
    Moest je het weekend erna ook nog kunnen, zou ik het dan nog wel eens durven vragen 😃
  • Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 19 février 2015 · 09:15
    Schaamteloze dubbelpost, maar dan moeten er maar meer mensen filmpjes delen. 😉

• markindealpen
    Beginner
    markindealpen op 19 février 2015 · 09:24
    haha, voorlopig sta je iig op de eerste plek!
  • ieism
    Tourist
    ieism op 22 février 2015 · 07:14
    Treinpersoneel in de war: "deze ticket is voor vandaag, maar de terugweg ook! Heeft u een trein fetish?"
    😃

Ik heb geruchten gehoord dat er een fles jagermeister een avontuurlijke vlucht heeft overleefd. Wie is de rechtmatige eigenaar hiervan?
    splitfest.nl
  • josvboxtel
    Advanced
    josvboxtel op 22 février 2015 · 07:55
    Goede reis, Ivar! Al meer geruchten bekend?
  • Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 22 février 2015 · 08:54
    Treinpersoneel in de war: "deze ticket is voor vandaag, maar de terugweg ook! Heeft u een trein fetish?"
    😃
    Ik heb geruchten gehoord dat er een fles jagermeister een avontuurlijke vlucht heeft overleefd. Wie is de rechtmatige eigenaar hiervan? ieism op 22 feb. 2015 07:14

Die is van @willemien_w! 😃
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 22 février 2015 · 09:07
    Goede reis, Ivar. Veel plezier daar.
  • ieism
    Tourist
    ieism op 22 février 2015 · 17:07
    Met dank aan @Thomas die meegelopen is vandaag, terwijl er ook elders in CH faceshots gescoord hadden kunnen worden...

Duim op.
    splitfest.nl
  • josvboxtel
    Advanced
    josvboxtel op 22 février 2015 · 17:48
    Voor beide heren mijn complimenten! Nice work!

Maar via de tweede lijn hoor ik dat we wellicht in het voorjaar nog een keer terug mogen? Dat mtb bordje net boven de sneeuwgrens zag er ook veelbelovend uit! 😉
  • markindealpen
    Beginner
    markindealpen op 22 février 2015 · 18:48
    Ah nice, allemaal gelukt dus? Bedankt heren!
  • JorgV
    Beginner
    JorgV op 22 février 2015 · 19:45
    goed bezig heren!
  • thomas
    Tourist
    thomas op 22 février 2015 · 20:41
    heb je eigenlijk die fles jagermeister nog ingepakt Ivar? of staat ie nog in de schuur in Tschamut?
  • ieism
    Tourist
    ieism op 22 février 2015 · 20:50
    Ingepakt! Stttttt, de grenswacht komt zo de trein in...
    splitfest.nl

Répondre

Vous devez être connecté afin de poster une réponse sur ce sujet. Connectez-vous ou créez un compte.

Passer à wepowder Pro

• Prévisions complètes sur 14 jours
  • Raideur de pente et exposition du terrain
  • Idées d'itinéraires freeride
wePowder Pro