Freeride Film Festival 7 november (roddeltopic)

• martijnmvf
    Advanced
    martijnmvf op 29 septembre 2014 · 13:57
    Is er iemand die toevallig 2 kaartjes over heeft?
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 29 septembre 2014 · 14:02
    @martijnmvf Ze zijn gewoon nog te koop. Check deze link: http://www.pathe.nl/film/19537/wepowder-freeride-film-festival/agenda...

Keuze voor zaal of stoel maakt niet uit. Er zijn geen vaste plaatsen namelijk.
    One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
  • martijnmvf
    Advanced
    martijnmvf op 29 septembre 2014 · 14:17
    @Arjen, bedankt. Maar alleen nog maar voor de kleine zaal zoals ik zie. Weet dat ik laat ben, maar grote zaal zou wel vet zijn 😉
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 29 septembre 2014 · 14:21
    @martijnmvf

[mention="/profile/1146"][mention=1146]@martijnmvf[/mention][/mention]
    Keuze voor zaal maakt niet uit. Er zijn geen vaste plaatsen namelijk. Arjen op 29 sep. 2014 14:02
    May the powder be with you.
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 29 septembre 2014 · 14:23
    [mention="/profile/1146"]@martijnmvf[/mention], ondanks dat er geen vaste plaatsen zijn..
    er zijn nog tickets te krijgen voor 2e balkon en zij loges in de grote zaal:
    https://onlinetickets.pathe.nl/ticketweb.php?sign=10&SiteID=100127...
  • martijnmvf
    Advanced
    martijnmvf op 29 septembre 2014 · 14:26
    @meteomorris @Arjen Begrijpend lezen is af en toe lastig 😉. Thanks voor de info, kaarten zijn besteld 😃
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 29 septembre 2014 · 14:29
    @martijnmvf LOL.... goed dat het gelukt is.
  • martijnmvf
    Advanced
    martijnmvf op 29 septembre 2014 · 14:47
    @meteomorris Heb je nog een tip voor hotel?
  • Sterre
    Beginner
    Sterre op 29 septembre 2014 · 21:39
    Ik ben wakker uit mijn zomerslaapje en ik heb gehoord dat ik misschien ook wel naar het FFF ga.
    wooptiedoo
  • skiester
    Advanced
    skiester op 30 septembre 2014 · 13:11
    [mention="/profile/56"][mention=56]@meteomorris[/mention][/mention] Heb je nog een tip voor hotel? martijnmvf op 29 sep. 2014 14:47

booking.com misschien?
    Als je alles onder controle hebt ga je niet hard genoeg!
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 30 septembre 2014 · 13:32
    @martijnmvf Op www.freeridefilmfestival.nl zie je rechtsbovenin een mooie 'overnachten' knop staan. Ik zou iets kiezen in de buurt van het Leidseplein 😉
    One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
  • SneeuwHaas
    Advanced
    SneeuwHaas op 30 septembre 2014 · 13:51
    Dit is een aanrader!!

En anders staat mijn stekkie nog op AirBnB. 😋
    Rex Monte - Amor Nix
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 30 septembre 2014 · 14:55
    @martijnmvf deze rode button dus...

en dan zoeken rond het leidseplein.. dan kun je zo je bed inrollen 😉
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 1 octobre 2014 · 20:52
    We werken niet met vaste plekken, maar goed om te weten

* Nog 21 plekken vrij in de grote zaal (klik op zijloges, VIP-balkon of 2e balkon: https://onlinetickets.pathe.nl/ticketweb.php?sign=10&SiteID=100127...)

Kaarten voor de 2e zaal zijn hier te reserveren: https://onlinetickets.pathe.nl/ticketweb.php?sign=10&SiteID=100127...

Als het met dit tempo doorgaat zitten we zo aan de 3e zaal. Op = op
    Nog 38 dagen tot de filmprojectoren gaan draaien... en vandaag kregen we nog een paar mooie bevestigingen door van films. We zijn bezig met de handtekeningen en als die er zijn, dan lees je het hier. En dan is er ook nog die klapper waar we nog niets over mogen vertellen... Dik!
  • ffKnallen
    Advanced
    ffKnallen op 1 octobre 2014 · 21:43
    Lekker!! Heb d'r zin an!

Staan al aardig wat toffe films bij al mis ik hoger toch nog wel in het lijstje (de film waarvoor ik juist kom) 😀

Wat ik me alleen afvroeg gezien de clinics én de vele films en het feit dat er bier moet worden gedronken en bij moet worden gepraat...hoeveel films zou je in theorie kunnen kijken?
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 1 octobre 2014 · 21:54
    @ffKnallen, er kan tot 4 uur bier worden gedronken.. 😉
    Binnenkort meer over het programma, maar zoals poeder een keuze is, zal je hier ook wat keuzes moeten maken... Het wordt een festival met voor ieder wat wils... Dat zeker
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 3 octobre 2014 · 19:43
    FFF uitverkocht? Nee hoor, we hebben de capaciteit vergroot door er een extra zaal bij te zetten. Kaarten voor het FFF zijn weer te koop! https://onlinetickets.pathe.nl/ticketweb.php?sign=10&SiteID=100127...

Let op: we werken niet met vaste plekken, als je maar een kaartje hebt. Op = op. Meer info: www.freeridefilmfestival.nl
  • dr.Gear
    Expert
    dr.Gear op 3 octobre 2014 · 19:46
    Zo dat gaat rap. Het is hier bij dr.Gear nog zomers in de Alpen. Maar dr. Gear heeft er zin in. Klopt het gerucht van de steile missies?
    Als ik het niet heb getest dan is het niet best.
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 6 octobre 2014 · 10:27
    Yes, we hebben Pretty Faces op het FFF... Girlpowder, girlpowder, girlpowder!!
    Meer: http://wepowder.nl/weblog/5328/FFF-Pretty-Faces

• Bart313
    Tourist
    Bart313 op 6 octobre 2014 · 12:14

en dan zoeken rond het leidseplein.. dan kun je zo je bed inrollen 😉 meteomorris op 30 sep. 2014 14:55

Ik zou toch eerst even kijken of er niks rond Rembrandtplein zit als je echt wilt rollen 😉
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 6 octobre 2014 · 12:35
    @Bart313
    Afterparty is in de buurt van het Leidseplein 😉
  • Nicky
    Advanced
    Nicky op 6 octobre 2014 · 13:43
    @meteomorris: Paradiso?!! [mention="/profile/3547"][mention=3547]@Bart313[/mention][/mention]
    Afterparty is in de buurt van het Leidseplein 😉 meteomorris op 6 okt. 2014 12:35
  • ieism
    Tourist
    ieism op 6 octobre 2014 · 14:02
    @Nicky Als local moet jij de locatie toch al lang weten? Of ben ik de enige die in het lokale roddelcircuit iets heeft gehoord? 😃
    splitfest.nl
  • Nicky
    Advanced
    Nicky op 6 octobre 2014 · 14:24
    Haha @ieism je maakt me nieuwsgierig! Jij bent wel van de roddeltopics heb ik gezien, dus wellicht is jouw lokale roddelnetwerk net wat uitgebreider
    😉. Ik wacht nog maar even af... [mention="/profile/262"][mention=262]@Nicky[/mention][/mention] Als local moet jij de locatie toch al lang weten? Of ben ik de enige die in het lokale roddelcircuit iets heeft gehoord? 😃 ieism op 6 okt. 2014 14:02
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 7 octobre 2014 · 14:08
    @Fabergé U vroeg om Afterglow? 😉
  • Ghini
    Advanced
    Ghini op 7 octobre 2014 · 14:59
    @Fabergé U vroeg om Afterglow? 😉 Arjen op 7 okt. 2014 14:08

Yes, gelukt? Zou wel tof zijn!
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 7 octobre 2014 · 15:11
    @Fabergé
    http://wepowder.nl/weblog/5330/Afterglow-Sweetgrass-meets-Philips...

We waren vanochtend weer even op bezoek bij Tuschinski. Afterglow in Tuschinski.. new meets old.. stoked!
  • Ghini
    Advanced
    Ghini op 7 octobre 2014 · 15:56
    @Fabergé
    http://wepowder.nl/weblog/5330/Afterglow-Sweetgrass-meets-Philips...
    We waren vanochtend weer even op bezoek bij Tuschinski. Afterglow in Tuschinski.. new meets old.. stoked! meteomorris op 7 okt. 2014 15:11

Tof!
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 7 octobre 2014 · 18:12
    Jep. Het wordt vet.
  • Ghini
    Advanced
    Ghini op 7 octobre 2014 · 18:15
    @Doekej noemde het al bij het bericht op de voorpagina: Tuschinski met mega ambilight?

Répondre

Vous devez être connecté afin de poster une réponse sur ce sujet. Connectez-vous ou créez un compte.

Passer à wepowder Pro

• Prévisions complètes sur 14 jours
  • Raideur de pente et exposition du terrain
  • Idées d'itinéraires freeride
wePowder Pro