Snowboard Foam mat

• patrick
    Beginner
    patrick op 23 november 2014 路 13:00
    Is het mogelijk om een " Foam Mat" te laten maken ?met de afbeelding en grote die ik wil...
  • Hermen
    Beginner
    Hermen op 24 november 2014 路 16:39
    wat niet kan is nog nooit gebeurd , maar leg even uit wat je met een foam mat bedoeld en wat je ermee wil .
    nav die ene zin heb ik geen flauw idee nl
  • patrick
    Beginner
    patrick op 24 november 2014 路 17:06
    Was idd niet echt duidelijk. Ik bedoel zo'n anti-slip mat dat je op je snowboard plakt tussen de bindingen .Zie bijvoorbeeld op google Burton Foam Mat.... Zou graag eentje laten maken met mijn ontwerp.
    Hoop dat dit duidelijker is ! 馃槂
  • grotesmurf
    Beginner
    grotesmurf op 24 november 2014 路 21:10
    Voor mij is het ook totaal niet duidelijk.
    Waarom zou je een foam mat tussen je bindingen willen hebben?
  • patrick
    Beginner
    patrick op 24 november 2014 路 22:24
    Zodat mijn achterste voet niet van de board schuift. Wanneer ik bijvoorbeeld de zetellift neem zit mijn achterste voet niet meer in de binding en om van de zetellift af te gaan zet ik mijn achterste voet op mijn board (naast de binding) maar dat is heel glad en daarom zetten ze dan zo'n Foam Mat of Stomp Pads om niet te schuiven. Ben vroeger zo een paar keer gevallen en dat kan pijn doen... En dus zou ik graag zoiets op mijn board plakken en vroeg me af je ook zoiets kon laten maken...
  • patrick
    Beginner
    patrick op 24 november 2014 路 22:27
    wil eigenlijk eentje zoals de logo van wepowder...zou mooi staan op mijn freeride board!!
  • AlexanderHurk
    Beginner
    AlexanderHurk op 24 november 2014 路 23:27
    Probeer als je met je achterste voet los rijdt, je voet tegen de achterste binding te zetten en druk tegen je binding te zetten. Zo schuift die minder snel weg!

Persoonlijk vind ik een stomp pad vaak beetje jammer eruit zien op een mooi (freeride) board. Wat betreft het zelf maken heb ik totaal geen ervaring mee.
    Riding on the edge!
  • Hermen
    Beginner
    Hermen op 25 november 2014 路 03:23
    misschien via internet een muismatje bestellen en zelf logo eruit knippen of snijden , maar wat Alexander hierboven zegt is veel makkelijker en oefening baart kunst . zelf nooit zoiets op mijn board gehad . succes
  • patrick
    Beginner
    patrick op 25 november 2014 路 07:06
    Bedankt voor jullie reacties....ik ga proberen om zelf eentje te maken...
    dank u

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro