Gopro 3+ black of de 4 silver??

• Barryman9
    Tourist
    Barryman9 op 23 november 2014 · 13:56
    Beste Leden,

Ik ben aan het kijken een gopro camera. Echter zit ik te twijfelen tussen 4 silver en de 3+ black. Waar gaat jullie voorkeur naar uit? Kwaliteit is vrijwel het zelfde. Bij de 4 heb je een touch screen en bij de black een wifi remote. Waar zouden jullie voor kiezen??
  • SneeuwHaas
    Advanced
    SneeuwHaas op 23 november 2014 · 16:02
    Afhankelijk van de prijs zou ik voor de 3+ Black gaan.
    Rex Monte - Amor Nix
  • JoostW
    Beginner
    JoostW op 23 november 2014 · 20:46
    Wifi Remote is erg handig. Touch gebruik je waarschijnlijk toch niet tijdens skien! Desnoods kun je de GoPro aansluiten op je mobiel. Ik zeg Hero 3+ Black!
    A winter without powder isn't a winter!
  • Teon
    Advanced
    Teon op 23 november 2014 · 21:12
    Significante verschil tussen de 3+ en de 4 is natuurlijk wel de resolutie en framerate.
    De 3+ kan al in 4K filmen, maar de 4 kan dit ook op een hogere framerate.
    Ik heb nog geen 4K televisie, jullie wel?

Anders lekker de 3+ pakken, ik denk dat er binnenkort wel aanbiedingen gaan komen....
    Schade. Ernussmarmalade.
  • bertjebertje
    Advanced
    bertjebertje op 23 november 2014 · 21:45
    ik zou het geld investeren in benzine en een skipas.

maar ik ben dan ook niet zo fotogeniek.
  • Anouk
    Beginner
    Anouk op 23 november 2014 · 21:54
    De Drift Ghost S al eens overwogen? Goedkoper dan de Gopro en als full hd voldoende is voor je, heb je ook erg mooie beelden. Filmt 120 fps in 720p, voor smooth slowmotion.
  • SneeuwHaas
    Advanced
    SneeuwHaas op 23 november 2014 · 23:01
    Significante verschil tussen de 3+ en de 4 is natuurlijk wel de resolutie en framerate.
    De 3+ kan al in 4K filmen, maar de 4 kan dit ook op een hogere framerate.
    Ik heb nog geen 4K televisie, jullie wel?
    Anders lekker de 3+ pakken, ik denk dat er binnenkort wel aanbiedingen gaan komen.... Teon op 23 nov. 2014 21:12

Alhoewel je deels gelijk hebt, is het nogal misleidend (ook van GoPro) om te stellen dat de 3+ in 4K kan filmen, terwijl dat enkel kan op 15fps. Dat is dus niet bruikbaar om als video te verwerken, tenzij je een Band of Brothers achtige intro wilt filmen.

@Barryman2

Uiteindelijke hangt de keuze van elke camera af van je budget en wat je nodig hebt. Als je voor relatief weinig geld een goede 1080/30p shietende camera wilt hebben kun je ook kijken naar iets als een Contour Roam of een Drift Ghost zoals Anoul al zei.

Voor de meeste mensen zal 4K en 60+ framerates eerder irritaties dan betere edits geven, gezien je computer hardware en software vaak dan ook gelijk een upgrade nodig hebben.
    Rex Monte - Amor Nix

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro