Waar naartoe? 13-20/12

• Ihen
    Tourist
    Ihen op 11 december 2014 · 17:45
    Heren,

Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik nog een pak vakantiedagen heb open staan, en dacht om last minute nog een weekje ski te plannen.

Bedoeling zou echter zijn om een hele week op 1 locatie te blijven. Het domein op zich moet dus ook redelijk groot zijn, en niet enkel voldoen voor een dagje of 2 off-piste.

Iemand enige suggesties? Is het uberhaupt de moeite om voor een hele week ergens naartoe te trekken momenteel?

Groeten!
  • AvdL
    Beginner
    AvdL op 11 december 2014 · 18:49 It's all about the turns duuuuuude!
  • ieism
    Tourist
    ieism op 11 december 2014 · 19:19
    Ik zou het nog tot de even uitstellen. Je gaat nu moeilijk een week poeder vinden.
    splitfest.nl
  • Ihen
    Tourist
    Ihen op 11 december 2014 · 19:41
    http://wepowder.nl/forecast AvdL op 11 dec. 2014 18:49Die pagina ken ik natuurlijk ook. Als ik de hoogst scorende bekijk, dan is een heel deel nog niet open, of amper open.

Ik ben dus eigenlijk gewoon aan het hopen dat ik iets niet goed opgezocht heb, en iemand hier het beter weet 😃
  • Niels
    Advanced
    Niels op 11 december 2014 · 20:52
    Een beetje werken aan de techniek in wisselende omstandigheden is ook niet verkeerd 😉
  • Ihen
    Tourist
    Ihen op 11 december 2014 · 20:55
    Merk dat de behoefte toch heel groot is, het zal Solden of Obergurgl worden.
  • evan
    Advanced
    evan op 11 december 2014 · 21:06
    Sölden of Obergurgl?
    Dan moet je wel heel veel zin hebben om te gaan skiën! 😉
  • Ihen
    Tourist
    Ihen op 11 december 2014 · 23:54
    Zo, geboekt in Solden. Is nog 1 plek vrij in de wagen trouwens, mocht iemand vanuit Brussel willen meerijden.
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 12 december 2014 · 00:06
    Sölden of Obergurgl?
    Dan moet je wel heel veel zin hebben om te gaan skiën! 😉 evan op 11 dec. 2014 21:06

Dan ken jij obergurgl nog niet. Het barst er van de routes: http://wepowder.nl/playgrounds/otztal/routes

@Ihen. Gurgl is op het moment beter dan Solden. Zeker een ritje waard.
    May the powder be with you.
  • evan
    Advanced
    evan op 12 december 2014 · 14:49
    @meteomorris, ik hoopte al dat iemand daarvandaan zou reageren. 😉

Ik ben inderdaad nooit in Obergurgl geweest, maar het zag er aantrekkelijk uit vanuit Sölden. Ik heb @Ihen zelfs Obergurgl aangeraden toen hij aangaf niet naar Oberwallis te willen gaan.

Is er nog wat te halen?
  • rutgerberge
    Advanced
    rutgerberge op 12 december 2014 · 16:01
    Ben bang dat daar na dit weekend eea verspoord is, zeker boven de 2000 mtr 😃
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 12 december 2014 · 17:37
    Ben bang dat daar na dit weekend eea verspoord is, zeker boven de 2000 mtr 😃 rutgerberge op 12 dec. 2014 16:01

Dat weet ik wel zeker. We zijn nu heel standvastig het hele gebied aan het afkrassen 😉
    May the powder be with you.
  • rutgerberge
    Advanced
    rutgerberge op 12 december 2014 · 17:50
    Enjoy!!
  • CPet
    Advanced
    CPet op 12 december 2014 · 19:35
    Man man man daar is straks alleen nog blank getrapt ijs... Nou succes mannen en euh ik ga vrijdag met de kids wandelen in Zell am See. Michiel zei dat de bloempjes al in de alpen weide staan. ik krijg lente kriebels.....
    Let the snow come!

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro