Verkocht!, nieuwe Powderhorn Gore tex broek

• rollie
    Beginner
    rollie op 14 november 2014 路 13:34
    te koop, omdat ie mij bij de heup net niet past, een powderhorn corbet broek maat L. Helemaal nieuw, kaartjes er nog aan, 3 laags gore tex, 25%

Gekocht tijdens de sample sales voor 35 euro, meer ga ik er dus ook niet voor vragen, maar als mensen elkaar gaan opbieden heb ik er ook niks op tegen. 馃榾
    (heb als vervanging een maatje groter op internet voor 165 euro moeten halen, dus maak er flink 'verlies' op).

te passen in Delft (ik ben zelf 1.90 en 85 kilo, maar wel afgetraind, zonder valbroek zou hij wel passen).

"I don't think I have the proper amount of tail rocker to execute this jump!"
  • Ghini
    Advanced
    Ghini op 14 november 2014 路 13:39
    PM, ws verkocht 馃槈
  • rollie
    Beginner
    rollie op 14 november 2014 路 13:41
    niks nana noppes pm! 馃槈
  • Ghini
    Advanced
    Ghini op 14 november 2014 路 13:43
    niks nana noppes pm! 馃槈 rollie op 14 nov. 2014 13:41

Nu wel 馃槈
  • rollie
    Beginner
    rollie op 14 november 2014 路 13:51
    en dus ook gereserveerd 馃槈
  • evan
    Advanced
    evan op 14 november 2014 路 14:25
    @rollie, wat heb jij toch met verkeerde maten? 馃槈

Weet je het trouwens wel zeker? Ik heb dezelfde broek (andere kleur) in XL en ben net zo lang als jij en 10kg zwaarder (en vorig seizoen (niet afgetraind) nog wel iets meer 馃槈 ) en heb erover getwijfeld of de XL niet wat te groot voor mij was. Ik zou het je in ieder geval niet aanraden de broek zonder riem te dragen. 馃榾
    Verder een prima broek overigens.
  • rollie
    Beginner
    rollie op 14 november 2014 路 14:35
    @evan euhm .... blont?

frapant, ik past m toch echt niet. Heb nu de blizzard in XL, die is inderdaad (vooral bij de heup) een stuk groter, maar zeker niet te groot. is ook iets meer een model om onder je kont ipv boven je kont te dragen.
  • evan
    Advanced
    evan op 14 november 2014 路 17:07
    @rollie, ik lees nu pas dat maat L je niet past met een valbroek aan, maar wel zonder. Met valbroek zit de XL mij ook duidelijk beter dan zonder en met valbroek aan kun je het je wél permitteren om je broek iets lager te dragen. 馃槈
    Bovendien is die valbroek me hier goed van pas gekomen (ja, daar issie weer! http://wepowder.nl/forum/topic/99952?page=6):
    Ik zag er net wat minder goed uit dan Dana Flahr. Of niet, @Emmer?
  • rollie
    Beginner
    rollie op 14 november 2014 路 17:41
    @evan haha precies, zonder valbroek moet ik m wel hoog optrekken hoor. vind zelf de stof en pasvorm van de blizzard iets mooier, die ik nu heb. Dubbel winnen dus, zowel minder blauwe billetjes als een gave foto! 馃槈
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 14 november 2014 路 19:24
    [mention="/profile/12980"]http://wepowder.nl/forum/topic/99952?page=6): [img]
    ] Ik zag er net wat minder goed uit dan Dana Flahr. Of niet, [mention="/profile/1971"][mention=1971]@Emmer[/mention][/mention]? [post]evan op 14 nov. 2014 17:07[/post][/mention]

Zeker. Dat soort fratsen kun je je in ge-bodymapte race-tenue'tje niet meer permiteren @evan. Past daar eigenlijk nog een stortbroekje onder of zit dat al nano-vapourwise ingebouwd?
  • rollie
    Beginner
    rollie op 15 november 2014 路 16:57
    *Update*

toch niet verkocht, broek valt echt klein. Gok toch meer voor mensen van 1.80 met een smal postuur. @shibby en @SportGillie
  • 49
    Advanced
    49 op 15 november 2014 路 17:01
    je hebt PM
    montagna bianca, ti amo
  • evan
    Advanced
    evan op 15 november 2014 路 17:13
    @Emmer, daar vraag je me wat. Ik denk dat het beter is om dat met racepak niet te proberen. 馃槈
  • josvboxtel
    Advanced
    josvboxtel op 15 november 2014 路 17:16
    @SportGillie in een L broek? Wie had dat ooit gedacht? 馃槈

Maar 1,83 75 kg zal wel niet gaan passen? Crashpants niet nodig. Anders zeker interesse!
  • ramsy
    Tourist
    ramsy op 15 november 2014 路 18:16
    Je hebt pm.
  • rollie
    Beginner
    rollie op 15 november 2014 路 18:17
    poeh. zou je moeten passen haha 馃槈

voorlopig was @49 de snelste, dus dat wachten we even af 馃槈
  • ramsy
    Tourist
    ramsy op 15 november 2014 路 18:19
    Ok hoor het graag als @49 hem niet wil wil ik hem graag van je overnemen.
  • Boogerd
    Beginner
    Boogerd op 15 november 2014 路 18:40
    Anders ik wel! Ook van mij heb je PM
  • maatuh
    Tourist
    maatuh op 15 november 2014 路 20:54
    En als jullie hem allemaal niet passen, hoor ik het het graag馃槈
  • rollie
    Beginner
    rollie op 16 november 2014 路 18:59
    Hij is nu echt verkocht.

@josvboxtel @shibby @SportGillie @Boogerd @ramsy
  • 49
    Advanced
    49 op 16 november 2014 路 19:45
    sorry boys, thanks @rollie

mijn meisje is er ook erg blij mee, ik zal daar verder niet specifieker over worden 馃槈
    montagna bianca, ti amo
  • rollie
    Beginner
    rollie op 16 november 2014 路 19:47
    Heeft zij de broek aan in de relatie? Of jij de broek uit? nja, veel plezier er mee in ieder geval, haha 馃槈

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro