Niet meer actueel: Salomon STH2 WTR13 binding nieuw te koop

• tomf
    Advanced
    tomf op 12 januari 2015 · 18:11
    Salomon STH2 WTR13 binding nieuw, nog niet uitgepakt. incl 2 afmetingen stoppers: 90mm & 115mm.
    Zat als binding bij een set maar ik wil een toerbinding op de skis zetten.
    Ik verkoop ze voor de lage prijs uit de set: €130,-
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 12 januari 2015 · 18:33
    Zijn dit de modellen waar je ook met een Salomon techzool in kan? Zo ja, dan interesse.
  • rollie
    Beginner
    rollie op 12 januari 2015 · 23:30
    Zijn dit de modellen waar je ook met een Salomon techzool in kan? Zo ja, dan interesse. Spookjuh op 12 jan. 2015 18:33]

dat is de salomon Warden en (naar t schijnt) ook de guardian van dit seizoen. Deze neus is niet of nauwelijks in hoogte verstelbaar.
    "I don't think I have the proper amount of tail rocker to execute this jump!"
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 12 januari 2015 · 23:42
    Hmmm, op de Salomon site staat ook compatible met Walk to Ride zolen. Ik heb de Walk Soles Plus pads, maar ik weet niet of die ook 'WTR' zijn.
  • jromee
    Tourist
    jromee op 12 januari 2015 · 23:52
    past met techsole. gebruik dezelfde binding met tecnica cochises. werkt prima.
  • tomf
    Advanced
    tomf op 13 januari 2015 · 01:33
    Hi spookjuh,

Volgens http://www.epicski.com/t/119404/preview-review-2014-salomon-sth2-bindi...
    Zijn ze compatible met de tech sole.
    Zal ik ze voor je reserveren?
    Gr,
    Tom
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 13 januari 2015 · 07:40
    @tomf toch maar niet. Ik probeer te bedenken waar ze dan op moeten komen en dat weet ik eigenlijk nog niet.
  • rollie
    Beginner
    rollie op 13 januari 2015 · 07:57
    oke, dan was ik fout! excuses!
    "I don't think I have the proper amount of tail rocker to execute this jump!"
  • Cheizz
    Beginner
    Cheizz op 13 januari 2015 · 11:20
    Ikzelf ben al voorzien, maar misschien handig om de maat van de remmen te vermelden?
    gigiski.com | deskiclub.nl
  • MDA
    Advanced
    MDA op 13 januari 2015 · 11:48
    Ik zie twee remmen in het plaatje... dus ik gok dat je de keuze hebt. En ik heb ze op mijn Katana's en bevestig dat het a) prima bindingen zijn, en b) er 'vlakke' techzolen onder passen. Heb je stevig rockered zolen dan wordt het krap, maar de Technica Cochise, Salomon Quest etc van deze wereld passen prima.
    In tartiflette we trust - Belouga Sandwich FTW
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 13 januari 2015 · 11:51
    Woepsie. Hans Anders momentje 😃
  • Cheizz
    Beginner
    Cheizz op 13 januari 2015 · 12:01
    Hans Anders? Pearle bij mij...
    gigiski.com | deskiclub.nl

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro