Last Minute Tips

• Gregski13
    Beginner
    Gregski13 op 18 december 2014 · 19:43
    Vrijdag dan toch maar met de familie vertrekken naar Forstau (Noord alpen oost). Niet echt ideale omstandigheden dus. Maar heeft er iemand nog enig idee of er locaties in de buurt zijn waar wel sneeuw op de bomen ligt?

Liever een stuk rijden dan dat ik de wandelschoenen aan moet trekken.
    No guts, no glory
  • CPet
    Advanced
    CPet op 18 december 2014 · 19:51
    @Gregski ik zit ook in Oost met familie Zell am see. Ik zeg samen een dagje naar Gerlos afzakken om wat te toeren en te scoren. Me ouders zijn er al enige tijd en mijn zoon ook. Zij zeggen dat het tussen Gerlos en Zell Krimml express wel redelijk is en nog wat te scoren volgens mijn zoon. Misschien idee
    Let the snow come!
  • CPet
    Advanced
    CPet op 18 december 2014 · 19:55
    Kunnen bij Konigsleiten op de lift. Pas is open naar daar. Voor mij 25min rijden en jou 40+ rijden. Kunnen ook samen Kaprun nog doen.
    Let the snow come!
  • CPet
    Advanced
    CPet op 18 december 2014 · 19:57
    Of we gaan samen in de zon zitten met een goed boek en glas bier en sip kijken.... maar dan wel samen met deze dames....
    Let the snow come!
  • evan
    Advanced
    evan op 18 december 2014 · 20:00
    De Dachsteingletsjer zal wel druk zijn en is volgens mij sowieso niet zo boeiend.
    Anders pistes knallen in Obertauern. Ook daar waarschijnlijk drukte. Als het meezit kan je er in de loop van de week zelfs nog een beetje freeriden. Volgens Obertauern ligt er boven 60cm, maar dat moet heel creatief gemeten zijn.
  • Gregski13
    Beginner
    Gregski13 op 18 december 2014 · 20:04
    Ja Konigsleiten is 2 uur rijden, maar nog steeds liever dat dan non-stop in de konditorei of op de bank hangen. @CPet laten we even contact houden over hoe en wanneer. misschien dat er meerdere meewillen bij mij uit de buurt. Dat scheelt weer in de kosten 😉
    No guts, no glory
  • CPet
    Advanced
    CPet op 18 december 2014 · 20:11
    Verdomd het is voor jou inderdaad 2+. Ik dacht dat dat dichter bij was. We houden contact je hebt mijn mobiel nummer. We regelen wel wat daar. See you blauwe smurf!
    Let the snow come!
  • CPet
    Advanced
    CPet op 18 december 2014 · 20:26 Let the snow come!
  • RuBeL
    Beginner
    RuBeL op 18 december 2014 · 23:47
    @CPet: Wow, dat is toch even een meevaller. Had niet verwacht dat er nog enigszins poeder te scoren zou zijn in Zillertal. Is er wel een base dan? Heb vorig jaar tussen Gerlos en Zell aardig wat krassen gekregen in mijn ski's terwijl er toen een base van 80 cm lag.
    Ik zit zelf vanaf zaterdag in Zell am Ziller.
    Ik hoor graag wat meer insiders tips 😃
  • CPet
    Advanced
    CPet op 19 december 2014 · 07:52
    Krimml-X is tot op heden dicht geweest. Is wat bij gevallen maar niet veel. Het zal opletten blijven. Als je vanaf zell komt boven links en rechts en weer terug vellen over de piste in dit geval. Kan je weer flink wat sporen zetten. Mijn zoon is er eergister geweest en heeft er wat baantjes gezet meest op boven rechts. ik ben verder net als jij ook benieuwd!
    Let the snow come!

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro