zelfde lettertype als t wePowder logo is natuurlijk wel t mooist?! Anders zijn t twee verschillende lettertypes...
Ik vind het wel weer een gaaf idee!! Mitchel. op 22 okt. 2014 00:52
Goed idee, na een korte research blijkt wepowder geschreven te zijn in 'Neue Haas Grotesk' wat uiteraard een font is van €70... Eens zien of er iets vergelijkbaars is.
zelfde lettertype als t wePowder logo is natuurlijk wel t mooist?! Anders zijn t twee verschillende lettertypes...
Goed idee, na een korte research blijkt wepowder geschreven te zijn in 'Neue Haas Grotesk' wat uiteraard een font is van €70... Eens zien of er iets vergelijkbaars is. ErnstHendrikSprenger op 22 okt. 2014 12:39
De Helvetica werd ontworpen als Neue Haas Grotesk, maar werd in 1960 hernoemd — van Confœderatio Helvetica of Helvetia, de Latijnse en Romeinse namen voor Zwitserland — om het ontwerp internationaal interessant te maken.
Goed idee, na een korte research blijkt wepowder geschreven te zijn in 'Neue Haas Grotesk' wat uiteraard een font is van €70... Eens zien of er iets vergelijkbaars is. ErnstHendrikSprenger op 22 okt. 2014 12:39 De Helvetica werd ontworpen als Neue Haas Grotesk, maar werd in 1960 hernoemd — van Confœderatio Helvetica of Helvetia, de Latijnse en Romeinse namen voor Zwitserland — om het ontwerp internationaal interessant te maken.
Is het dus gewoon Helvetica? http://nl.wikipedia.org/wiki/HelveticaSneeuwHaas op 22 okt. 2014 13:17