Gs ski > 1,86m

• Kip
    Advanced
    Kip op 31 oktober 2014 · 23:18
    Ben op zoek naar een piste ski (gs). Liefste tegen de 1,90m.
    "Skiing is a pure addiction, it probably could be compared to crack"
  • Joske28
    Advanced
    Joske28 op 1 november 2014 · 09:43
    Heb nog een Movement Spark liggen van 186cm weinig op geskied. Type GS op de piste maar ook nog wat all-mountain eigenschappen door maat 122-82-110.

Kortom heerlijke GS type pisteski met mogelijkheid om naast de piste wat poeder te doen.

In totaal 15 dagen op geskied.
    Geniet nooit met mate!
  • Remmie
    Advanced
    Remmie op 1 november 2014 · 11:22
    je hebt pm
  • ThijsKennis
    Expert
    ThijsKennis op 1 november 2014 · 11:36
    Wat voor radius zoek je? FIS of factory?
    Pow!
  • Kip
    Advanced
    Kip op 1 november 2014 · 12:50
    Meer factory. Max radius 27 ofzo. Lastige is dat ik op zoek ben naar een paar goedkopere ski'tjes, aangezien ik ze alleen op dagen gebruik wanneer er niet offpiste geskied wordt.
    "Skiing is a pure addiction, it probably could be compared to crack"
  • evan
    Advanced
    evan op 1 november 2014 · 17:08
    Ik heb een paar Fischer RC4 GS van 188cm aan @Mitchel. aangeboden, maar hij schijnt mijn mail niet te ontvangen. 😉
  • ThijsKennis
    Expert
    ThijsKennis op 2 november 2014 · 00:40
    [mention="/profile/647"]@Kip[/mention] ik heb vorig jaar voor een appel en een ei overjarige FIS dames ski's gekocht met 23 meter radius. Geniaal, prachtige latten. Als je de kans hebt om ze in Oostenrijk/Zwitserland te kopen,gewoon een willekeurige skishop in lopen. Ik was minder dan 400 euro kwijt voor FIS Volkl Racetigers 186cm met 23 meter radius, waar ik eigenlijk bijna altijd op ski(tenzij ik last van mn knien heb)
    Pow!
  • Remmie
    Advanced
    Remmie op 2 november 2014 · 09:42
    [mention="/profile/647"][mention=647]@Kip[/mention][/mention] ik heb vorig jaar voor een appel en een ei overjarige FIS dames ski's gekocht met 23 meter radius. Geniaal, prachtige latten. Als je de kans hebt om ze in Oostenrijk/Zwitserland te kopen,gewoon een willekeurige skishop in lopen. Ik was minder dan 400 euro kwijt voor FIS Volkl Racetigers 186cm met 23 meter radius, waar ik eigenlijk bijna altijd op ski(tenzij ik last van mn knien heb) ThijsKennis op 2 nov. 2014 00:40

precies hetzelfde met een 28m atomic d2 race gs van 1.91, geeft piste rammen weer een hele andere dimensie
  • Ghini
    Advanced
    Ghini op 2 november 2014 · 17:37
    @Kip Op Facebook is er een openbare groep genaamd Skibay. Zag net toevallig dit voorbij komen:
    For Sale: Atomic Redster FIS GS skis.

They are the 13/14 model, are 195cm in kength and come fitted with x19 bindings. factory model, and are FIS compliant.
    The bases and edges are in great nick and these are ready to go.
    Usual scuffs and scratches on top sheets.

Price: £275 including postage.

Groep: https://www.facebook.com/groups/229565383842516/?fref=nf...

Verkoper: https://www.facebook.com/sean.daly.395454?fref=nf
  • SPAM
    Advanced
    SPAM op 2 november 2014 · 23:12
    [mention="/profile/647"][mention="/profile/647"][mention=647]@Kip[/mention][/mention][/mention] ik heb vorig jaar voor een appel en een ei overjarige FIS dames ski's gekocht met 23 meter radius. Geniaal, prachtige latten. Als je de kans hebt om ze in Oostenrijk/Zwitserland te kopen,gewoon een willekeurige skishop in lopen. Ik was minder dan 400 euro kwijt voor FIS Volkl Racetigers 186cm met 23 meter radius, waar ik eigenlijk bijna altijd op ski(tenzij ik last van mn knien heb) ThijsKennis op 2 nov. 2014 00:40
    precies hetzelfde met een 28m atomic d2 race gs van 1.91, geeft piste rammen weer een hele andere dimensie Remmie op 2 nov. 2014 09:42

Ha ha hier hetzelfde. 2 jaar geleden hier op WP een setje Rossi FIS GS gekocht voor weinig en idd piste rammen is nooit meer hetzelfde geworden. Moet wel oppassen dat ik ze niet 2 dagen na elkaar gebruik want dat wordt in de ogen van andere piste gebruikers een tikje intimiderend😃
    Wie niet chased moet veel weken boeken!

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro