Freeride Film Festival #FFF We Powder bedankt!

• Barryman9
    Tourist
    Barryman9 op 8 november 2014 路 02:27
    Ik denk dat we toch weer mogen spreken van een zeer geslaagde avond! Ik heb genoten van de films op het grote scherm!! De workshop van @meteomorris vond ik reuze interessant.

Bij deze wil ik de crew van #wepowder bedanken van deze leuke avond!!,, En natuurlijk de sponsoren die dit medemogelijk hebben genaakt!

Tevens hoop ik dat ik mijn mening deel met de vele andere mede wepowderaars??
  • RalfLins
    Beginner
    RalfLins op 8 november 2014 路 02:36
    Prima avond! Dikke films, goede lezing (SnowSafety) en prachtige locatie, ik zeg chapeau wePowder!

Days of my youth was echt heel vet!
    Life is short, ride a board!
  • Jespervz
    Beginner
    Jespervz op 8 november 2014 路 04:00
    Toeristenfeest hier 馃槂
    Was inderdaad goed voor elkaar 馃槂
    Skileraar bruin Jelmer
  • Mitchel.
    Expert
    Mitchel. op 8 november 2014 路 07:00
    Ik ben net thuis, wat een Stoke en inspiratie opgedaan vanavond & vannacht! Genoten van top films! wePowder bedankt!!
    Skiing is Freedom!
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 8 november 2014 路 09:19
    dank, dank, dank..... http://wepowder.nl/weblog/5434/%23FFF---
    May the powder be with you.
  • Luukie25
    Advanced
    Luukie25 op 8 november 2014 路 09:19
    Met alle bovenstaande eens! WePowder
    bedankt! We Like (share, search) Powder 馃槂
  • Barryman9
    Tourist
    Barryman9 op 8 november 2014 路 10:54
    @meteomorris Ik had een vraagje. Het wepowder logo dat we gisteren hebben gekregen, kan je die zo strijken? Of moet je hem vast naaien?
  • Dutchess
    Advanced
    Dutchess op 8 november 2014 路 10:59
    Was een hele goede avond met superfilms! Nu is de winter dan echt begonnen!

(Mission steeps was super, days of my youth ditto, t'es pas bien la? Is het bewijs; fransen zijn... eh... anders. De orange man uit Car Danchi 8.... geweldig!)

Ik ben alleen wel -helaas- mijn zwarte Haglofs fleece hoodie kwijtgeraakt. Maat M. Hij lag samen met mijn lange jas over de stoelleuning van een zwarte stoel in de zithoek vlak voor de trap die naar zaal 4, 5 en 6 leidt. De jas lag er nog, maar de fleece is weg. Heeft iemand hem per ongeluk aangezien voor de hare/zijne of ergens zien liggen? Stuur me dan een PM. Ik wil hem graag terug.. Dank!
    We dont stop playing because we grow old, we grow old because we stop playing
  • Remmie
    Advanced
    Remmie op 8 november 2014 路 11:51
    is er wel een beetje gezopen? 馃槂
  • Haagje
    Beginner
    Haagje op 8 november 2014 路 12:13
    is er wel een beetje gezopen? 馃槂 Remmie op 8 nov. 2014 11:51ik weet het niet meer 馃槂
  • Rene
    Beginner
    Rene op 8 november 2014 路 12:45
    is er wel een beetje gezopen? 馃槂 Remmie op 8 nov. 2014 11:51ik weet het niet meer 馃槂 Haagje op 8 nov. 2014 12:13

Dat dus! De afterparty van de afterparty was ook de moeite! Iedereen bedankt voor deze top avond 馃槂
    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams - Long Live
  • evan
    Advanced
    evan op 8 november 2014 路 13:04
    is er wel een beetje gezopen? 馃槂 Remmie op 8 nov. 2014 11:51Was ik erbij?
  • RobinN
    Advanced
    RobinN op 8 november 2014 路 14:55
    Was mooi, top geregeld mannen!
    Waar het wit is, is een weg.
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 8 november 2014 路 16:25
    is er wel een beetje gezopen? 馃槂 Remmie op 8 nov. 2014 11:51Was ik erbij? evan op 8 nov. 2014 13:04

bijna niet... 馃槈
    May the powder be with you.
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 8 november 2014 路 16:58
    is er wel een beetje gezopen? 馃槂 Remmie op 8 nov. 2014 11:51Was ik erbij? evan op 8 nov. 2014 13:04

Officieel niet. 馃槥

Moet ik snel een rechtsbijstandverzekering afsluiten, of geldt die niet in dit soort situaties? 馃槈
  • evan
    Advanced
    evan op 8 november 2014 路 17:34
    bijna niet... 馃槈 meteomorris op 8 nov. 2014 16:25
    Het duurde even voordat ik het e-ticket van [mention="/profile/1971"]@Emmer[/mention] had opgevist uit een verre uithoek van het internet, maar toen was ik ook binnen. 馃榾

Note to self: e-ticket voortaan direct na aankoop downloaden op je mobiel.

Maar goed, goede sfeer en goede films. Begonnen met Drawing Lines (leuke film, zeker gezien de beperkte middelen), toen Few Words (Candide te zien skiën verveelt nooit), maar niet helemaal afgekeken om naar Days of My Youth te gaan (had ik misschien te hoge verwachtingen van, maar de straightline van Cody was mooi). Daarna nog Pretty Faces gezien (ik zie vooral Angel Collinson graag skiën. Die dames kunnen trouwens beter skiën dan dansen 馃槈 ) en als laatste Almost Ablaze (mijn hoogtepunt; Sage en Mac vallen nooit tegen en de rest deed ook leuk mee 馃槈. De oneliners vielen helaas een beetje tegen). Ook nog even naar de after geweest.
    Heb me al met al prima vermaakt! Bedankt, [mention="/profile/56"]@meteomorris[/mention], [mention="/profile/57"]@Arjen[/mention] en de rest van team wepowder!

Tip: volgende keer de sponsoren wat minder folders laten dumpen; het geeft zo'n rommel, bijna niemand leest ze en je kunt je bier niet fatsoenlijk kwijt op de tafels. 馃槈
  • koen_djfistel
    Advanced
    koen_djfistel op 15 november 2014 路 16:38
    Het FFF was weer super !!! Wat er vooral zo schoon is aan heel dat FFFdat zijn de Mensen ; al die Blije gezichten !!! Iedereen loopt daar met zo'n poedersmile rond ; iedereen is zo blij mekaar terug te zien ; dat die zomer weer voorbij is én dat we binnenkort weer kunnen !!! Zalig toch ?! smile smile Thx wePowder !!!
    sbs roelz
  • evan
    Advanced
    evan op 15 november 2014 路 17:15
    Helemaal mee eens, @koen_djfistel. Helaas ben ik er niet aan toe gekomen om kennis te maken met die ene Belg. Je weet wel, die met die markante baard.
  • ErnstHendrikSprenger
    Expert
    ErnstHendrikSprenger op 16 november 2014 路 02:07
    @evan ik heb gelukkig toch even de kans gehad om deze vent een goede hand te geven 馃槂
    FUCK YEAH I AM FREE

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro